ULTATEL Cloud Business Phone System

Description de ULTATEL Cloud Business Phone System

ULTATEL is a recognized industry leader in business communications. With the power of cloud technology, we help businesses to be more productive and connect with their customers wherever they are.

Our plans come fully customizable with Unlimited Calling, SMS, Fax, Chat, and Video. Included is 40+ advanced features.

As an award-winning integration pioneer, ULTATEL can integrate with your existing systems to get you the results you want, seamlessly. All this with outstanding 24/7/365 support.

Qui utilise ULTATEL Cloud Business Phone System ?

Businesses of all sizes that are looking to optimize their communications under one platform, reduce costs, offer remote working, or migrate from legacy to a cloud phone system with 40+ integrations.

Où peut-on déployer ULTATEL Cloud Business Phone System ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • ULTATEL

Assistance ULTATEL Cloud Business Phone System

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • ULTATEL

Assistance ULTATEL Cloud Business Phone System

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

ULTATEL Cloud Business Phone System en vidéos et en images

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ULTATEL Cloud Business Phone System

ULTATEL Cloud Business Phone System

15,95 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
15,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
15,00 $US
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - ULTATEL Cloud Business Phone System

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Assistant automatisé
  • Autorisations basées sur les rôles
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Chat privé
  • Chat vidéo
  • Communication multicanal
  • Conférences
  • Conférences téléphoniques
  • Conférences vidéo
  • Connexion VoIP
  • Contrôles des hôtes
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Enregistrements
  • Extensions virtuelles
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Filtrage d'appels
  • Gestion de la communication
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des réunions
  • Groupes d'appel
  • Identification de l'appelant
  • Intégrations de tiers
  • Journalisation des appels
  • Liaisons SIP
  • Messagerie SMS
  • Messagerie de groupe
  • Messagerie vocale
  • Outils de collaboration
  • PBX
  • Partage d'écran
  • Partage d'écran et de navigateur
  • Partage des fichiers
  • Planification des rappels
  • Pour systèmes téléphoniques cloud
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Softphone
  • Streaming de présentation
  • Suivi des appels
  • Tableau de bord d'activités
  • Transcription de message vocal
  • Transcription des appels
  • Transfert de fichiers
  • Transfert d’appel

Alternatives à ULTATEL Cloud Business Phone System

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
TalkChief est une plateforme téléphonique professionnelle conçue pour accroître l'efficacité de votre équipe à l'aide de fonctionnalités puissantes.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Telemo SaaS Platform and Voice API Platform enable businesses to communicate with their customers on a global scale.
Solution de call center offrant une analytique commerciale en temps réel intégrée, une mise en file d'attente avancée, des modes de supervision et bien plus encore.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Future proof your business communications with the pascom cloud phone system.
La plateforme de Broadvoice représente tout ce dont les PME ont besoin pour évoluer, changer et s'adapter à un monde commercial en constante évolution.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Un CCaaS (Contact Center as a Service) web qui propose un modèle de paiement à l'utilisation, avec tout ce dont vous avez besoin pour que vos opérations deviennent une base d'expérience client à 360 degrés.
Ringio ajoute des fonctionnalités de téléphonie à votre CRM pour augmenter la productivité, réduire la saisie manuelle des données et offrir de meilleurs coaching et analyses.
Une suite de produits de collaboration pour les équipes et les petites entreprises. Conférence web, partage de fichiers et planification dans le cloud. En savoir plus sur Google Workspace

Avis sur ULTATEL Cloud Business Phone System

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
9%
3
9%
Laura
Director of Administration (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great system, amazing customer service!!

5,0 il y a 6 jours Nouveau

Commentaires : Beforehand, I was dreading a phone system change, but my experience with Ultatel has been amazing! I wish we had changed to them sooner. The system works exactly as we had hoped. The admin software lets me manage things to the extent that I'd like. The training and rollout were seamless. But the very best thing about Ultatel is the Customer Service. If I make a request, they are incredibly fast to reply and take immediate action. And every single interaction with a customer service or technical rep has been a delight. I don't know what they do for training, but I wish I could bottle it up!

Avantages :

The system is easy to use and intuitive; very reliable; call recording feature and other admin tools are great. We mainly use the desk phones, but can easily use through our laptops if we'd like.

Inconvénients :

All I can think of is that the smartphone app is not quite as clear with sound quality as talking directly on my phone

Kat
Lead Designer (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Incredible Value and Customer Support

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : I am very happy with my purchase, the support I receive, and the company as a whole. I don't have much else to say but it really is a great product for the price, I've used Grasshopper before, and it was way worse and more expensive...

Avantages :

I love all the features that are included for the price. If I ever had an issue, their customer support would respond almost immediately, and I never had to wait. Integration into my CRM was also out of my hands as they did it for me.

Inconvénients :

For what I need, I have encountered no issues or something that I dislike.

Justin
Systems Administrator (É.-U.)
Assurance, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Okay

3,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall the customer support has been great. The onboarding was fantastic.

Avantages :

I have access to set things up myself. Customer support is really good.

Inconvénients :

The integration with teams just doesn't work all that well.

Mohamed
CEO (É.-U.)
Design, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

ULTATEL Review - Reliable and affordable service

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Service is reliable, feature-rich, and affordable in comparison to other service providers.

Avantages :

We moved to ULTATEL in December 2019, just before the pandemic and it was a very good move at the right time. ULTATEL helped us in making sure all our remote workers have no issue communicating with our customers and vendors as if they were in the office. We also like the reliability of the service with no downtime in these last 2 and half years. their customer service is great, if we need any change or reconfiguration of anything in the system, they are always available and quick to do the changes for us.

Inconvénients :

so far everything went smooth, nothing really missing

Jason
Manager of IT & Cloud Services (É.-U.)
Défense et aérospatiale, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ULTATEL Review

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : They are amazing

Avantages :

Their customer service is unbelievable.... top notch!!!

Inconvénients :

Honestly nothing... everything about this service is great. Even have a fax solution