Qui utilise SAP Concur ?

L'éditeur compte parmi ses clients de nombreuses PME et grandes entreprises du Fortune 500. Tirez parti des solutions de gestion des dépenses dont vous avez besoin aujourd'hui et faites-les évoluer au rythme de votre entreprise demain et à l'avenir.

Description de SAP Concur

SAP Concur offre aux entreprises de toutes tailles et de tous niveaux une solution qui va bien au-delà de l'automatisation grâce à un système de gestion des dépenses entièrement connecté englobant les déplacements, les notes de frais, les factures des fournisseurs, la conformité et les risques. L'expertise internationale, les innovations de pointe et l'écosystème dynamique de partenaires et d'applications de l'éditeur permettent de dégager des informations stratégiques qui aident les entreprises à gérer leurs dépenses de manière plus simple et proactive.

Informations sur SAP Concur

SAP

https://www.sap.com/products/crm.html

Fondé en 1999

SAP Concur Mobile App
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Tablet
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Présentation des tarifs de SAP Concur

SAP Concur n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


À partir de

Non fourni par l'éditeur

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de SAP Concur

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
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  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
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SAP Concur - Fonctionnalités

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Logiciels de comptabilité : afficher la liste complète

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  • Gestion des fournisseurs
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  • Rapports et statistiques
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  • Suivi des frais
  • Suivi du kilométrage
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des factures
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow configurable

Outils de notes de frais : afficher la liste complète

SAP Concur - Alternatives

Plus d'alternatives à SAP Concur

Avis sur SAP Concur

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4
Service client 3,9
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4

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Daniel L.
Clinical IT Consultant II/ Project Manager
Appareils médicaux, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019

"SAP Concur"

Commentaires: overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Avantages: it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document.
the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Inconvénients: My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019
Renaud M.
CCO
Appareils médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2020

"Fully featured , comprehensive app"

Commentaires: Have been using concur for many years in small or large businesses. Product is relatively easy to use for the amount fo features it has. Very comprehensive. Has evolved nicely.

Avantages: Full feature, relatively easy to use and integrate.
Nice evolution from the beginning
Good mobile application
Adding features regularly

Inconvénients: Can be slow to use
Not always very intuitive
Credit card integration may not be flawless
While using the trip booking system, does not always display all options, hence takes longer than necessary

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2020
Sho L.
Corporate Counsel
Services d'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/04/2021

"Works Fine For Me!"

Commentaires: As the title of my review says, it works fine for me! I recall the very first time I used Concur it didn't seem very intuitive, but after you use it a few more times it is not that bad. In my previous job, we did not even use a SaaS for expense management - I think the law firm would just create an expense template to fill in fields and then we would submit expenses that way. Concur is much more useful for larger companies/corporations where employees regularly submit expense reports and there are relatively more employees.

Avantages: The process of creating an expense report is fairly quick, and I seldom run into any issues whenever I submit an expense report. You are able to attach images, check off different boxes of categories of expenses, and submit the report with few required steps. I also have not experienced any delays with getting reimbursed for expenses.

Inconvénients: You might encounter issues when you create your very first expense report, as it does not seem very intuitive. There is probably some tutorial lurking around, but it would be helpful if there was some sort of real-time robot to provide assistance.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/04/2021
Utilisateur vérifié
Operations Manager
Vente en gros, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/12/2018

"High Tech, Dissappointing progress recently"

Commentaires: Started out strong, but the company’s work quality and responsiveness have dropped the last few years. The new changes are getting to a point of being comically bad.

Avantages: We selected this for the integration to company card, the ease of tracking, creating, and approving expenses. It has done all of those very well. It helped us out greatly as a small company trying to manage company cards for over half the company. The pricing model is small business friendly and helps it retain value for almost any business that has started with it.

Inconvénients: Since SAP has purchased them the user experience has gone down hill and is starting to plummet. The latest update is due to be forced on users first quarter this year. It is terrible, not a single redeeming feature and a huge step backwards for user experience. It is very error prone, makes viewing and accessing information almost impossible, and is single handled the worst change I have been seen implemented on an interface. The backend is a hybrid now of multiple peoples designs and many areas of the software seem “partially updated”. Four years ago you could teach to a new users, even admins, in under an hour or so, today everything takes a lot longer and every area has errors in the interface. The list of 3rd party ERPs it integrates to has not significantly changed in 4 years. There is still no automatic way for it to handle company card reconciliation with a statement and the best support is the sales team. That means to get a problem fixed you have to have someone pitch you on spending more, then if you can get them to understand that the product doesn’t work, you might get a call back within a month from support. If you try submitting your own issue, just don’t expect help. I’d honestly be fine with that, if it wasn’t there bill in china shop meant sloth in making UI changes. There is so much half done work, it really disappoints me on whether or not the service will remain usable in the future.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/12/2018
Utilisateur vérifié
Executive Assistant
Logiciels, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2021

"Concur Review from an Executive Assistant"

Commentaires: My overall experience with Concur is a positive one. It is simple, easy to use and likely won’t require any training if you have experience with other similar software.

Avantages: What I like most about Concur is that it is intuitive. If you’ve used an expense processing software before, you will be able to use Concur without any training or confusion. I’ve used Concur at two consecutive companies now. I’ve never been trained in it and I was able to use it without any issues from the first login. I’ve also trained other executive assistants in the software at both companies.

Inconvénients: I don’t have anything I like least about the software. It’s is quite similar to other expense processing software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2021