Gym Assistant

Gym Assistant

par BioLogic

Qui utilise Gym Assistant ?

Gymnases de démarrage, arts martiaux, boxe, zumba, entraînement personnel, yoga, centres de natation ou gymnases existants ayant besoin d'un moyen abordable et intuitif de gérer leurs adhésions à un club, leur facturation et leurs ventes au détail.

Description de Gym Assistant

Logiciel de gestion des abonnements pour les gymnases, clubs de santé, MMA Clubs de boxe, Zumba, entraînement personnel et bien-être, Centres de natation. Voir d'un coup d'œil les détails d'inscription de la personne, le statut du paiement, la participation et les plans d'adhésion. Exécutez divers rapports d'adhésion et de revenus. Accueil des membres et 24 heures. Équipement de contrôle d'accès. Logiciel de caisse intégré et équipement. Grâce à l'interface utilisateur intuitive de Gym Assistant, il est possible d'enregistrerez de nouveaux membres en quelques minutes. Abordable, aucun frais mensuel.

Informations sur Gym Assistant

BioLogic

http://www.gymassistant.com

Fondé en 1994

Prix de Gym Assistant

Gym Assistant est disponible à partir de 599,00 $US/unique. Gym Assistant n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Gym Assistant ci-dessous.

À partir de

599,00 $US/unique

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Gym Assistant - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de club
Accès mobile
Booking en ligne
Facturation
Gestion d'équipe
Gestion de site web
Gestion des abonnements
Gestion des stocks
Gestion des visiteurs
Gestion des événements
Gestion du marketing
Point de vente (PDV)
Portail des membres
Suivi des présences
Traitement des paiements
Base de données des adhérents
Gestion de site web
Gestion des applications
Gestion des comités
Gestion des cotisations
Gestion des événements
Portail des membres
Renouvellement d'abonnements
Répertoire de membres
Traitement des paiements
Types de membres
e-mail marketing
Emprunt et restitution en libre-service
Facturation
Gestion des abonnements
Gestion des classes et horaires
Gestion des contrats
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des événements
Gestion du marketing
Réservation en ligne
Suivi des présences
Traitement des paiements
Entrée et sortie
Facturation
Garde d'enfants
Gestion des abonnements
Gestion des contrats
Gestion des employés
Gestion des inscriptions
Gestion des installations
Gestion des ligues et des équipes
Gestion des locations
Gestion des événements

Avis sur Gym Assistant

Afficher 5 avis sur 61

Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.6/5
Service client
4.6/5
Fonctionnalités
4.4/5
Rapport qualité-prix
4.6/5

Gym Owner - My Experience

Publié le 16/12/2019
Nicholas E.
Owner/ Operator
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall my experience has been very good. Would recommend. If you need to get a hold of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] or [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], they always get back to me within 24 hours for non major issues, and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has a 24/7 emergency contact policy that he upholds very well.

Avantages: The customer service is excellent. It is a small team, and most of the time the owner of the software does the troubleshooting himself. Very easy to use, not a big learning curve.

Inconvénients: I wish it was not extra $$ to use POS. Every single penny is important to me as a small business owner, so I am always looking for value/quality. The only pain point I have experienced was related to the 24/7 access part of this software, specifically the installation of the maglock/ control unit. I wish there was some sort of system in place for brand new users/ businesses where we could call Gym Assistant partnered Access Control companies in our nearest major city to have professional installation and maintenance. I know it would be hard to have a partnered company in every major city, but it would have made my life 1000 times easier in the beginning, getting this whole thing installed and operating properly.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BioLogic le 17/12/2019

Thank you for your detailed feedback. We are pleased to hear our Technical Support team has provided good service to your business, we always strive to do so. We appreciate your business, thank you! - Gym Assistant

Ease of Use and Functionality

Publié le 12/12/2019
Michael H.
owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Gym Assistant is extremely easy to use with as basic a system for a small gym or the ability to be a fully functional check in and billing system

Inconvénients: There is nothing that I don't like about the software. I definitely don't use a large percentage of its capability and hope to start using more as the need presents itself. It absolutely has the ability to be used in a large facility and I hope to one day grow and be that facility.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BioLogic le 13/12/2019

Thank you for your valuable feedback. We are glad our Gym Assistant software so easily serves your business needs. We look forward to continue to serve your growth and development. Thank you - Gym Assistant

Horrible Customer Service

Publié le 10/02/2020
Terra O.
Owner
Santé, bien-être et fitness, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Very disappointed with the customer service. We could have gone with any system, and we chose the little guy with a great system... now we're wishing we chose otherwise.

Avantages: The system is easy to use and has good functionalities.

Inconvénients: Better personal training tracking system is needed. Secondly --
We opened a second location and the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] himself sold us on the fact that we could link the 2 locations together. Just shy of 1 year later, the 2 gyms were linked, and we have had nothing but problems. We have called and emailed with no reply back. On numerous occasions we have called and emailed them and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] said that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] would need to answer that question... and sometimes weeks would go by with no response. Sometimes 2 and 3 follow ups would be required before we received a response. To date our 2 gyms aren't linked properly (since January 2019). Truly disappointed!

Réponse de l'éditeur

envoyé par BioLogic le 17/02/2020

We apologize we have not serviced your account successfully. Our technical Support team will reach out again today to continue to work on resolving your technical issues. Our whole team understands and we are sincerely sorry for your disappointment. - Gym Assistant

Gym assistant review

Publié le 16/12/2019
Michael O.
Owner
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
1/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
2/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
1/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: First 2 years were good. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
is amazing. I wouldn’t recommend using them in the future though.

Avantages: While you’re under the paid customer support things are good. Questions get answered and software issues get fixed.

Inconvénients: Once it runs out you get treated horribly. They don’t call back or fix issues with their software. Not what I’d expect after paying over 6k for their software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BioLogic le 17/12/2019

We are glad to receive your feedback and so sorry you feel this way about us. We obviously did not take care of you somehow, and we sincerely apologize.
Our Support team will reach out to you directly to see if we are able to help improve your experience using Gym Assistant moving forward. - Gym Assistant

Gym owner

Publié le 20/12/2019
Keith Y.
Owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Been Great, hardly any issues at all. Ordering more tags was simple when I ran out. The option to customize them really just gives a step up.

Avantages: Simple program that runs the access to the gym for my members and keeps track of everything from payments to personal info

Inconvénients: Initially finding reports was a little tricky but once you find them its pretty simple

Réponse de l'éditeur

envoyé par BioLogic le 23/12/2019

Thank you for your generous feedback. We are glad to read that our software helps you manage your fitness business well. We look forward to continue to support you. -Gym Assistant