17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Squaretalk

Squaretalk est une CPaaS (Communications Platform as a Service) polyvalente et sécurisée avec des automatisations et des intégrations simplifiées. Cette solution est si simple qu'elle vous libèrera du temps à consacrer aux autres domaines de votre entreprise.

Cette plateforme de communication abordable, évolutive et facile d'utilisation fournit à vos équipes de vente et d'assistance des outils performants pour travailler efficacement de n'importe où et via les canaux que vos clients préfèrent. Assurez une présence locale dans le monde entier avec un accès à des numéros locaux, mobiles et gratuits dans plus de 100 pays et 3 400 indicatifs régionaux.

Qui utilise Squaretalk ?

C'est une solution parfaite pour les centres de communication de BPO (Business Process Outsourcing) et les grandes marques avec des équipes de vente et de rétention proactives, les négociants, les spécialistes du télémarketing, les responsables d'études de marché, les agents d'assurance et les conseillers financiers, etc.

Squaretalk Logiciel - 1
Squaretalk Logiciel - 2
Squaretalk Logiciel - 3
Squaretalk Logiciel - 4
Squaretalk Logiciel - 5

Squaretalk ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Squaretalk

Squaretalk

4,9 (85)
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
101
16
4,9 (85)
4,7 (85)
4,9 (85)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 814)
4,3 (6 814)
4,1 (6 814)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Squaretalk

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
Zadarma
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Enregistrement des appels
LeadDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Identification de l'appelant
Journalisation des appels
Suivi des appels
DialedIn CCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Identification de l'appelant
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
CloudTalk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
Call Center Studio
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Journalisation des appels
Stockage de documents

Avis sur Squaretalk

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
89%
4
9%
1
1%
Constantinos
Constantinos
IT Support Manager (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Our Experience so far.

5,0 l’année dernière

Commentaires : As an IT i have been using this solution and providing support for it , for the past year.I can only say that this VoIP solution is not only fast in their services but also give the best support in all kinds of requests as i mentioned earlier.From our side we are really happy to use this solution and can only say that we look forward to many years of working with Squaretalk.

Avantages :

Fast serviceEasy IntegrationsExceptional and Fast Support onlineCovers all Destinations

Inconvénients :

To be frank there isn't something i can add in this field i am really happy so far with this solution.

Réponse de l'équipe de Squaretalk

l’année dernière

We couldn't be more delighted to read your kind words about Squaretalk, Constantinos! Your comments underline precisely what we aim to achieve - providing a fast, efficient VoIP service with seamless integrations and top-notch online support. We're thrilled that we've been able to meet, and hopefully exceed, your expectations. Thank you once again for your review! We too look forward to many more years of successful collaboration with you. Please don't hesitate to reach out if you have any further comments, questions, or suggestions. We're here for you!

George
George
Head of Operations (Chypre)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Game Changer!

5,0 l’année dernière

Avantages :

Having worked with Squaretalk for over a year, I can confidently vouch for their exceptional VoIP service. The team, led by[sensitive content hidden], provides unparalleled support, promptly addressing any needs that arise. Highly recommend for seamless communication and dedicated assistance!

Inconvénients :

I can confidently state that there are no downsides to their exceptional VoIP service. The reliability, performance, and support have consistently exceeded expectations. Squaretalk sets the bar high in every aspect.

Réponse de l'équipe de Squaretalk

l’année dernière

We're over the moon with your "Game Changer" title and 10/10 rating, George! Having you vouch for our exceptional VoIP service and our team's unparalleled support is what fuels us to keep doing what we're doing. Your long-term experience with Squaretalk only makes your recommendation even more valuable. You really made our day! As always, we're eager to hear more from you, so don't hesitate to share any additional thoughts.

Bartłomiej
International Sales Manager (Pologne)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Squaretalk summary

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

- Support from Costumer service, - Happy to share their experience,- Helping to set up settings on campaigns

Inconvénients :

No client tracking. If we do not report a specific problem or failure ourselves, the technical team does not detect it on its own e.g. ringing calls, to slow server for no. of Agents

Réponse de l'équipe de Squaretalk

il y a 2 ans

Thanks for sharing your feedback. We are always eager to improve our service and will consider these points. Please don't hesitate to reach out to us if you need any assistance or want to share any suggestions or feedback.

Leia
Leia
PM jun (Israël)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outstanding level of customer support

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Powerful platform for call management with an admin-friendly (and agent-friendly!) interface and amazing export possibilities for Excel lovers like me.

Avantages :

- Easy to deploy and manage - Customizable admin dashboard - Easily integrated with Zoho - Real-time reporting and analytics - Excellent support team

Inconvénients :

Some advanced features and functionalities seem complex and take longer to learn

Réponse de l'équipe de Squaretalk

il y a 2 ans

Thank you for your feedback, Leia! We are happy to hear that you enjoy the platform and all its features. We are constantly adding new functionalities and working to improve the user experience and make it more intuitive, so it's worth reaching out to us if you want to know more about a specific feature or have any feedback for us. As for the features, our website has a growing library of informative articles and tutorials, with topics ranging from call transfers to call queuing. We hope this helps!

Jan
IT Consultant (Chypre)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Happy Holidays

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Pleasant. That's why we keep using Axiom.

Avantages :

People I communicate with. Support and account managers are always helpful.

Inconvénients :

Limited range of phone numbers we can order.

Réponse de l'équipe de Squaretalk

il y a 10 mois

Happy Holidays to you too! 🎄 We're delighted to hear that our support and account management teams have been helpful and a pleasure to communicate with. It's feedback like yours that brightens our day! We're constantly working to expand our offerings and hope to provide a wider range in the near future. 🌏 It's great to know that your overall experience with us has been pleasant. Thank you for continuing to choose our platform. Your trust and support mean the world to us. If there's anything else we can do to make your experience even better, please don't hesitate to reach out. Wishing you a joyful holiday season!