Tabs3 Software

Qui utilise Tabs3 Software ?

Le logiciel Tabs3 Billing est idéal pour les professionnels du droit travaillant dans des cabinets d'avocats indépendants et de taille moyenne.

Description de Tabs3 Software

Le logiciel Tabs3 est utilisé dans les cabinets juridiques depuis 40 ans. Achetez Billing seul ou en parallèle avec PracticeMaster et Financials pour une gestion complète de cabinet. Le logiciel Tabs3, développé à l'intention des cabinets juridiques, rend la facturation et le paiement plus facile pour tout le monde : avocats, administrateurs et même clients. Tabs3 Billing est un logiciel riche en fonctionnalités, soutenu par une assistance technique de premier plan et un réseau de consultants aux États-Unis. Inscrivez-vous pour une démo afin de voir Tabs3 en action.

Informations sur Tabs3 Software

Tabs3 Software

http://www.tabs3.com/

Fondé en 1979

Vidéo de Tabs3 Software
Play
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Présentation des tarifs de Tabs3 Software

Tabs3 Software n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Tabs3 Software est disponible à partir de 445,00 $US/unique.


À partir de

445,00 $US/unique

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Tabs3 Software deployment and support

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Tabs3 Software - Fonctionnalités

  • Calcul et validation des frais
  • Comptabilité d'exercice
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des reçus
  • Rapports de gains et de pertes de ressources
  • Relevés clients
  • Rédaction de chèques
  • Suivi des activités
  • Validation croisée de la comptabilité

Logiciels de comptabilité fiduciaire : afficher la liste complète

  • Facturation automatique
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cas
  • Gestion des documents
  • Portail client
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps

Logiciels de facturation pour le secteur juridique : afficher la liste complète

  • CRM
  • Comptabilité de fiducie
  • Facturation
  • Gestion de cas juridiques
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des conflits
  • Gestion des contrats
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des tâches
  • Portail client
  • Suivi du temps

Logiciels de gestion de cabinet d'avocat : afficher la liste complète

  • Archivage et rétention
  • Assemblage de documents
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion de versions
  • Gestion des contrats
  • Indexation de documents
  • Outils de collaboration
  • Recherche en texte intégral

Logiciels de gestion de la documentation juridique : afficher la liste complète

  • Comptabilité de fiducie
  • Facturation
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des conflits
  • Gestion des contrats
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des tâches
  • Notes de cas
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps

Logiciels de gestion des cas juridiques : afficher la liste complète

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Avis sur Tabs3 Software

Read all reviews

Overall rating

4,7/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,5

Review software

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Écrivez votre avis !
Tracy M.
Accounts Manager
Cabinet d'avocats, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/07/2019

"I highly recommend Tabs3 Software"

Commentaires: We use Tabs for our timekeeping and billing, the Tabs3 Connect is a great feature for attorneys to enter their time on the go. The General Ledger and Accounts Payable software integrate well with each other and with Tabs, so that saves on duplication of work. Practice Master has great features and is a great database for containing the information needed for our clients.

Avantages: The software is very user friendly, the programs are intuitive and the e-mail bills are a great function!
We have been using all the products offered by Tabs3 for over 25 years. The upgrades always have something new and better when they come out.

Inconvénients: There just isn't enough time for me to learn all the capabilities of the software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Tabs3 Software le 05/08/2019

Tracy, Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate hearing from you. Unfortunately I can't add more time to the day, but if there's something we can do to make things easier for you, please let us know! - Emily L., Software Trainer

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/07/2019
Sharon J.
Firm Administrator
Cabinet d'avocats, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019

"Complete package for the small law firm"

Commentaires: We were able to build a collections process that efficiently walks through the matter steps so that everything is done quickly and accurately. Setting up workflows that set calendar follow, merge documents, send emails, launch appropriate websites as needed, or do calculations.

Avantages: We love it's ease of use and ability to customize the PracticeMaster module. It's intuitive and the billing side is very robust.

Inconvénients: Because of it's versatility and customization features, you can easily get carried away with data collection.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Tabs3 Software le 05/08/2019

Sharon, Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate it very much. - Emily L., Software Trainer

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019
Phil G.
Attorney and Owner of Law Office
Services juridiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/08/2016

"The not so good Tabs"

Commentaires: I have had Tabs since 2010, it is terrible. You purchase the program and then you constantly have to go back to customer service (tech dept.) and they want to hit you up for $200 per hour for tech help, as you can imagine that is absurd, expensive and terrible. They let you buy the product and make it seem like there is no additional cost, reality is that you better pay for the ongoing tech support because there are always errors and problems that need addressing, did I mention the $50 minimal charge or $200 per hour for tech help. I rarely was able to use the program, each time I tries there was some new error message and a need to seek out tech department, truly a terrible experience.

Avantages: The software has a wide array of features and billing is nicely prints out in a very organized and concise format, it really does have a lot of detail and nice features.

Inconvénients: It seems to always have some problem or error message on the rare instances when I actually needed it to do a billing for a client, nothing is worse than paying for a product and then having to waste time because it will not work and then get stuck paying extra by having to call and pay the tech department $200 per hour to help you figure out why their product does not work as it is promised and as it should from the start. How is it possible that the product regularly has error messages that are not resolvable without a call to the tech department. Very frustrating.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Software Technology le 22/08/2016

I am sorry that Mr. Gunthert has not had a good experience. We have reached out to him to discuss the specific issues that he is having.
 
I did want to mention a few things related to the points that he brought up. To make sure clients get off to a good start, every purchase of Tabs3 includes a free year of maintenance, which includes both technical support and any product updates that come out during the year. After a year, the maintenance is optional. Many clients prefer that to being required to pay an annual fee.
 
Also, our technical support team gets very high marks. In our last client survey 96% of our clients said they were satisfied with the support that they received from our team. In that same survey, 9 out of 10 Tabs3 clients say they would recommend Tabs3 to other firms.

Kim Hanzl, Support Manager

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/08/2016
Jennifer G.
Owner
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2019

"I'm a Fan of TABS"

Avantages: I like working with my representative and how all programs are integrated for ease of use and efficiency.

Inconvénients: Like anything, it took a little while to get used to a new program.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Tabs3 Software le 19/07/2019

Jennifer, Thank you very much for taking the time to leave a review! We appreciate it very much! - Emily L., Software Trainer

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2019
Daniel W.
Attorney
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2019

"Excellent Support for Outstanding Time, Billing, and Practice Management"

Commentaires: Capturing much more time for each time keeper.

Avantages: It is server based and not cloud based. It is very comprehensive and is making us more productive and time capturing.

Inconvénients: While not actually difficult, it is less than intuitive to learn.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Tabs3 Software le 05/09/2019

Daniel, Thank you very much for taking the time to leave us a review! We appreciate it. If there's anything we can do to help, please let us know! - Emily L., Software Trainer

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2019