Description de fabric

Fabric est une plateforme de commerce sans interface spécialement conçue pour la croissance. Des clients comme BuildDirect, Juicy Couture et GNC font confiance à Fabric pour sa conception ouverte et modulaire qui leur permet d'être en direct en quelques semaines sans avoir à remplacer la plateforme. Fabric est un multiplicateur de force sur les investissements technologiques existants des commerces de détail ; il a été prouvé qu'il augmente jusqu'à 3 fois les revenus numériques. Fabric est soutenu par Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa et BC Partners.

Qui utilise fabric ?

Fabric est utilisé par les marques et les commerces de détail qui souhaitent développer leur commerce avec des microservices et des API (Application Programming Interface) et créer des expériences d'achat omnicanaux supérieures avec une technologie de commerce sans interface.

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fabric ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

fabric

fabric

4,5 (15)
6 000,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
Intégrations introuvables
4,5
(15)
4,4
(15)
4,7
(15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
41
4,2
(20)
4,1
(20)
4,4
(20)

Alternatives à fabric

Salesforce Commerce Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des stocks
Sécurité des données
BigCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
Emporix
Fonctionnalités les mieux notées
Développement d'application Web et mobile
Gestion de site web
Pour le B2B
Adobe Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion de site web
Gestion des commandes
Adobe Experience Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de site web
Gestion des documents
Stockage de documents
STEP
Fonctionnalités les mieux notées
Cartographie des relations
Connecteurs de données
Contrôle de qualité des données
Akeneo Product Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogage/catégorisation
Création de contenu
Gestion des ressources numériques
Shopify Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des commandes
Sécurité des données
Spree
Fonctionnalités les mieux notées
API
Front et Back ends découplés
Intégrations de tiers

Avis sur fabric

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
33%
3
7%
Scott
Scott
Chief Information Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Strategic Partnership

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

With Fabrics “API-centric” approach, their headless architecture goes hand in hand with GNC’s strategic omni-channel architecture methodology. All the functions exposed in API form across each of Fabric’s platform (Loyalty, PIM, Storefront, etc.) can be easily reused on all channels. Fabric’s headless and modular architecture is empowering GNC with the capability to accelerate our strategic roadmap by separating our business critical “all-in-one” monolithic applications into the right technology solutions that will drive hyper-focused business initiatives.

Inconvénients :

With change, there are always the occasional hiccup. GNC has encountered a great deal of changes due to the COVID-19 pandemic. Fabric has been supportive and partnered with GNC the entire time.

Omar
CEO (É.-U.)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Replatforming with Fabric

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall excellent and one of the best transitions to new systems/software that we've experienced.

Avantages :

The transition has been very smooth and effortless. The team at Fabric is outstanding and the software allows for greater flexibility and scalability as we drive all of our digital properties on this new platform.

Inconvénients :

We were not able to launch earlier due to overlapping with our peak season. Not a problem of Fabric but part of our planning challenges prior to signing up for our engagement.

Sara
Sr. Director Marketplace (É.-U.)
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good platform but needs better reporting

3,0 il y a 9 mois

Commentaires : Fabric allows us to easily onboard partners but would like to see updated reporting and a list of Fabric partners that we could connect with to see if there is interest in the maternity space.

Avantages :

Integration is flexible and @Revcascadesuppport team is very quick to respond to inquiries

Inconvénients :

Reporting/Analytics need to be updated. We use the UPC as the common data point and the sales and top dollars listed are reported on by the retailer SKUs. We have no data/metrics within fabric. We have to manually pull reporting to see sales by partner by week/month/year.

Utilisateur vérifié
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Fabric Assessment

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

Helpful customer support, Shopify integration, seamless onboarding, user-friendly interface

Inconvénients :

Returns capabilities, needs more reporting metrics,

Amanda
Director of Digital Operations (É.-U.)
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Exciting Platform

4,0 il y a 8 mois

Commentaires : We are enjoying the transition from RevCascade to Fabric and appreciate the hands on experience that we are getting from our Fabric partner. Our partner has been such a great guide in helping us identify our issues and diligently works with us to solve it in future Fabric updates. We are excited to continue our partnership together and look forward to seeing the future of Fabric unfold.

Avantages :

What we enjoy most is the consistent updates that Fabric is making to address our pain points and update the platform to meet the standards of the market's competitors. Their simplified dashboard is easy to digest and absorb when reviewing many vendors at a time. We also enjoy the one-on-one care we get with our Fabric partners. We have a great partner who is transitioning our current platform - RevCascade to Fabric in the most seamless manner which is very helpful to us.

Inconvénients :

We are still learning the new features of this platform and have not fully transitioned to Fabric yet so we cannot share any cons at this time.