18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de U-Rite

Ce logiciel simplifie la souscription dans le cadre de l'immobilier commercial. Avec U-Rite, exploitez la puissance du cloud et la facilité d'utilisation d'Excel pour générer des flux de trésorerie immobiliers détaillés et effectuer des calculs immobiliers avancés, le tout en quelques secondes. Il s'agit d'un logiciel conçu par des professionnels de l'immobilier commercial.

Qui utilise U-Rite ?

Les professionnels de l'immobilier qui acquièrent, développent et gèrent l'immobilier commercial.

U-Rite Logiciel - 1
U-Rite Logiciel - 2
U-Rite Logiciel - 3
U-Rite Logiciel - 4
U-Rite Logiciel - 5

U-Rite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

U-Rite

U-Rite

5,0 (7)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
1
5,0 (7)
5,0 (7)
4,9 (7)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 402)
4,3 (5 402)
4,4 (5 402)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à U-Rite

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Suivi des échéances
ARGUS Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles
Planification stratégique
Rapports et statistiques
MRI Property Management
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Gestion de la maintenance
Paiements électroniques
Rent Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Historique des transactions
Suivi des locations
RealPage IMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Mesure des performances
Suivi des investissements
Corrigo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Yardi Breeze
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des transactions
Paiements en ligne
Suivi des locations
Stessa
Fonctionnalités les mieux notées
Reporting financier
Suivi des investissements
Suivi des locataires
Shape
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des tâches
Rapports et analyses

Avis sur U-Rite

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
4,9
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Ted
President (É.-U.)
Immobilier commercial, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

U-Rite is Excellent

5,0 l’année dernière

Commentaires : Super customer service who understands that no two commercial real estate deals are the same. Modeling for TIF, no TIF, changing debt, cost of equity, waterfalls, etc… is all handled well within the software.

Avantages :

It’s a super product that allows us to change inputs easily that flow thru calculations, returns, and other metrics.

Inconvénients :

None really….the team has been supportive and helpful.

Tylerq
Manager, Investments (Canada)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Cost effective solution to alternative software with great results and

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Very positive. Great team, smart people. Customer focused.

Avantages :

We have used U-Rite for over 2 years to assist with our day-day financial modelling and U-Rite+ for our more complex real estate projects and acquisitions. We have a high level of comfort and confidence when using both services. As a result of using U-Rite, our financial modelling has been more accurate, more swift, and fewer hours have been spent on these day-day tasks, which allows our organization to be more productive as a whole. We are a smaller company by headcount, but we are involved in many large scale and complex projects, so this software has been very impactful for us, and the cost/benefit analysis is truly a no brainer, but any larger organization would benefit from these services. For us, it's all about being as productive as possible. Customer service is 10/10 - the team is always available if you have any questions. It is Excel based, so integration has been simple, and any training sessions short because it's an add-in to a software we already use. The company seems like they are trying to make life easier, not harder in that respect. Pricing is quite modest, and we will continue to use these services for the foreseeable future. In our mind, there are no better alternatives right now.

Inconvénients :

Really no cons at this point. U-Rite team has been very receptive to any changes we feel need to be made, and listen to their customers. The Tech team and Founders are working to build (and have built) a software that is truly useful for the Real Estate industry, so in my experience they constantly adjust/pivot as necessary to improve the software.

Elijah
President (Canada)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Development underwriting

5,0 l’année dernière

Avantages :

Was able to customize for our specific type of project

Inconvénients :

Still some challenges getting to know the tools

Adam
Broker (Canada)
Immobilier commercial, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Modern alternative to outdated industry standard software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Has been a game changer in my day-to-day. Saves a ton of time preparing financial models that I can share and save with my team/clients.

Avantages :

The software is very intuitive and allows me to prepare complex financial models all in one platform. Excellent user interface.

Inconvénients :

Synchronization with existing industry software which I have been told will be added in a future update.

Anand
Founder (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

U-Rite Rocks!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I value the overall ability to quickly underwrite and analyze new deals so I can create additional value for my company!

Avantages :

The product has an incredibly easy user interface that is quite simple to add-on into the project.

Inconvénients :

There is some difficulty with lack of integration with other product and use within the organization.