SuperOffice CRM

Qui utilise SuperOffice CRM ?

Les entreprises de taille moyenne à la recherche d'un système CRM convivial qui permet de suivre les activités de vente, de développer des leads, d'envoyer des campagnes e-mail ciblées et de répondre rapidement aux cas d'assistance du support client.

Description de SuperOffice CRM

SuperOffice CRM a un objectif : vous aider à trouver, attirer et fidéliser davantage de clients. La création d'une solution CRM simple et conviviale vous garantit de travailler de manière plus productive. SuperOffice CRM s'intègre à toutes les applications bureautiques et prend en charge toutes les plateformes technologiques de pointe. Disponible sur n'importe quel appareil.

Informations sur SuperOffice CRM

SuperOffice

https://www.superoffice.com

Fondé en 1990

Prix de SuperOffice CRM

SuperOffice CRM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de SuperOffice CRM est disponible à partir de 50,00 $US/mois.

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À partir de

50,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

SuperOffice CRM - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Logiciels de CRM : afficher la liste complète

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service

Logiciels de service client : afficher la liste complète

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Avis sur SuperOffice CRM

Read all reviews

Overall rating

4,2/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,3
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,1

Review software

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Marcel S.
Co Founder
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2018

"It really is the most user friendly CRM that you can imagine."

Commentaires: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Avantages: User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Inconvénients: Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2018
Matt C.
Managing Director
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2020

"You can almost say it 'runs the company'!"

Commentaires: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Avantages: I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Inconvénients: The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2020
Maria H.
Product manager
Automatisation industrielle, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2019

"Super Office My Experience"

Avantages: I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Inconvénients: It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2019
Eva Y.
Business Process Developer
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2020

"Stellar CRM"

Commentaires: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Avantages: It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Inconvénients: Perhaps the marketing module should be included in the base package.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2020
Andy H.
Founder and Managing Director
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2020

"The CRM for SME business"

Commentaires: Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice. The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Avantages: The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too. Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Inconvénients: Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2020