AppointmentPlus

par AppointmentPlus

Qui utilise AppointmentPlus ?

AppointmentPlus est destiné aux petites, moyennes et grandes entreprises clientes du monde entier dans plus de 100 secteurs d'activité. L'application est conçue pour s'adapter : certains clients arrangent plus d'un million de rendez-vous par mois.

Description de AppointmentPlus

Gagnez du temps et de l'argent grâce au logiciel d'agenda d‘AppointmentPlus. Avec plus de 10 000 sites dans le monde entier, AppointmentPlus sert les grandes et petites entreprises, y compris Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Banque of America, H&R Block, Cargill, etc. Les clients sont également enchantés par le service client et la formation. L'éditeur s'efforce de répondre rapidement et de façon précise à chaque client servi. Inscrivez-vous pour voir une démo dès aujourd'hui !

Informations sur AppointmentPlus

AppointmentPlus

https://www.appointmentplus.com/

Fondé en 2001

AppointmentPlus Logiciel - 1
AppointmentPlus Logiciel - 2
AppointmentPlus Logiciel - 3
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À partir de

49,00 $US/mois
25,00 $US
19,00 $US/mois
59,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de AppointmentPlus

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

AppointmentPlus - Fonctionnalités

  • API
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Bons de commande
  • Champs personnalisables
  • Codes-barres et RFID
  • Comptabilité
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Gestion 3PL
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des retours
  • Gestion des réceptions et entrées
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Kitting
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Nombre de cycles
  • Nomenclatures
  • Optimisation des stocks
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévision
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance de code-barres
  • Réapprovisionnement
  • Saisie de commande
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Suivi des numéros de série
  • Suivi des statuts
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
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  • Étiquettes d'expédition

Logiciels WMS (Warehouse Management System) : afficher la liste complète

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  • Base de données de clients
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Logiciels d'agenda : afficher la liste complète

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Logiciels de planification pour cabinets médicaux : afficher la liste complète

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Logiciels de rappel de rendez-vous : afficher la liste complète

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Logiciels de supply chain management : afficher la liste complète

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Logiciels pour dentistes : afficher la liste complète

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  • Gestion des stocks
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  • Mises à jour en temps réel
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  • Planification
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  • Rapports en temps réel
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Logiciels pour garages : afficher la liste complète

AppointmentPlus - Alternatives

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Avis sur AppointmentPlus

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,1

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Jennine E.
Jennine E.
Marriage and Family Therapist, Supervisor, and Owner
Psychologie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2018

"Loved it!"

Commentaires: It was so helpful scheduling clients in different rooms, different times, with different therapists. A+ for the scheduling software.

Avantages: I loved Appointment Plus because it allowed me to have multiple therapists schedules and multiple rooms. I never had duplicate sessions. It was easy to use and easy for our clients to schedule clients. This has been the best scheduling software I have used./

Inconvénients: I had to stop using the software because we needed to maintain medical records in the same location. I changed software and really miss my experience with Appointment Plus.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AppointmentPlus le 22/02/2019

Jennine, we appreciate the review and the A+ rating!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2018
Gordon L.
Assistant Center Director
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020

"Gets the job done most of the time"

Commentaires: AppointmentPlus has helped prevent us from accidentally overbooking students (there were times where we had a waiting period of 45 minutes for a 1 hour session) and definitively figure out where we had more openings so we could optimize our space and time. With enough time and effort (and the help of their support team), we have integrated the scheduling system into our daily routines. We’ve spent a lot of time in this system and there’s still a lot of things they can improve, but at the end of the day, Appointmentplus helps us with scheduling.

Avantages: Customer support has been really responsive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] helped us quite a bit in figuring out optimal setups specific to our needs. When we ran into issues, they were able to help dive into details with us in order to help find the root cause and escalate issues when necessary. If there was something they couldn’t fix immediately, they explained what was needed in order to fix the issue and kept us up to date on what they could tell us from the development team. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], who started helping us out later, provides a sociable experience and helps make tech calls feel much more casual.

