17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de EZBIS

EZBIS Office est un logiciel métier unique en son genre pour la gestion des cabinets d'ostéopathie, qui combine simplicité d'utilisation, fonctionnalités avancées, automatisation et technologie. Les ostéopathes peuvent choisir les caractéristiques qui répondent le mieux à leurs besoins. EZBIS propose des modules pour la comptabilité et la facturation des patients, des outils de recouvrement, la planification des rendez-vous, les dossiers médicaux partagés et l'auto-enregistrement des patients.

Qui utilise EZBIS ?

Depuis 1980, EZBIS développe et commercialise des logiciels spécifiques au secteur de l'ostéopathie.

EZBIS Logiciel - 1
EZBIS Logiciel - 2
EZBIS Logiciel - 3
EZBIS Logiciel - 4

EZBIS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

EZBIS

EZBIS

4,6 (156)
225,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
4
4,5 (156)
4,8 (156)
4,8 (156)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
159,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
1
3,9 (968)
3,6 (968)
3,8 (968)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à EZBIS

ChiroTouch
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Gestion des rendez-vous
Notes SOAP
Google Chat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Alertes/Notifications
Chat en temps réel
RAPID
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des dossiers patients
Notes SOAP
Jane
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
ECLIPSE
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des dossiers patients
Notes SOAP
PayDC Chiropractic Software
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Facturation
Gestion des dossiers patients
ChiroFusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Gestion des dossiers patients
Pour les chiropracteurs
Tebra
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Medicfusion
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur EZBIS

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
72%
4
21%
3
6%
2
1%
1
1%
Dianne
Dianne
Office Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I have been using EZBis for over 20 years and they still surprise me with their innovative updates

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : electronic billing right now- going to implement the treatment notes next, and get more familiar with the other software options.

Avantages :

It is easy to understand & use, and customer service reps are always patient and helpful. They are always creating new ways to help the doctor & staff do thier jobs more thoroughly.

Inconvénients :

It takes a few tries to be able to implement something new- I am not good with 'computer language' so I have trouble finding the right areas on my computer to transfer files to.

Wayne
Owner and chiropractor (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

EZ Bis review

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Easy business system is quite robust and is capable of doing a lot of things that I haven't been aware of in the past, and probably I'm still not aware of. I think the weakest point is the customer service and letting the users know what the software is capable of.

Avantages :

What's the system is set up? It's very easy and fast.

Inconvénients :

Easy business does a lot of things, but you don't know about them. The staff at easy biz needs to inform their users about the updates and their training needs to be greatly improved

Réponse de l'équipe de EZBIS

il y a 8 mois

Dr. Wayne, thanks for the great review! We are glad to hear about your appreciation for our very robust set of capabilities. I have a couple of suggestions for you to learn about all of the functionality that you may not know about. First, you can get free training sessions. Just call inn to schedule training for yourself or your staff. Secondly, we have many video webinars on our ezbis.com website that show the new features that we have added and also describe and teach about how to get the most out of your EZBIS software. Call us or email info@ezbis.com to find out how to access those video webinars.

Andrew
President and CEO (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Pros and Cons

3,0 il y a 9 mois

Commentaires : 5 out 10. You get what you pay for. A mediocre EHR software.

Avantages :

Scheduling patients application has always been the best feature on this software.

Inconvénients :

SOAP note taking is outdated, normal values are incorrect, ease of use is poor.

Réponse de l'équipe de EZBIS

il y a 9 mois

Hi Andrew. Sorry to hear you are struggling with our EHR. Our records show, since you returned to our software, you have not called in for help very much on this topic. We'd like to help you! Please keep in mind our support team and training are here for you whenever you need. You stated "normal values" are incorrect. Please give us a call to give us details so we can look into this for you promptly.

Jill
Office Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Excellent Customer Service

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : We have been loyal to EZBIS for over 25 years because of their great customer serivce.

Avantages :

I don't have to call often, but when I do have questions the support team is always fast, friendly and very helpful.

Inconvénients :

I wish the extra modules were not so expensive to upgrade to. And I do wish they still did in person training seminars.

Réponse de l'équipe de EZBIS

il y a 3 mois

Hi, Jill! Thank you for your excellent review! We are happy to support you! We suspended our live training seminars during Covid. We anticipate restarting them in the very near future. We will inform you when a seminar is near you!

DONALD
CEO (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

WHY YOU SHOULD CONSIDER EZBIS FOR YOUR CLINIC

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : EXCEPTIONAL! HAVE BEEN WITH TWO OTHER COMPANIES EARLIER IN MY CAREER OVER THE PAST 29 YEARS AND HAVE BEEN WITH EZ-BIS FOR THE PAST 20 YEARS. NO CHANCE I WOULD EVER SWITCH BACK TO THE OTHER TWO SOFTWARE PROGRAMS AFTER THE EXPERIENCE AND SUPPORT WE HAVE HAD WITH EZ-BIZ. EZ-BIS HAS OUT PERFORMED AND LISTENED TO THE END USERS ON IMPLEMENTING NEW ADDITIONS AS WE NEEDED THEM OR SUGGESTED. EXCEPTIONAL SALE TEAM AND TECH SUPPORT. WE HAVE NEVER HAD A CHALLENGE, QUESTION, OR NEED, THAT THEY HAVE NOT BEEN ABLE TO RESOLVE.

Avantages :

1. SALES AND TECH SUPPORT IS EXCEPTIONAL! ALWAYS THERE FOR YOU WITH ANY QUESTION OR CONCERN. 2. PRODUCTS ARE GREAT! FROM THE FRONT DESK MODULE TO THE BILLING AND COLLECTIONS MODULE ALL EASY TO IMPLEMENT AND SUPPORT IS A PHONE CALL AWAY IF YOU HAVE QUESTIONS. IF YOU ARE JUST STARTING OUT OR HAVE 6 DOCTORS IN YOUR CLINIC , THEY HAVE A SOLUTION TO FIT YOUR NEEDS. 3. SOAP NOTES IS VERY INCLUSIVE BUT STILL A BIT TO UNDERSTAND AND IMPLEMENT. ONCE DONE IT WORKS PRETTY WELL.

Inconvénients :

1. STILL NEED TO WORK ON THE SOAP NOTES FORMAT AND EXAMS. MAKE IT MORE USER FRIENDLY TO IMPLEMENT AND CUSTOMIZE. MAKE IT MORE BROAD BASE FOR VOICE DICTATION IN EACH AREA OF THE SOAP NOTE.

Réponse de l'équipe de EZBIS

il y a 9 mois

Wow! Dr. Donald we are overjoyed by the impression we have left with you and your team. We want to make sure our customers are happy and are thrilled to read reviews like these. We hear you guys and we will continue to work hard for you.