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à choisir le meilleur logiciel

Description de Tangoe TEM

Avouons-le. La gestion des dépenses en télécommunications n'est pas facile. Si c'était le cas, vous ne seriez pas ici à la recherche d'un moyen de se libérer de la gestion manuelle fastidieuse. Il est temps de se libérer du statu quo. Obtenez de vrais résultats qui ont un impact mesurable sur votre organisation. Réduisez les coûts télécoms, réalisez des économies continues, suivez l'utilisation et maîtrisez vos dépenses avec les solutions de gestion des dépenses en télécoms de Tangoe. Commencez avec l'eBook : le guide ultime de la GDT.

Qui utilise Tangoe TEM ?

Tangoe offre des solutions pour les petites, moyennes et grandes entreprises avec des opérations domestiques et mondiales pour tous les secteurs et industries.

Tangoe TEM Logiciel - 1
Tangoe TEM Logiciel - 2
Tangoe TEM Logiciel - 3
Tangoe TEM Logiciel - 4
Tangoe TEM Logiciel - 5

Tangoe TEM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Tangoe TEM

Tangoe TEM

3,5 (13)
1,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
25
3
3,3 (13)
3,3 (13)
3,5 (13)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1 500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
1
4,4 (10)
4,7 (10)
5,0 (10)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Tangoe TEM

TEMNet
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SpikeFli Analytics
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Clearview
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Temforce
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
brightfin
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Mobil(X)
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WinBill
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Cimpl
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WidePoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Tangoe TEM

Note moyenne

Note globale
3,5
Facilité d'utilisation
3,3
Service client
3,5
Fonctionnalités
3,4
Rapport qualité-prix
3,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
23%
4
23%
3
31%
2
23%
John
Finance Director (É.-U.)
, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tangoe TEM

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : We have been using Tangoe's software platform to manage our global telecom spend for the last two years. The platform has enabled us to eliminate timely manually processes, enhanced our audit controls, and provides a database of spend data that can be leveraged for financial analysis and vendor negotiations. The tool is easy to use with minimal learning curve for new employees. Tangoe's customer support is always available and willing to work with us on new challenges regarding cost allocations for new services and any other billing issues. I have been very satisfied with the relationship and the value we have received related to the cost.

Avantages :

Quick access to invoices and billing information.

Inconvénients :

Would desire more comprehensive and easier to use reporting tools.

Jayne
IT Procurement Analyst - Telecom (É.-U.)
Textile, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Tangoe Rivermine TEM Review

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : We were able to implement the Rivermine system in 6 months without any major problems with limited Staff; along with meeting the ROI analysis - the Tangoe Team was great to work with! We continue to meet on a regular basis to ensure we are utilizing and understanding all capabilities of the software and I recently joined the monthly and quarterly user group meetings.

Avantages :

I like automation, eliminating paper bills and loading the contracts; also having telecom inventory in 1 platform and ease of use for the mobile store and having the capability of the user printing mobility reports. Freeing up my time to work on other telecom / procurement projects.

Inconvénients :

When you select something, it appears that you need to select the option twice. When searching for mobility circuits, should have an option to select by user name.

Mark
Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Ascension Use of Tangoe

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Very poor customer service - the worst I've experienced in my extensive IT career. Escalation of issues gets no results. Going on 4th month of being LIVE on new platform and still not in a "solid state". Tangoe is charging us for "spend", but the spend report they generate does not match the spend amount from reports generated in Telecom. I requested billing report details by a certain date due to a leadership inquiry and got no response from Tangoe. Tangoe does not respond to customer hardship and is out of touch from a customer service standpoint.

Avantages :

Provisioning interface (improved from CMP).

Inconvénients :

Reporting is not as robust as promised, mainly due to inability to customize reports as in CMP (changes require a Tangoe associate to code in SQL or load desired report to individual user's "instance"). Data is not as centralized as it was in CMP. Our automated reports are still not generating monthly due to Telecom not being able to handle the amount of data. Worst of all, there is no level of urgency to remedy customer-impacting issues.

Jennifer
Telecom Billing (É.-U.)
Construction, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Before using Tangoe, we employed 4 employees to pay all the Telecom bills, now one person can handle all of them (excellent use of employee time.)

Avantages :

Tangoe Software is very easy to use, excellent to help with the auditing process.

Inconvénients :

My least favorite thing with Tangoe is that it can take up to 3 weeks to upload an invoice. If you are past due, it causes a huge delay with payment.

Becky
IT Sr Financial Analyst (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tangoe TEM

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

Easy to use and navigate between modules

Inconvénients :

Some of the functionality - cost savings, creating reports, and the attributes