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à choisir le meilleur logiciel

Description de SuperOffice CRM

SuperOffice CRM a un objectif : vous aider à trouver, attirer et fidéliser davantage de clients. La création d'une solution CRM simple et conviviale vous permet de gagner en productivité. SuperOffice CRM s'intègre à toutes les applications bureautiques et prend en charge toutes les plateformes technologiques de pointe. Disponible sur n'importe quel appareil.

Qui utilise SuperOffice CRM ?

Les entreprises de taille moyenne à la recherche d'un système CRM convivial qui permet de suivre les activités de vente, de développer des leads, d'envoyer des campagnes e-mail ciblées et de répondre rapidement aux cas d'assistance du support client.

SuperOffice CRM Logiciel - 1
SuperOffice CRM Logiciel - 2
SuperOffice CRM Logiciel - 3
SuperOffice CRM Logiciel - 4
SuperOffice CRM Logiciel - 5

SuperOffice CRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

4,2 (130)
45,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
72
14
4,1 (130)
4,1 (130)
4,2 (130)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 587)
4,0 (18 587)
4,1 (18 587)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à SuperOffice CRM

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
CRM
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Création des factures
Rapports et analyses
SugarCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Exotel
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Routage des appels
Suivi des appels
LeadSquared
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Saisie de leads
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions

Avis sur SuperOffice CRM

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
35%
4
55%
3
6%
2
5%
Pär
Pär
CEO (Suède)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Fabrication électrique/électronique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use and excellent support

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Easy to use and learn. Very effective use of the computer screen area with no or very little scrolling. The integration with MSOffice makes SO very effective.

Inconvénients :

Built-in, easy to access version history.

Johan
Sales Manager (Suède)
Fabrication électrique/électronique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Feedback review on SO

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you require someone to teach / train you. Thanks / Johan

Avantages :

Easy to do selections of clients / create groups which has enabled us to work more efficiently with our newsletters, invitations and campaigns. WEB client is working well and offer increased flexibility as the intercation with outlook to direct upload and connect mails with listed persons or companies. The automatic GDPR handling is also an advantage an saves time.

Inconvénients :

I still believe the search function can be improved allot since we often search for content in mails which been uploaded, not having this function force us to keep mails in double. In fact "searching" is by far the most used function which also would be improved by "tagging", so i.e. consulatancies can be tagged to end clients when involved in the same project etc. The design prompt of "Newsletters" could also be improved for easier and faster design, for example changing font or size now requires to open each section instead of mark all. etc.

Maria
Product manager (Suède)
Automatisation industrielle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Super Office My Experience

2,0 il y a 6 ans

Avantages :

I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview. The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Inconvénients :

It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

Rob
Teamleader Customer Service (Pays-Bas)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My experience after one year we work with SuperOffice

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : In general, the system works well.

Avantages :

The flexibility of SuperOffice and the company who build our SuperOffice configuration. Because they know all about Automotive.

Inconvénients :

The data in CRM can often not be used in the functionality of customer service. Also, not all data from CRM can be used in reports in the customer service section. In our company we mainly work with cars. The license plate number of the car is leading in most processes within our company. Unfortunately, this does not apply to SuperOffice. In a lot of processes CRM or Customer Service can not handle the registration number. That's a shame because it limits the functionality of SuperOffice. Also, some processes do not work as you expect. For example, it is not possible to give your own subject to an email template. There are more of these things that work in a strange way.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Have used SuperOffice on and off since 1995

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Keep track of clients and candidates and setting a an easy "to do/reminder list"

Avantages :

Very user friendly . Have also used other CRM products which are not that intuitive and easy to use. I ahve know put it in use in three different companies with anything with size from 2 - 15 users. No complaints so far.

Inconvénients :

For some reason I loose the connection/Archiving between SuperOffice and Outlook - and have lost it on several occasions. Kind of hard to get it back in working order even if Help desk are helpful.