Magaya Supply Chain

Magaya Supply Chain

Description de Magaya Supply Chain

Le système Magaya Cargo System est conçu pour les commissionnaires de transport, les NVOCC, les transitaires, les courriers et les fournisseurs d'entrepôts qui ont besoin d'un système complet et précis de gestion d'entrepôt combiné à un système de comptabilité entièrement intégré. L'interface conviviale réduit la quantité de travail pour l'utilisateur en éliminant la saisie de données en double. Les détails des expéditions sont gérés à l'aide de flux de travail simples. Envoyez les informations importantes aux autorités douanières et générez les documents nécessaires comme les bons de livraison.

Qui utilise Magaya Supply Chain ?

Les transitaires internationaux, les NVOCC, les consolidateurs, les commissionnaires de transport, les courriers, les fournisseurs d'entrepôts et les compagnies aériennes

Vidéo de Magaya Supply Chain
Magaya Supply Chain Logiciel - 1

Vous hésitez à choisir Magaya Supply Chain ? Comparez-le à une autre option populaire

Magaya Supply Chain

4,4 (41)
Magaya Supply Chain
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
74
1
4,4 (41)
4,2 (41)
4,4 (41)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
166
Intégrations introuvables
4,8 (6)
4,8 (6)
5,0 (6)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Magaya Supply Chain

Sponsors
Neurored est l'une des applications TMS et SCM leaders sur Salesforce Appexchange.
Multi-carrier shipping platform that puts you control by providing visibility, choice & flexibility over their entire operations fast.
Transportation management tool that helps monitor transported loads, control departure/arrival timings, and manage fleet maintenance.
BeOne est le logiciel en nuage de Nova Systems pour la logistique, l'expédition, le transport et les douanes.
TOTALaccess TMS has brought the efficiencies of a robust Transportation Management System to small and midsized shippers.
La plateforme mondiale performante et hautement intégrée qui place la productivité au cœur de la logistique internationale.
Un TMS simple pour le transport LTL, FTL, international et par voie aérienne et maritime. Réunissez tous vos transporteurs au même endroit.
Un des meilleurs logiciels de gestion des livraisons avec suivi en temps réel. Solution complète de gestion des livraisons pour les entreprises de livraison. Demandez une démo
Le logiciel de gestion d'entrepôt, de distribution et de transport permet une amélioration significative de l'efficacité opérationnelle et de la précision des commandes.
Logiciel en ligne de logistique et d'expédition de fret pour gérer les ventes, les opérations, la comptabilité et la documentation de votre entreprise.
Chaque jour, l'objectif des équipes chargées des opérations est de faire en sorte qu'aucun problème ne se produise. Des experts et des logiciels puissants. Débutez sous 6 semaines ou moins.
Un système cloud de gestion d'entrepôt avec un système de gestion des commandes omnicanal et une solution tout-en-un pour les détaillants en ligne et les entreprises 3PL.
IST Freight-Forwarding system has been designed to serve freight forwarders
Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
End-to-end supply chain management platform combining domain expertise with A.I & M.L for intelligent SC planning and execution.
Logiciel simple de gestion des stocks pour détaillants, grossistes, dropshippers, distributeurs et fabricants.
Acumatica est l'un des éditeurs majeurs de logiciels pour comptables cloud et ERP (Enterprise Resource Planning) cloud pour les PME et les organismes à but non lucratif.
Infor CloudSuite WMS fait parti des leaders du Magic Quadrant de Gartner pour les systèmes de gestion d'entrepôt.
Shipwell transforme les chaînes d'approvisionnement des clients, en apportant automatisation et visibilité dans une plateforme de logistique entièrement connectée.
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.

Avis sur Magaya Supply Chain

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
17%
3
12%
1
5%
Camilo
Camilo
Coordinador de logística (Colombie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Everything in one place !

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I love how easy you can find things and how fast you can filter data. The interface is very visually friendly so your mind reminds what each icon does.

Avantages :

It’s so easy to use that you can see icons and you know what they do. System gives you the option to export data in excel and even in pdf! It’s really helpful when you need something fast and you don’t have too much time. Also, you can set how much access you want someone to have to the info you are saving on the system. You can have multiple magayas open at the same time :)

Inconvénients :

Some fields has a limit on the number of characters you can put on it and sometimes everything it’s really important to be on it. The integration with the CBP website to declare goods is not that good, it’s not really easy to get into it and to download the data from magaya into the ace portal.

Réponse de l'équipe de Magaya

il y a 4 ans

Camilo - thank you for the amazing review. We hope you continue to enjoy our software and all it has to offer! You can also submit feature suggestions to your sales advisor or support representative so that we can continue to work on improving your experience. - The Magaya Team.

Claudio
Commercial Manager (Chili)
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Ecelente sistema de control Logistico

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Excelente herramienta de trabajo para control y demás operaciones empresariales.

Avantages :

Su fácil utilización y super claro al a hora de obtener la información de cada operación...

Inconvénients :

No tengo comentarios, visto que debo aprender a utilizar todos los recursos y son muy amplios y eso es habla muy bien del sistema Magaya.

Réponse de l'équipe de Magaya

il y a 2 mois

What a great review to start our week! Thank you so much, Claudio, this is so wonderful to hear! We're delighted to hear that you're having a great time with our solutions and service. Thank you for sharing your experience.

ALICIA
Audit and Implemention Manager (Panama)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It is easy to learn and covers our basic tasks. Technic Support are great.

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

It is friendly to use. It is very helpful we can import or export information in csv and Excel format.

Inconvénients :

Magaya doesn't manage a lot of package in one shipment due it will freeze For 3PL business, final customers will like to have on their report, only one view for total amount of pieces, and at the same time, primary and second package. For 3PL business, for textil, inventory is by yards, and our warehouse needs it by rolls. It's only considered the perfect escenario, it needs to adapt to some escenario of Panama Market at least. A dashboard will be great. Internal notes only keeps in the part of Magaya when it is typed, and it should be in every step, example, if we wrote an internal note in Quotation, it should be shows in Shipment and we do not have to go to read it all. Content Security cannot be administrative by user creator. Example, we need that sale rep only see their quotation. Magaya could include some alert for KPI accomplishment. Magaya Transactional doesn't work as easy, it will send to all the party involved, instead only the consignee.

Denis
Inside Sales (É.-U.)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Supply Chain Review

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : I have been using this program for some time and i like the easy way to use it.

Avantages :

I was working for some time with this service and i was impacted by the speed of the program.

Inconvénients :

It is the option to increase the size of the pictures, sometimes the pictures are so small that i can read the # on it.

Réponse de l'équipe de Magaya

il y a 2 mois

Your five-star review is music to our ears, Denis! Thanks so much. Please don't hesitate to discuss your question about picture size with your Customer Success Manager: they're always happy to find workable solutions for you or to pass your feedback along to our product management and development teams.

Gilbert
MANAGING DIRECTOR (Costa Rica)
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Atlantic Express Costa Rica

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : total control on our operations

Avantages :

Easy implementation, good EDI with other forwarders, the most popular CMS in Florida

Inconvénients :

the quotations option does not allow to quote a rate, it is possible to quote just a shipment

Réponse de l'équipe de Magaya

il y a 2 mois

Thank you for your review! It's true... gaining access to the vast Magaya Network is one of the great things about working with our software. So glad that you agree! Your CSM may be able to assist you with your concern regarding rates. I'd encourage you to reach out to them for a discussion, or use the Contact Us page to connect with us.