Frazer Auto Dealer Software

Qui utilise Frazer Auto Dealer Software ?

Les concessionnaires de véhicules d'occasion indépendants qui recherchent un système de gestion des documents de haute qualité et facile à utiliser, à un prix abordable.

Description de Frazer Auto Dealer Software

Avec plus de 21 000 revendeurs, Frazer offre un financement externe et BHPH (Buy Here Pay Here) complet, l'impression de formulaires illimités, des intégrations de traitement électronique des paiements, un support technique illimité et gratuit par téléphone, chat ou e-mail, des intégrations d'entreprises de financement, la capacité juridique de se conformer aux réglementations en vigueur, une suite de comptabilité complète pour gérer votre entreprise, des contrôles par l'OFAC (Office of Foreign Assets Control), un guide des acheteurs fédéraux, un avis de confidentialité, un accès illimité sur plusieurs postes de travail, une gestion des fournisseurs et un reporting personnalisable.

Informations sur Frazer Auto Dealer Software

Frazer Computing

http://www.Frazer.com

Fondé en 1985

Vidéo de Frazer Auto Dealer Software
-thumb
-thumb
-thumb

Présentation des tarifs de Frazer Auto Dealer Software

Frazer Auto Dealer Software n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Frazer Auto Dealer Software est disponible à partir de 55,00 $US/mois.


À partir de

55,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Frazer Auto Dealer Software

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Frazer Auto Dealer Software - Fonctionnalités

  • Crédit concessionnaire
  • Facturation récurrente
  • Gestion de la paie
  • Gestion des collectes
  • Gestion des frais
  • Gestion des pièces
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion des ventes
  • Gestion du financement
  • Modèle Lease Here-Pay Here
  • Service clientèle

Logiciels de comptabilité pour garages : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Concessionnaire voitures d'occasion
  • Concessionnaire voitures neuves
  • Crédit concessionnaire auto
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion des collectes
  • Gestion des documents
  • Gestion du financement
  • Intégration de sites web
  • Service clientèle
  • Suivi de location

Logiciels pour concessionnaires automobiles : afficher la liste complète

Frazer Auto Dealer Software - Alternatives

Plus d'alternatives à Frazer Auto Dealer Software

Avis sur Frazer Auto Dealer Software

Lire tous les avis

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,7

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Sammi H.
Co-Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/01/2019

"BEST COMPANY EVER"

Commentaires: The best experience I've had from being sold the product to dealing with their 24/7 tech support. you won't find a more dedicated company. if you're thinking about this product do yourself a favor. Just do it already. I promise you won't regret the purchase.

Avantages: ease of use is a plus. I can train old school sales guys that are stuck on pen and paper to use the easy contracts here in less than a day. shortened the time for sales to an easy 30-45 min process (includes F&I). the friendly staff is a huge help for those of us that don't have computers 100% down yet.

Inconvénients: no cons. They are open to suggestions to improve their product and usually add them to the next update.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/01/2019
Michael F.
OWNER
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/03/2020

"FRAZER IS MY RIGHT HAND"

Commentaires: FRAZERS SIDEKICK DOESNT PROPERLY UPLOAD THE PICTURES TO MY WEBSITE

Avantages: THE INTEGRATION BETWEEN FRAZER AND ALTS OR ETAPS IS SO HELPFUL, AND OFFERING OUTSIDE FINANCING THROUGH THE PLATFORM HELPS CREATE AN INCREASE IN SALES BECAUSE OUR CUSTOMERS CAN LEAVE FINDING THE FINANCING TO US.

Inconvénients: I WOULD ONLY ASK HOW TO GET SIDEKICK TO WORK

Réponse de l'éditeur

envoyé par Frazer Computing le 09/06/2020

Hello Michael, Thank you for taking the time to give us such great feedback. We would love to return the favor by helping make sure your Sidekick app is working properly. Please feel free to call one of our helpful support techs at 888-963-5369 and we will be certain to get Sidekick and your uploads sorted in short order.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/03/2020
Linda B.
Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2020

"Must have for Used Auto Dealers"

Commentaires: We list all our inventory on Frazer, we do all our sales through this software, and we send all vehicle info from Frazer to our website and advertisers.

Avantages: Frazer is easy to use and always is there to help, if you have a problem. If have used Frazer for over 20 years and have seen many wonderful changes over the years. Frazer is always trying to improve and meet the needs of the dealers using them. They also are fair with their pricing.

Inconvénients: I have discussed this with my staff and we can not come up with a problem. I know this is strange, but we are very thankful for Frazer.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Frazer Computing le 17/12/2020

Hi Linda,
We appreciate you taking the time to share your experience with Frazer and are very thankful for the opportunity to help your business with day to day operations as well. Hopefully, we will have the privilege of continuing to provide you with quality software and services for 20 plus more years to come!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2020
Naomi A.
Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019

"Not User-friendly but great price"

Commentaires: It was nice to have a software to enter all sales and purchases, however,all the necessary information I felt was needed wasn't available. There ended up having to be lots of notes taken on the deal jacket to make sure all details were recorded.

Avantages: Great price, especially when we were first starting out and didn't have much extra funds available.

Inconvénients: It wasn't user friendly. It didn't have fields where we could enter how the customer paid (cash, credit card, cashier's check, etc.) and when. I could access it remotely if I was at home, however, if one of my employees was in the software I had to wait until he was done.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Frazer Computing le 05/08/2019

Hi Naomi, thanks for the feedback! If you'd like to learn how to enter customer payment types (or anything else), please reach out to our support team by phone, chat, or email. If your employees have the need to access Frazer from outside the office, you may be a candidate for online Hosted Frazer, which would eliminate that remote sharing. I hope that helps!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019
Michael H.
Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/09/2020

"Why I have used Frazer DMS software for over 20 years"

Commentaires: I have never in over 20 years encountered an issue with Frazer DMS software that couldn't be reconciled with a simple call to the help desk.

Avantages: Their support team is ready and able to help us with any question, whether it is about a specific report or function, like handling a repo within the system, or an accounting question. Their support team is ready and able to help. The program is straight forward and ergonomically design with common sense and ease of use at the forefront.

Inconvénients: That [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] moved from Atlanta to New York state

Réponse de l'éditeur

envoyé par Frazer Computing le 28/09/2020

Hi Michael,
We appreciate your feedback and thank you for the great review! Here's to another 20+ years of working together to help provide the quality software and customer service that independent dealers should come to expect!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/09/2020