Ungerboeck Software

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Description de Ungerboeck Software

Ungerboeck Software International (USI) propose un logiciel de gestion des événements et des espaces événementiels leader dans le monde entier. Il a déjà convaincu plus de 50 000 utilisateurs dans 50 pays. Depuis 1985, année de sa création, Ungerboeck développe des produits résolument centrés sur l'utilisateur et spécifiquement destinés au secteur événementiel. Grâce à sa modularité et à sa flexibilité, Ungerboeck Software est particulièrement modulaire et flexible, ce qui permet de le configurer facilement pour répondre aux besoins particuliers de dizaines de profils spécifiques au domaine événementiel.

Qui utilise Ungerboeck Software ?

Nos clients sont notamment des organisateurs de conférences et de salons, des stades et arenas, des centres d'art, de culture et de divertissement, des palais des congrès et d’expositions, des hôtels ou encore des entreprises du tourisme.

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Ungerboeck Software

4,3 (37)
Ungerboeck Software
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
94
10
4,0 (37)
4,2 (37)
4,5 (37)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
209
26
4,0 (17 530)
4,0 (17 530)
4,1 (17 530)
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Alternatives à Ungerboeck Software

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Baseplan Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Location courte/longue durée
VenueOps
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Student Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation d'inscription
Infos/dossier d'étudiants
Inscription en ligne
EMS
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports et analyses
EventBookings
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Planification des événements
Réservations de billets
Total Party Planner
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ProSpace
Fonctionnalités les mieux notées
Rapport d'utilisation
Réservation en ligne
Suivi des visiteurs
Nutickets
Fonctionnalités les mieux notées
Billetterie des événements
Planification des événements
Réservations de billets

Avis sur Ungerboeck Software

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
41%
3
8%
1
3%
Brittany
Senior Manager, Events (Canada)
Divertissement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Ungerboeck Review

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Overall, it is a great calendar system that I am very comfortable using

Avantages :

The breadth of features to help you contract, plan and invoice your event

Inconvénients :

Being able to send automated emails/reports would be a great feature

Kaitlyn
Director of Conference Sales and Marketing (É.-U.)
Événementiel, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Convention Center Scheduling and More

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

The customer service that we have received over the past two+ years, has been awesome. We also like that the base of the software addresses the bulk of what we want it to do, but we have the ability to customize and make tweaks to make it work for our facility. The ability to provide online trainings and support has been awesome. The new certification program is helpful as well.

Inconvénients :

Customizing does cost money; for the first year, every time we asked for something it felt like it was going to cost something. I'd recommend setting aside funds for customization each year, as it really does make the software even better. Our accounting team still has to double entry everything; in the sales process, we were told that this system would connect with our accounting software but it does not.

Leslie
Assistant Director of Non-Credit Programs (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Ungerboeck Software OK

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Ungerboeck worked fine for our office before we expanded into the non-credit and alternative digital credential realms fully. The software could not keep up with our needs and led to frustrating encounters both for our customers and for our staff on the customer service side. Each time an issue needed resolved, we were charged for the time it took to answer a simple question or easily fix a problem that was a glitch through Ungerboeck to begin with. If you have a limited number of offerings or focus in one area, then Ungerboeck would probably be fine, but as you grow and gain more customers, the time spent inputting courses and dealing with issues, is not worth the return on your investment.

Avantages :

Being able to see a list of sessions each time the software is opened, made the staff's lives easier as they did not have to constantly search for upcoming sessions. Also being able to customize the software so you could only see your sessions or upcoming events allowed us to keep track of our items without possibly clicking around in another staff member's events.

Inconvénients :

The software did not allow us to create a website through it or link directly to our website, which meant staff had to spend double the time inputting courses into Ungerboeck and then also using Cascade to input information into our website. Each time an update was needed, the same process had to be followed. Customers also had trouble finding the information needed and registering for the courses, leading to lost revenue through lost customers and more time spent registering customers on the back end.

Jennifer
Manager- Exhibition Projects (Australie)
Événementiel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Short term pain for long term gain

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very good. I mostly converse with USI staff at the APAC conference. Everyone is pleasant, happy & knowledgable

Avantages :

Once I had the understanding of how to adapt to my role / our company it was easy to learn I can log in from home or anywhere in the world. It does make completing invoices and schedules very easy

Inconvénients :

When we first started the transition to ungerboeck I would have been able to tell you 20 things I didnt like. But now I cant think of anything. If we have an issue our IT god gets in contact with USI and then theres a fix

Heather
Event Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Come a Long Way

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : I have used Ungerboeck since 2014 and moved up through v19, v20, and now v30. The software has come a long way and I am happy to be part of the Ungerboeck user family.

Avantages :

I love the ease of access that Ungerboeck has. Most actions are intuitive.

Inconvénients :

Some of the guides on the support center need to be updated to reflect new releases, etc. When I need help, I try to use that first before submitting a ticket but it's difficult sometimes when those articles are somewhat outdated.