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à choisir le meilleur logiciel

DialedIn CCaaS
Description de DialedIn CCaaS
La solution cloud Call Center de ChaseData représente une technologie et une valeur de premier plan pour les call centers comptant au moins 5 agents. Des performances supérieures, un service client et des interfaces conviviales font de ChaseData le choix incontestable pour les besoins de votre entreprise. La numérotation prédictive sortante, la numérotation progressant en file d'attente et la numérotation de prévisualisation gérée se combinent dans une puissante suite logicielle qui s'intègre facilement avec une multitude d'applications tierces. Contactez l'éditeur dès aujourd'hui pour demander une démo gratuite.
Qui utilise DialedIn CCaaS ?
Les entreprises clientes s'appuient sur un temps de disponibilité élevé, des appels entrants et sortants efficaces, pour répondre à leurs missions commerciales B2B et B2C.
DialedIn CCaaS ne vous convainc pas tout à fait ?
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DialedIn CCaaS
Avis sur DialedIn CCaaS

Une solution performante et facile à utiliser
Avantages :
Nous sommes très satisfaits de ce logiciel qui nous offre un excellent rapport qualité-prix. Il nous permet de réaliser toutes les opérations nécessaires pour faire prospérer notre entreprise.
Inconvénients :
Parfois on a des petits soucis comme une coupure de connexion ou un bouton qui ne marche pas comme il faut

ChaseData Call Center Review
Avantages :
ChaseData software allows my team to be extremely efficient. I love that we are able to customize call outcomes, create auto-greetings, and really tailor the platform to our exact needs. The support team is always available to help and truly wants to make sure you have all of the resources you need. Our reps in particular are fantastic!
Inconvénients :
I could benefit from additional training. I know there are a lot of resources and tools in the software that I'm not using simply because I don't know how.
Réponse de l'équipe de ChaseData
il y a 5 ans
Chelsea, We appreciate you taking the time out of your busy day to share your experience with ChaseData.
Alternatives envisagées précédemment :
A capable, premium dialing system with a serious downfall in requiring windows updates to function
Commentaires : While we experienced some challenges with receiving answers from their tech team unless we escalated, the experience was a mostly good one. Ultimately, we returned to another premium competitor based on the overall cost approaching our previous dialing system and the challenges with updates to their software/incompatibility with as many systems as a "Chrome-based" dialer.
Avantages :
The screen sharing software that's built in made it easier for myself and my managers to aid agents in closing business.
Inconvénients :
As mentioned, the .net and firmware updates, which averaged a couple times per week made for challenges with consistent productivity with agents, especially those working remote or not the most tech-friendly.

Alternatives envisagées précédemment :
Easy to use
Avantages :
The ability to customize the dialer to tailer our companies needs.
Inconvénients :
How easy it is to loose connection to it any time in internet has lose of connection.
Alternatives envisagées précédemment :
Really solid choice for Dialers
Commentaires : Dialer solutions are one of the most important pieces of your stack and we've tried quite a few of the options. Chase is the most well-rounded, feature-rich and cost-effective solution we've used. Plan on staying here for a long time!
Avantages :
Includes every bit of functionality we've needed for the past year, and support is really good. Price is also very competitive.
Inconvénients :
It's Windows only. We have a blend of Mac / PC users and had to lean on Parallels for the Mac users in this case, which works really well but is an additional cost.