Inconvénients: It took a lot of trial and error to figure out which settings to turn off/on to optimize for our center and we ran into many issues while creating/modifying hundreds of weekly recurring appointments. The recent updates to recurring appointments, however, have made the task easier, but still takes much time and effort to navigate through while avoiding issues.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AppointmentPlus le 30/04/2020

Thanks for the review, Gordon. I can imagine the challenges involved in moving your tutoring online. We've received similar kudos on our helpfulness from the many Mathnasiums who have turned to us for scheduling.

You noted how the system helped you optimize your scheduling and eliminated overbooking. Those are key benefits from using the system.

Thanks for taking the time to give us a review!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020
Anthony D.
TEAM LEAD DATA CONVERSION
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2019

"ONE OF MY BIGGEST MISTAKES"

Commentaires: very dissatisfied, I'm in a tough spot as we cannot just cancel our service & move on. I now have to look for another company and transition away from this platform as they impact to our business is too much to continue this relationship.

Avantages: I liked everything they told me the software would do, the customization, the sync with outlook. the email notifications

Inconvénients: during the sales call it appeared they would provide much of the functionality we needed for scheduled our internal appointments. However, piece by piece they started to chip away at the functionality that the software could provide. Outlook integrations didn't work, Customization was limited due to how the account was setup just to name a few. They apologized...
Fine, we found a work around of all those misses.
Now we find that often they are outages, software problems & they customer service is less than helpful. 99% of the time, they advise they need to submit a ticket. Only one rep has every attempted any trouble shooting when i have called. Many of my ticket go unanswered for day or weeks.
I have an open ticket with them for over 6 weeks now. I have 11 locations & 2 of my locations cannot have appointments scheduled.
I've called serval time & just get the run around for 6 weeks... Today i called because the tool is malfunctioning again. and without doing any research i get an almost immediate, "oh, this is a known issue..." ok when will it be fixed I ask. "we do not know, we're working on it."
I have submitted 18 trouble tickets in 6 months. 3 a month. More than half of those tickets I was told these are issues that maybe fixed with future updates.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AppointmentPlus le 30/07/2019

Hi Anthony. It would be an understatement to say that it was painful to read your review. You sound very frustrated. We failed you and I apologize for that. Thank you for taking the time to post a review. I appreciate it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2019
Raymond W.
Counselor
Psychologie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2021

"It's not just about pending appointments"

Commentaires: Prior to using AppointmentPlus, I kept my appointments in a day planner and would have to communicate those to the office via email or phone call so they could record them on their end. If I didn't do so promptly, we would end up with duplicate bookings and need to call and reschedule one of the clients.
Additionally, the communication about clients' reasons for appointment changes has increased with this platform.

Avantages: While the obvious scheduling features are essential, the thing I liked best was the record keeping. I am easily able to look back and see the appointment history of each individual client. All kept, missed and cancelled appointments are captured. Since I had a support staff who collaborated with me in scheduling and rescheduling, the notes that can be attached to each entry allow for clear understanding of where I stand with each client.

Inconvénients: The mobile app was my least favorite feature. In fairness, it has been many months since I have last looked at it and newer updates might have made it more desirable. My feeling was that, even on my phone, I was better off accessing AppointmentPlus via a web browser.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2021
Robert N.
Director of Customer Success
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 29/03/2018

"5 Stars Plus"

Avantages: We’ve been using AppointmentPlus for several years now. They had a glitch in a release about a year ago, but since then the system has been outstanding. They seem to really care about their clients and about continually improving their system. Every interaction we’ve had with customer service has been pleasant and fast. We are a very happy client.

Inconvénients: As I noted, they had a release in early 2017 that caused some slowness in the system. But they fixed the issue quickly and ever since that time, the releases have been fine.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AppointmentPlus le 12/04/2018

Robert, thank you for the review and the positive kudos! Yes, we did encounter an issue with a release about a year ago. And, as a result, we really focused on improving the software release process. As you noted, I’m happy to report that we’ve received excellent feedback on our releases since that time. Thank you for also spotlighting our customer service team as being pleasant and fast. We definitely strive to provide an exceptional customer service experience for our clients. We appreciate the excellent review!

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 29/03/2018