17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de CrunchTime

CrunchTime est le logiciel de gestion de restaurant d'arrière-plan de référence absolue pour le secteur de l'hôtellerie.

Sa mission consiste toujours à fournir des outils et des solutions technologiques exceptionnels pour aider les clients à réduire les coûts des aliments et boissons, optimiser l'efficacité de la main-d'œuvre et mieux gérer la qualité et la cohérence de leurs opérations de restauration.

Une fois que CrunchTime est mis en œuvre, les clients constatent régulièrement des économies annuelles de 2 à 5 %, voire davantage, sur leurs résultats nets.

Qui utilise CrunchTime ?

Les meilleures marques de restaurants au monde s'appuient sur l'expertise, le service client primé, les fonctionnalités performantes et l'objectif de réussite de cette solution pour gérer leur entreprise. www.crunchtime.com/customers

CrunchTime Logiciel - 1
CrunchTime Logiciel - 2
CrunchTime Logiciel - 3
CrunchTime Logiciel - 4
CrunchTime Logiciel - 5

CrunchTime ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CrunchTime

CrunchTime

4,4 (15)
1,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
6
4,0 (15)
4,2 (15)
4,3 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 069)
4,3 (5 069)
4,4 (5 069)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CrunchTime

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
BigChange
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
Checkit
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Création de tableaux de bord
Intégration des collaborateurs
Workflow configurable
FIELDMOTION
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Historique des services
Planification
Dusk IOP
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des calendriers
Planification en temps réel
Wello Solutions
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Planification
Saisie et transfert de données
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
AI Field Management
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Suivi des interactions
Système de calendrier et de rappel

Avis sur CrunchTime

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
33%
3
13%
Ramon
Ramon
IT Director (Porto Rico)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Crunchtime your restaurant back of house experts

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We have been using Crunchtime for a very long time, I would say around 8 years. It has always worked well and our experience has been exceptional. We purchased another company some time ago which used a product from the competition and we decided to try it out for a while and then decide if we would migrate away from Crunchtime or migrate the new additions to Crunchtime. After discussing with the users it was an easy decision to migrate the new restaurants over since Crunchtime's features set is much more complete than that of the other system that we tried.

Avantages :

1. Cloud based software as a service 2. More features than the competition 3. Easy to integrate with different systems 4. Willing to adapt to business needs 5. Will take good ideas or suggestions from clients and upgrade system adding benefit to all customers

Inconvénients :

1. Some processes were easier to execute on the fat client that has been discontinued 2. They did not have native integration with some POS until last year. But they did provide us a third party that helped with that and we used them in the mean time.

Sara
Operations Administrator (É.-U.)
Restaurants, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Inventory Management

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Would recommend Crunchtime to anyone looking to solve for cost of goods and labor. There are a great deal of reports and functions in this database that help your teams from restaurant level to C-level make better business decisions. The customer service team is quick and helpful which makes resolving any issues that may arise less stressful.

Avantages :

Accurate and reliable food and beverage costs. Reporting abilities from micro and macro levels. Consistency

Inconvénients :

Learning curve with new users can cause issues with ease of use.

Thomas
General Manager (É.-U.)
Restaurants, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Still working out bugs

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Although their support team struggled, they were courteous and understanding in regards to wanting to help.

Avantages :

It works when data is entered absolutely correct. The finite details of statistics and projections are a little out there.

Inconvénients :

Customer support, at least half the time seemed to be learning their own product when I called in. Most of my questions or concerns required a call back by their team.

Gary
Menu and Data Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Greatest Inventory System

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have had nothing but good experiences with CrunchTime. Their support is the best I have dealt with compared to any other software I have used (especially than any of the multitude of POS support teams I have dealt with).

Avantages :

The best part about this software is how highly customizable it is in order to meet our business needs. The purchasing controls and the way that it highlights reconciling issues to help prevent mistakes is great. Also, all the tools that are available to help you troubleshoot your inventory variances are amazing. Finally, their embedded help is hands down the best I have seen. It does not just send you to some message board where maybe you find the information you are looking for but brings you right to the pages that correspond with where you are in the app at the time.

Inconvénients :

It is very unforgiving, in some areas. The inability to edit commissary orders after they have been reconciled, even though you can do that with vendor orders can be difficult if your business uses commissaries to supply their locations. Also, the need to create multiple recipes to deal with mods or togo vs dine in can create a lot of extra work vs having some functionality where maybe there are flags that designate what should be in a recipe would make it much easier.

TJ
Director of Food & Beverage
Restaurants, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Crunchtime inventory management

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Not sure of the price exactly...but great tool to control costs, manage ordering and revealing waste. Worth the investment

Avantages :

Very detailed. You can drill into any item to see usage, theoretical and actual, refer to recipes, yields, etc. Assists with ordering, updating prices, and costing plates

Inconvénients :

Some features are monotonous, like entering data, unnecessary steps are needed to review reports. Customer service wasnt always the most helpful, although not needed all that much