Description de TM3

TM2 est le principal système de gestion des pratiques du marché pour les cabinets privés. Doté de fonctionnalités innovantes, TM2 vous facilitera la gestion de votre entreprise et vous permettra de vous concentrer sur vos patients. Voici ce que TM2 peut faire pour vous : Améliorez l'efficacité de vos cliniques, réduisez les coûts et améliorez la rentabilité Livrez des rapports précis en appuyant simplement sur un bouton Enregistrez vos dossiers cliniques grâce à son application tactile unique Maximisez vos niveaux de service à la clientèle.

Qui utilise TM3 ?

Soins de santé privés - principalement dans le secteur MSK (chiropraticiens, physiothérapeutes, ostéopathes, podiatres, entraîneurs personnels, etc.)

Où peut-on déployer TM3 ?

Cloud, SaaS, web, Windows (sur site), Linux (sur site)

À propos de l'éditeur

  • Blue Zinc IT
  • Fondé en 2003
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Royaume-Uni

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • Blue Zinc IT
  • Fondé en 2003
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Royaume-Uni

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Non fourni par l'éditeur

TM3 en vidéos et en images

TM3 Logiciel - 1
En voir 2 de plus
Vidéo de TM3
TM3 Logiciel - 1

Comparez le prix du logiciel TM3 avec ses alternatives

50,00 £GB/mois
Version gratuite
Essai gratuit
45,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
(0)
N/A
Version gratuite
Essai gratuit
(0)
189,00 $US/année
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - TM3

  • Accueil des patients
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Bibliothèque d'exercices
  • Confirmation et rappels
  • Conformité pour le secteur médical
  • Conférences vidéo
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Facturation
  • Facturation médicale
  • Formulaires en ligne
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de cabinet
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des assurances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie personnelle
  • Notes SOAP
  • Notes sur l'évolution
  • Outils d'évaluation des résultats
  • Paiements en ligne
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des médecins
  • Planification des patients
  • Planification des rendez-vous
  • Portail des patients
  • Portail libre-service
  • Pour la kinésithérapie
  • Pour les chiropracteurs
  • Prise en charge de plusieurs médecins
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • Vérification de l'admissibilité à l'assurance
  • e-mail marketing
  • À des fins médicales
  • Évaluations initiales

Alternatives à TM3

The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Delightful software for Allied Health & NDIS Providers.
Vous recherchez une alternative au logiciel CRM ? Deux longueurs d'avance. Rendez la gestion de votre entreprise plus intelligente, plus efficace et plus rapide. Instantanément.
Gérez l'ensemble de votre cabinet en ligne avec Juvonno.
Tirez parti du logiciel et des applications pour instituts de beauté de Vagaro pour recevoir des demandes de rendez-vous, traiter des paiements, envoyer des rappels et faire prospérer votre entreprise. À partir de 25 $ par mois.
Réservation en ligne, planification des ressources, génération de leads et solution de reporting pour les studios de fitness.
Une solution de gestion de cabinet médical avec des fonctionnalités de réservation en ligne, Stripe, planification, gestion de tâches, rapports et rappel par SMS/e-mail.
Cloud-based EHR solution that helps hospitals, clinics, and practices manage patients with scheduling, charting, billing, and more.
Conçu spécialement pour les petites entreprises, vCita fait de la gestion de votre entreprise un jeu d'enfant. Réservez, obtenez des paiements et interagissez comme les grandes entreprises. En savoir plus sur vcita
De "nouvelles solutions normales" intégrées pour gérer votre prestation de services : visioconférence, messagerie, SMS, fonctionnalités mobiles, etc.
Plateforme complète de gestion de cabinets pour les professionnels de la santé et du bien-être. 25 000 clients gèrent leur entreprise avec SimplePractice.
Embodia provides a complete platform for physical therapists & rehab pros from HEP, Telerehab, Con Ed & a Practice Management System.
Planification en ligne performante, gestion client, marketing, reporting et ensemble d'outils complet qui répondent aux besoins de votre entreprise.

