Servant Keeper

Servant Keeper

par Servant PC Resources

Qui utilise Servant Keeper ?

Servant Keeper est utilisé par des églises de toutes tailles et confessions. Il est facile à utiliser, abordable, permet de conserver les données à portée de main et est personnalisable pour votre paroisse.

Description de Servant Keeper

À partir de 9,99 dollars/mois seulement ! Logiciel d'église puissant et facile à utiliser pour la présence au culte, les contributions, les groupes, les annonces de dons, les e-mails/SMS en masse, l'enregistrement/le départ sécurisés des enfants, la fusion des courriers, les reportings personnalisés performants, etc. PC/MAC/iOS/Android. Choisissez entre de données locales ou dans le cloud. Plus de 35 000 églises ont adopté à Servant Keeper. Avec des applications puissantes et abordables pour tous les appareils, découvrez pourquoi tant d'églises utilisent Servant Keeper !

Informations sur Servant Keeper

Servant PC Resources

http://www.servantpc.com

Fondé en 1994

Prix de Servant Keeper

Servant Keeper n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Servant Keeper est disponible à partir de 9,99 $US/mois.

À partir de

9,99 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Servant Keeper - Fonctionnalités

Logiciels de collecte de fonds
CRM
Don récurrent
Dons par SMS
Découverte de donateurs
Gestion des abonnements
Gestion des bénévoles
Gestion des campagnes
Gestion des donateurs
Gestion des dons
Gestion des enchères
Gestion des promesses de don
Gestion des subventions
Gestion des événements
Gestions des anciens élèves
Suivi des contributions
Traitement des paiements
Accueil des enfants
Comptabilité intégrée
Don en ligne
Gestion de plusieurs sites
Gestion des bénévoles
Gestion des petits groupes
Gestion des promesses de don
Gestion des événements
Intégration comptable
Portail des membres
Répertoire de membres
Suivi des présences
Don en ligne
Don récurrent
Dons par SMS
Gestion des campagnes
Gestion des donateurs
Gestion des dons
Gestion des promesses de don
Gestion des reçus
Gestion des événements
Suivi des dons
Traitement des paiements

Avis sur Servant Keeper

Afficher 5 avis sur 612

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Sarah S.
Director of Finance and Building Operations
Institutions religieuses, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/08/2019

"Recommendation for Servant Keeper 8, Cloud Version"

Commentaires: SK allows us to have one database that all staff use to keep track of our members, potential members, friends. We track contacts with all in our database, add pictures, notes, visits, attendance. We have added Protect My Ministry to do background checks.

Avantages: SK is extremely user friendly and intuitive. It provides a full range of capabilities from basic demographics, attendance, contribution processing and reporting to group e-mails, data sorting on nearly every field, "dashboard" information to get church info in a quick format and well trained, easily available customer support. SK converted 3 years worth of contribution information and all the demographic information from our old system and helped us configure to our needs with SK8 under the "white glove" experience. Training videos provided were excellent. On-going webinars and live training have also been well worth my time. We have all staff set up with the Mobile Ministry app so they can find e-mail, telephone or address while on the go.

Inconvénients: I only had one issue that has been a problem, but SK corrected it in an update.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/08/2019
Nicole M.
Co Pastor
Institutions religieuses, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019

"Servant Keeper The Choice in Church Software Innovative and Integrative; Relational Software"

Commentaires: We have integrated our accounting and membership departments. We have had been able to communicate more effectively and efficiently with the congregation through the SK Notify tools. We are expanding our functionality by adding Event Brite, Check In and Cloud Directory. We anticipate simpler processes and more excellence with the addition of these tools. Having the ability to equip others to utilize the SK tools definitely supports stronger relationships which in turn supports less money for staffing due to the time saved through equipping others. SK continues to impress me with their ability to listen and hear their audience by remaining innovative with their software.

Avantages: The synergy for how all the modules work together. The opportunity to add add on modules when ready both financially and with personnel. The Cloud version is outstanding and the addition of the apps. Time saving! Connectivity at its best! These additions bring the corporation, the leadership and the attendees into relationship because of the tools. Our organization has always appreciated the Support Desk. When i think of Servant Keeper SERVANT always a listening ear and continual support via phone, email or on site trainings. KEEPER committed to excellent support and excellent products.

Inconvénients: There is definitely a learning curve however the Webinars, Trainings, Tutorials, Support Desk make it possible for anyone to use SK.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019
William K.
Comptroller
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2020

"Help Desk service"

Commentaires: I had my second Help Desk conference today. Both times the service was superb. I thank [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her great help and patience with me today to correct my problem which I created myself.

Avantages: The ease in following the instructions and the manner in which one moves through the programs to accomplish the end result

Inconvénients: I have no dislikes with this program. I think that the use of the "Enter" key more often than having to use the "Arrow" keys would be a time saver and make it easier to move through the entry system.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2020
Jill K.
Creative Worship and Communications
Institutions religieuses, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2019

"Servant Keeper"

Commentaires: We needed an affordable cloud based church database to replace our old service based program. This was pretty good for the money. The app is good and reports are easy once you train and practice.

Avantages: The app is very helpful. We are learning to customize reports easier. We like the cloud alternative. Event Bright integration is great.

Inconvénients: Setting up the groups are a little clunky at first. White glove transfer wasn’t as seamless as promised. It doesn’t interface with our One Call Now system, so we are having to update two systems.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2019
Dorris T.
Executive Assistant
Organisme social ou civique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/02/2020

"Review of SK"

Avantages: The ease of use and the fact that I can call with questions and get answers.

Inconvénients: I wish the wait wasn't so long when calling for assistance. However, they always take care of my concerns in an efficient and professional manner.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/02/2020