Description de Orchestra

Orchestra provides equity management software for growth companies & businesses with many stakeholders, enabling them to create engaged employees & investors.

Orchestra provides better visibility with a single source for your ESOP employees and investors to easily view and manage their holdings in the business.

Ensure your share registry and cap table are accurate and compliant, and easily communicate with investors and ESOP holders on one platform.

Qui utilise Orchestra ?

For companies who have 5+ shareholders and want to meet share registry obligations with less administration, have ESOPs to implement or manage, or are raising external capital.

Où peut-on déployer Orchestra ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Orchestra

Assistance Orchestra

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Australie, Nouvelle-Zélande

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Orchestra

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Australie, Nouvelle-Zélande

Langues

anglais

Orchestra en vidéos et en images

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Orchestra

Orchestra

2,00 $AU/mois
Version gratuite
Essai gratuit
3,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
0,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Orchestra

  • Capital privé
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des acquisitions
  • Gestion des données d'entité
  • Gestion des options
  • Gestion des portefeuilles
  • Importation et exportation de données
  • Mesure des performances
  • Partage des fichiers
  • Portail des participants
  • Rapports et analyses
  • Reporting des investisseurs
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité

Alternatives à Orchestra

Juniper Square est un logiciel de gestion des investissements tout-en-un facile à utiliser, conçu spécifiquement pour l'immobilier.
Contrats, risques, assurances, réclamations, incidents, actifs, logiciel de gestion de flux de travail avec intégrations et tableau de bord et reporting.
Configurez une base de données cloud dans des solutions métiers sans codage. Créez des prototypes ou des applications de grande entreprise.
Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
Découvrez des flux de travail performants pour les professionnels du droit avec Thomson Reuters® HighQ.
Symfact est le premier fournisseur mondial de solutions de gestion des contrats et de la conformité, exécuté à partir d'une plateforme technologique unique.
Corporify est une plateforme de gestion des entités juridiques et des processus internes d'entreprise.
Configurez l'accès aux données, établissez les droits des signataires, protégez grâce à un contrôle continu, prévenez la fraude et réduisez les risques grâce aux contrôles des comptes fournisseurs. En savoir plus sur Tipalti
La plateforme fournit aux sociétés d'investissement immobilier un CRM, des tableaux de bord pour les investisseurs, une gestion des documents, des calculs de distribution et des analyses.
Cloud de gouvernance d'entreprise qui gère les données essentielles de votre entité et automatise parfaitement les documents du secrétariat de l'entreprise.
Clio fournit une puissante suite d'outils pour aider les professionnels du droit modernes à gérer, développer et gérer leurs entreprises, de l'admission de cas à la facturation.
Digitally transform the way your workforce works with documents without doing any of the heavy lifting.
Cake helps over 2,000 pre-seed to series C startups manage ESOPs and streamline cap table management & capital raising operations.

Avis sur Orchestra

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
18%
Bradley
Bradley
CEO (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Orchestra saved my soul

5,0 l’année dernière

Commentaires : Simple and easy, fantastic support and has made my life with multiple entities and groups of investors so much better from myself and their perspective.

Avantages :

Easy one stop solution to managing private investors and tracking changes and updates

Inconvénients :

Linking inter entity businesses and collating shared entity information

Réponse de l'équipe de Orchestra

l’année dernière

Thanks Bradley, great to get your feedback!

Anthony
Chairman/Director (Nouvelle-Zélande)
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Greatly Improving Platform

4,0 l’année dernière

Commentaires : Easy to use. Responsive team and impressive progress re functionality to date.

Avantages :

Orchestra is generally intuitive to use. Even with a few issues early on we found the support team very responsive, issues were addressed quickly and permanent fixes were subsequently rolled out. The pace of development and addition of features that greatly enhance its usefulness has been impressive. We now distribute all investor reporting via Orchestra and maintain the cap table which I previously maintained on a spreadsheet.

Inconvénients :

File uploading had some issues but has now been resolved

Réponse de l'équipe de Orchestra

l’année dernière

Thanks for the review Anthony!

Sam
Managing Director (Nouvelle-Zélande)
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Orchestra Review

5,0 l’année dernière

Commentaires : Good, we just don't make good use of it

Avantages :

All information is stored in one place with easy access and control options for different user levels

Inconvénients :

We don't use it as much as we should as it might be better for larger businesses that have specific staff to manage this sort of thing, nothing to do with Orchestra but we probably need to set calendar reminders to do specific things to keep it updated more often or to submit reports into it for shareholders. Maybe some sort of reminder scheduling would be a good idea?

Réponse de l'équipe de Orchestra

l’année dernière

Hi Sam, thanks for the review and your idea on the ability to set or schedule reminders - much appreciated!

Glenn
Head of Partnerships (Nouvelle-Zélande)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Orchestra is awesome

5,0 l’année dernière

Commentaires : Awesome

Avantages :

Great product, service and amazing value for money

Inconvénients :

It is an MVP, so a few features have yet to be released, but they are rolling them out at pace

Réponse de l'équipe de Orchestra

l’année dernière

Thank you for your review Glenn!

Geoff
Chief Operating Officer (Nouvelle-Zélande)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Orchestra - great tool for the job.

4,0 l’année dernière

Commentaires : Outstanding. As per above, we would have struggled to do the complex international share transactions without Orchestra. I have a special commendation to [SENSITIVE CONTENT] and the success team. They have been superb. Nothing is too much hassle for them.
This is one of my favourite business tools.

Avantages :

We adopted Orchestra at the time of raising our first round. Orchestra enabled an easy way of managing the Cap table and investor interest as we completed the A round and te ESOP. I cannot imagine doing these complex processes without Orchestra. Brilliant. It is clear, simple to use and well integrated. It has saved us hours.

Inconvénients :

The functionality overlaps with other Governance tools (we use Boardpro as well). So things like document storage/sharing can be done in either system. It would be great if these systems integrated more and duplicated less.

Réponse de l'équipe de Orchestra

l’année dernière

Thanks very much for your review and feedback Geoff!