Description de Yardi Voyager

Yardi Voyager est un système de gestion professionnel entièrement intégré, basé sur un navigateur et conçu spécifiquement pour les propriétaires, les gestionnaires et les investisseurs sur les marchés immobiliers mondiaux. Le système de gestion d'entreprise Voyager centralise les données de comptabilité et de gestion immobilière dans une base de données unique, permettant ainsi de générer des rapports à la minute près en un seul clic.

Qui utilise Yardi Voyager ?

Plateforme web pour le secteur immobilier qui facilite la comptabilité, la gestion immobilière, l'automatisation des flux de travail, les alertes/notifications, une base de données centralisée, etc.

Yardi Voyager Logiciel - 1 Yardi Voyager Logiciel - 2

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Yardi Voyager

4,2 (203)
Yardi Voyager
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
Intégrations introuvables
3,9 (203)
3,9 (203)
3,9 (203)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,49 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
217
92
4,3 (11 779)
4,4 (11 779)
4,3 (11 779)
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Alternatives à Yardi Voyager

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Avis sur Yardi Voyager

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
46%
4
35%
3
13%
2
4%
1
2%
Utilisateur vérifié
Software and Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great All-in-One System

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

This system integrates with a lot of different software's so that you can have everything feed into 1 main place.

Inconvénients :

Can be challenging at first to use, especially if coming from a different PM database. However, it is built out with a lot of different features that provides a lot of different reports.

Idy
Director of Operations (É.-U.)
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Our Yardi Experience

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Overall, Yardi fits our needs and has good customer service

Avantages :

I love that the software offers everything we need in terms of commercial property management, and running the day to day management

Inconvénients :

That each tool we want to add is like an add on, and not like one big software

Kelly
Accountant (É.-U.)
Comptabilité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Love it!

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

It was super easy to use and there's so many things you can customize to your needs. I have switched softwares due to being at a new job, but I miss Yardi and am trying to get my current company to switch!

Inconvénients :

It was hard for me to get a hold of Yardi support when I had a very difficult project to set up in the system. I think we only had one designated representative in the company who could reach out to them for assistance, not sure why. However, they have a ton of training videos and pdfs at your fingertips so that is super helpful. I also wanted to have a way to import a long journal entry into the system. We once again only had one person set up to do that in our company - not sure if that was a setting issue though.

Benjamin
Director of Operations (É.-U.)
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the most challenging parts of my job is managing Yardi.

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : 7s is a much better product than 6, which is a nice surprise. And payscan has worked well so far. In general, it's been a real struggle. It's just been really hard making Yardi work for my company. Occasionally, I come across a person who is great and knowledgeable, like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and I try to reengage him or her but it's not always possible to get the same person to help. And sometimes you get one of the support team who is not very good and things can take a long time to get sorted out.....

Avantages :

It has a robust set of features and has many modules such as rentcafe that are native (hope I'm using that term properly) to the environment- meaning no need to integrate with third party software providers. Tech support is usually quick to respond.

Inconvénients :

You really need your own Yardi tech department to get the most out of it. If you don't it becomes critical to work with a Yardi consulting firm in order to customize the software to your business or implement new features. For some reason roommates are treated differently than "primary" lesees by the system. It's infuriating that residents are handled differently just because one was entered into the system first and is considered to be the "primary" resident, even when both folks are on the lease. Moving roommates in and out of the system is a nightmare for accounting. Customizing the leasing process and documents was so difficult and time consuming I had to fire Yardi from the job and engage an outside consulting firm. Yardi refunded my support hours upon request, so that part was good. The workflow is not set up to work in places like Boston or New York. The concept of a broker is foreign to Yardi folks. If you own or manage a single large property or community where all leasing is done in -house then no problem. If you own many properties in urban areas and rely on outside brokers to rent apartments choose a different software platform. Yardi support techs can be infuriating and there is no single person or team that is responsible for my account. I have team leaders for Voyager, Payscan, RentCafe, Lease Docs etc. but no single person is really "driving the train." I've been waiting 3 months or more for the correct version of my annual invoice.

Angela
Director of Operations (Canada)
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Highly recommend

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Very great experience. I have used various other software and Yardi is by far my preference.

Avantages :

There isn’t much that Yardi can’t do. Very detailed reporting which is customizable. Excellent costumer service

Inconvénients :

The initial set up can be tedious but really Yardi supports are very involved to make it as easy as possible