CallCenterNOW

CallCenterNOW

par ChaseData

Qui utilise CallCenterNOW ?

Les entreprises clientes s'appuient sur un temps de disponibilité élevé, des appels entrants et sortants efficaces, pour répondre à leurs missions commerciales B2B et B2C.

Description de CallCenterNOW

La solution cloud Call Center de ChaseData représente une technologie et une valeur de premier plan pour les call centers comptant au moins 5 agents. Des performances supérieures, un service client et des interfaces conviviales font de ChaseData le choix incontestable pour les besoins de votre entreprise. La numérotation prédictive sortante, la numérotation progressant en file d'attente et la numérotation de prévisualisation gérée se combinent dans une puissante suite logicielle qui s'intègre facilement avec une multitude d'applications tierces. Contactez l'éditeur dès aujourd'hui pour demander une démo gratuite.

Informations sur CallCenterNOW

ChaseData

http://www.chasedatacorp.com

Fondé en 1997

Prix de CallCenterNOW

CallCenterNOW n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

CallCenterNOW - Fonctionnalités

Logiciels de VoIP
Communications unifiées
Contrôles/Permissions d'accès
Enregistrement des appels
Gestion des contacts
Liaisons SIP
Routage des appels
Serveur vocal interactif (SVI)
Transcription de message vocal
CRM
Distribution des appels
Enregistrement des appels
Mode d'aperçu (preview dialer)
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur automatique
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Planification des appels
Scripts d'appel
Conformité FCC
Conformité FTC
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des leads
Gestion des listes
ID d'appelant spécifique à une campagne
Planification des appels
Suivi des appels
Transfert d’appel
Automate d'appel
Gestion des centres d'appel
Gestion des contacts
Gestion du télémarketing
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Reconnaissance SVI et vocale
Suivi des appels
VoIP
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des données
Gestion des listes d'appels
Gestion des performances
Lead scoring
Numérotation automatique
Saisie de leads
Tableau de bord
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)
Conférences web
Enregistrement des appels
Extensions virtuelles
Groupes d'appel
Liaisons SIP
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels

Avis sur CallCenterNOW

Afficher 5 avis sur 133

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Chelsea C.
Director of Business Development and Inside Sales
Eau/gaz/électricité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2018

"ChaseData Call Center Review"

Avantages: ChaseData software allows my team to be extremely efficient. I love that we are able to customize call outcomes, create auto-greetings, and really tailor the platform to our exact needs. The support team is always available to help and truly wants to make sure you have all of the resources you need. Our reps in particular are fantastic!

Inconvénients: I could benefit from additional training. I know there are a lot of resources and tools in the software that I'm not using simply because I don't know how.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ChaseData le 26/11/2018

Chelsea, We appreciate you taking the time out of your busy day to share your experience with ChaseData.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2018
Wayne D.
Dir Call Centers
Études de marché, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2019

"Dir Call Centers"

Commentaires: Support has been excellent, the team is knowledgeable and quick to reply. We are getting most everything that we have to have and a number of nice to haves. The tool adapted to our business processes and minimized the need to retrain the staff.

Avantages: Chasedata dialer is a very well crafted solution. It is flexible and powerful, allow our organization to design a solution that is meeting all our needs. The reporting out of the box is strong, and they will customize reports as needed. The support staff is very experienced and help us iron out the deployment challenges. Documentation is strong.

Inconvénients: It is very powerful and there are a number of ways to implement a solution.
Take time to think your deployment through.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ChaseData le 18/11/2019

Wayne, thank you very much for you review. We always appreciate working with you and if you ever need anything, don't hesitate to contact us.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2019
Mike B.
Loan Officer
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2020

"Amazing Software"

Commentaires: Amazing

Avantages: Ease of use. Tech support is easy to access and are very knowledgeable.

Inconvénients: Nothing. Everything about this dialer system I love

Réponse de l'éditeur

envoyé par ChaseData le 15/05/2020

Mike, thank you for your review of our call center software. If you need anything, don't hesitate to contact us.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2020
Michael M.
Insurance Broker
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 31/10/2018

"Doesn't work with a MAC"

Avantages: Great and affordable option for a windows user. Easy to configure and agent friendly, especially for some of my older agents who have a hard time navigating their way around a new platform.

Inconvénients: Not a great source for MAC users or people who travel internationally. The server doesn't connect well internationally. I tried to connect in Dublin, Ireland and wouldn't work. If you have a call center and an agent with a MAC, they will not be able to use their MAC.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 31/10/2018
Kenneth B.
Director of Systems Engineering
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/07/2017

"ChaseData System was instrumental in easily replacing our premised system while increasing productivity and reducing cost."

Commentaires: This solution allowed us to maintain a solid Dialing platform for our organization while substantially reducing cost which is critical in these economic times.

Avantages: I had worked with a number of Premise Enterprise Dialers in the past and needed to find a powerful Hosted Based solution that could be managed from our main corporate office. We needed a system to be strong with Compliance (DNC) with local, state and Federal Regulations. With the changing Economic trends and with tighter profit margins being pushed we needed to find a powerful solution that could drive and grow our Marketing Company without eating into all of the profits that were being generated. After an intensive search for a replacement of our current Noble System Enterprise Dialer (Premise) we found that ChaseData Dialer was the best solution available. The features that ChaseData Dialer provided us fit our needs along with lowering our cost substantially.
Our Business activities include telemarketing, reservations, customer service, and travel agency groups with all needing a combination of Inbound and Outbound Calling with custom Campaign and Scripts needing to be built. We needed to capture and easily access digital recordings of all inbound and outbound calls. We have agents and managers that are located in local and remote offices along with remote agents running from their homes. These are all easily managed from any location within the ChaseData Dialer Solution.

Inconvénients: I have no concerns as the system works exactly as it is designed to.
Although we had initial concerns over the stability of any Hosted Dialer System we found that was not an issue with the ChaseData Dialer Hosted System as they have built redundancy in the design of their network. If technical issues had arisen it was more of a local service provider issue than with the ChaseData Dialer network.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ChaseData le 11/07/2017

Thank you Kenneth for your review.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/07/2017