15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Emitrr

Automatisez les tâches qui n'en finissent jamais : suivis, rappels, demandes d'examen, planification, prise en charge et plus encore avec Emitrr. Passez davantage de temps à développer votre entreprise locale en réunissant tout sur une seule plateforme : réputation, SMS, système téléphonique, formulaires, engagement client, etc. Emitrr est une plateforme complète d'interaction et d'engagement client. La solution Emitrr est conçue pour et par des propriétaires d'entreprises locales (soins de santé, services à domicile, immobilier, etc.). Dites non aux abonnements logiciels qui s'accumulent.

Qui utilise Emitrr ?

Les petites entreprises utilisent Emitrr pour envoyer des SMS automatisés qui garantissent un engagement client optimal et des interactions complètes.

Emitrr Logiciel - 1
Emitrr Logiciel - 2
Emitrr Logiciel - 3
Emitrr Logiciel - 4

Emitrr ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Emitrr

Emitrr

4,8 (103)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
88
8
4,8 (103)
4,9 (103)
5,0 (103)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
4
Intégrations introuvables
4,2 (67)
4,3 (67)
4,1 (67)

Alternatives à Emitrr

Wisely
Fonctionnalités les mieux notées
Don récurrent
Gestion des donateurs
Gestion des subventions
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Envoi de SMS en masse
Routage des appels
Text Request
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Gestion de la communication
Messagerie SMS
Dialpad
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Routage des appels
Sideline
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Suivi des appels
VoIP
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des ordres de travail
Historique des factures
Talmundo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SimpleTexting
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes mobiles
Rapports et analyses
Suivi de l'engagement
Grasshopper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Journalisation des appels
Routage des appels

Avis sur Emitrr

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
13%
3
2%
Randy
Randy
Broker/Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Big Emitrr Fan!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Dedicated team of professionals; always willing to go above and beyond to help customers. Great product and looking forward to all their updates and improvements they are rolling out.

Avantages :

Ease of use.. SMS templates.. chat bot feature.. call recordings

Inconvénients :

Settings UI could be a bit more user friendly.. but not hard to learn

Jamie
Director of IT (É.-U.)
Administration publique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A great texting system with excellent customer support

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : [sensitive content hidden] are the people we have been dealing with and they are super professional and very committed to helping us become successful. I have worked with lots of software, SaaS, and support teams over the years and I can honestly say that Emitrr has a top-level team in place. very responsive to our needs, which are probably somewhat unique in that we are a local government helping Children a nd families in our community. We serve an area of 1.4 million people, so texting is an important part of our outreach. I highly recommend Emitrr to any organization.

Avantages :

There are several things I like about Emitrr: 1) they have built a powerful, easy to use web interface. 2) The onboarding of our staff and contacts was excellent 3) Any issues we have had were addressed immediately and professionally by Emitrr staff 4) they are improving the product on an ongoing basis

Inconvénients :

Nothing bad to say about Emitrr. For a government agency of 45 staff and about 14 additional staff at our Family Resource Centers, texting thousands of people every month is a complicated process in itself. Emitrr has worked with us closely to iron out any issues we have had. Thank you!

Alex
Owner/operator (É.-U.)
Formation professionnelle et coaching, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Review

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall the communication has been awesome and everyone is super helpful. The app I'm on the fence about. As of now I'd say it's making my day to day harder and not easier.

Avantages :

The automated responses and review request.

Inconvénients :

Not being able to integrate contacts from my phone to your system. Phone call issues.

Réponse de l'équipe de Emitrr

il y a 2 ans

Hey Alex, thank you so much for your review and feedback. We understand you faced few issues with phone and we are working hard to fix those.

Brandon
Owner / CEO (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product and great customer service

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

The ability to have a mostly all in one tool for messaging, phone, reviews, etc.

Inconvénients :

I can't think of anything major. They are constantly making improvements and listening to their customers.

Stormie
Operations/Licensed Health Agent (É.-U.)
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Finally! A Great HIPAA Compliant Texting Platform

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

First and foremost, the platform's compliance with HIPAA regulations provides peace of mind. Safeguarding client information is of the utmost importance, and this platform has made it so easy to implement a channel for confidential communication. Customer support is another area where this platform shines. The support team has been responsive and knowledgeable, promptly addressing any inquiries or concerns that arose during implementation and use.

Inconvénients :

One of the primary issues I encountered was the inability to add or modify contact information. The platform provided limited fields for basic details such as name and phone number, but I found it frustrating that there was no option to include additional information without importing it from a spreadsheet.