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à choisir le meilleur logiciel

Description de Waystar

Waystar, l'association de ZirMed et de Navicure, fournit une technologie cloud de nouvelle génération simplifiant et unifiant le cycle des revenus pour le secteur de la santé. Cette plateforme innovante permet aux clients de collecter davantage avec moins de coûts et moins de stress, afin de mieux se concentrer sur leurs objectifs, leurs patients et leurs communautés. Chaque année depuis 2010, Waystar a été élu meilleur centre de gestion des réclamations KLAS et a été élue plusieurs fois n° 1 des solutions de gestion des réclamations et des paiements des patients dans le cadre des enquêtes Black Book.

Qui utilise Waystar ?

Waystar, l'association de ZirMed et de Navicure, offre l'expérience client la mieux notée du marché à plus de 450 000 fournisseurs, hôpitaux, systèmes de santé, organisations de services ambulatoires et partenaires.

Waystar ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Waystar

Waystar

4,5 (199)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
Intégrations introuvables
4,4 (199)
4,2 (199)
4,3 (199)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
Intégrations introuvables
2,9 (32)
2,1 (32)
2,0 (32)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Waystar

Inovalon Provider Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des documents
Traitement des paiements
athenaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Graphiques
SimplePractice
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
TherapyNotes, LLC
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Pour la santé comportementale/mentale
bestPT
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des factures
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
AZZLY Rize
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Pour la santé comportementale/mentale
Remedly
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Nexus EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Graphiques
Interopérabilité clinique
Prescription électronique

Avis sur Waystar

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
27%
3
4%
2
2%
1
3%
Cyrena
Cyrena
Medical Insurance Coordinator Jackson Revenue Management (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Using Navicure for the 1st time was fairly easy.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easier way to find the reason of the rejected and denied claims daily.

Avantages :

Navicure is absolutely great for daily reporting! There are various reports that can be review such as the daily productivity, rejection and denial type on your claims. You can work them by the denied reason, insurance company or the dates of service.

Inconvénients :

Some of the rejections reason/descriptions are not that clear and sometimes will need the help from customer service to determine the best way to fix however here is short wait time to get assistance. The rejection also sometime duplicate in more than on category but when one is completed it does remove it's self from the other categories as well.

Jeanne
Administrator (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Functional, easy-to-use software

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Consistent product with results. New features added regularly

Avantages :

Integrates with eClinicalworks EMR. Claim information drops immediately into our EMR

Inconvénients :

New features and functions that are added require additional fees.

Carrie
Owner (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Choose Another Company...much better options out there than Waystar

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : I haven’t been happy with the service when they were NAvicure or Waystar.

Avantages :

I didn’t feel that their software was very useful.

Inconvénients :

The company is costly. There clearinghouse isn’t very effective with all insurances. I had to manually bill some insurances since their clearing house couldn’t do it. They charge you extra to find out about denials. When you have issues, you can’t reach customer service well. There customer service isn’t good with getting back to you. When you leave their service, they require 90 notice to get there money. When you give notice on April 24, they cancel you on 7/30 to get as much money as they can. By the way, my renewal date was June 1, but they still made me go to 7/30 to pay them. When asked to talk to a supervisor, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in Customer Relations kept telling me that I had to pay up to 7/30 or could pay all 90 days fees now to be done on 4/30. I asked 3 times for a supervisor and didn’t hear from anyone. They just want money and don’t care about their customers.

Santin
Billing Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to Use

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I like using all the apps within ESolutions. I really like the MAVEN software for submitting ADRs and appeals.

Avantages :

I really like the ease of use between all the apps in Esolutions. The eligibility checks for monthly is a great feature to have.

Inconvénients :

Sometimes the eligibility takes a long period of time.

altrina
reimbursement manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Waystar/Zirmed

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

what I like most about waystar/zirmed is the ability to perform most of the functions I need with one program, I can verify most of the insurances we use including medicare and getting same/similar information from medicare. i love the rejected claims dashboard and how I can sort to be able to notice trends. they show the claim rejected by waystar/zirmed and claims rejected by the payer. patient payments are easy to use to make payments and have the ability to email a receipt immediately for a payment you took. but what I like most about the patient payments is the ability to set up an autopay this can be done with ca credit card or through a bank account. there are so many great functions with this I cannot possibly write them all down. a new function that was added when they switched from Zirmed to Waystar was the homepage. it allows you to set a homepage so now when log in it takes me the remit tab where I can see payments. we use waystar as our clearinghouse and submit and receive claims, remits electronically and can autopost payments from waystar to our billing software which cuts down on time if we would have to manually post.

Inconvénients :

I would like to them to add a way to have an open-ended autopay. if we have a patient on oxgyen and it rents forever we still have to put in a total amount so at some point it will stop.