Avis sur TM3

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
44%
3
12%
2
2%
1
2%
Rick
Rick
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Core to our clinic operations - couldn't run the clinics without it.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Sadly the customer service element has deteriorated in the last 1-2 years as they have moved to online support rather than telephone support. We have also had issues with there being no support 'out of hours' such as weekends and bank holidays. One bank holiday the servers crashed and the system was unavailable until they reopened on Tue to reboot the servers. The customer support has become an increasing concern and would be the only reason we would look to change suppliers.

Avantages :

We have been with TM3 for over a year, and its predecessor TM2 for around 5 years before that. It is purpose built for physiotherapy practices, particularly multi-location clinics, with high volumes of staff and insurance referrals. We have over 20,000 patients on our data base and it runs seamlessly.

Inconvénients :

There are still come glitches with the new TM3 web platform which we report and nothing gets resolved. We don't get any ongoing update about this, only they will pass it to the development team but then nothing.

Colm
Chartered Physiotherapist (Irlande)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

TM3 East Galway Physiotherapy

4,0 l’année dernière

Commentaires : TM3 has pushed us to move with the times and yes we needed that push. It has allowed us reach a wider market with online booking features. It has pushed us to move outside our comfort zone in a positive way into the digital and technology features with online notes and payments.

Avantages :

Appointment scheduling has been made alot more accessible for both the practitioners on the move and our clients via online bookings. Emailing receipts to clients and quick access to patient portals to view their appointment history is a major plus. The waiting list system has provided flexibility of clients to choose their own appointment times.

Inconvénients :

Unfortunately for a certain cohort of clients they can cancel without direct contact with clinic at short notice meaning we have to be sharp in keeping a constant eye on emails to practice and nofiying the individual practitioners. Online support via chat feed can be slower response than we would desire at times but we are understandable of times we are in with staff working from home. Together feature and TM3 support articles does alleviate this issue.

Becki
Practice Manager (R.-U.)
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not Interested in actually making the system functional

3,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : We were told we had to move from TM2 (their previous system) to TM3 at the end of 2021 - we are STILL waiting for basic functionality issues to be resolved and are currently unable to fully use the system. I cannot escalate my concerns as staff won't supply contact details of anyone 'higher up the chain' and yet we are still being asked to pay considerably more for a system that does less than their previous one!
It would appear that the company are only focused on projects that bring in more money to the company rather than actually fixing the projects they have currently released.
I would not recommend this company to anyone - which must be soul-destroying for those front-end members of staff who work very hard to get things sorted, but who way to often come back with "it's been referred to the development team" which appears to mean that it will never be fixed.

Avantages :

It has 2 saving graces -1 is the front-line support staff who are available via their online chat (not via phone as advertised on their website). They are knowledgeable and helpful. The 2nd is its integration with Healthcode which makes seamless work of sending electronic invoices.

Inconvénients :

It is not a very intuitive system to learn and feels very 'clunky'. We have experienced a whole range of issues with getting it implemented, a number of which are still ongoing 6 months down the line We had very little in the way of training (you are given 2 hours free training which is online and is basically a member of staff sharing their screen with you and quickly showing you what to do)

Donal
Osteopath (R.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Vital to operations

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

The online diary with booking and automatic reminders and confirmations save me a lot of admin time. Frees my time up to spend with patients rather than answering phones etc. The ability to edit a large amounts of the templates for case histories and treatments.

Inconvénients :

I miss a lot of the 1 touch features of TM2. It really does save a lot of time. I also wish that the highlighter button floated up and down with the notes. In a long first patient appointment there can be a lot of scrolling up and down to select and deselect the highlighter tool.

Réponse de l'équipe de Blue Zinc IT

il y a 3 ans

Hi Donal, Thanks very much for the great feedback. Great to hear TM3 is so vital to your business! We have started to improve features which some of the smaller features in TM3 that they enjoyed in TM2. I'm happy to say the highlighter scroll will be adjusted in the next release!

Jill
Practice Principle (R.-U.)
Cabinets médicaux, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Mill Hill Physio

5,0 l’année dernière

Commentaires : Used since 2012 initially in my chain of clinics Physio in the city and now in my own practice

Avantages :

Ease of use and response of technical staff when I need help

Inconvénients :

Nothing it serves my practice well if I need any features they can sort it out for me