Description de fabric

Fabric est une plateforme de commerce sans interface spécialement conçue pour la croissance. Des clients comme BuildDirect, Juicy Couture et GNC font confiance à Fabric pour sa conception ouverte et modulaire qui leur permet d'être en direct en quelques semaines sans avoir à remplacer la plateforme. Fabric est un multiplicateur de force sur les investissements technologiques existants des commerces de détail ; il a été prouvé qu'il augmente jusqu'à 3 fois les revenus numériques. Fabric est soutenu par Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa et BC Partners.

Qui utilise fabric ?

Fabric est utilisé par les marques et les commerces de détail qui souhaitent développer leur commerce avec des microservices et des API (Application Programming Interface) et créer des expériences d'achat omnicanaux supérieures avec une technologie de commerce sans interface.

Où peut-on déployer fabric ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • Fabric
  • Chat

Pays disponibles

Albanie, Allemagne, Andorre, Anguilla, Antigua-et-Barbuda et 86 autres

Langues

anglais

fabric - Prix

À partir de :

6 000,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

fabric n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de fabric est disponible à partir de 6 000,00 $US/mois.

À propos de l'éditeur

  • Fabric
  • Chat

Pays disponibles

Albanie, Allemagne, Andorre, Anguilla, Antigua-et-Barbuda et 86 autres

Langues

anglais

fabric en vidéos et en images

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Vidéo de fabric
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Fonctionnalités - fabric

  • API
  • Accès mobile
  • Bons de commande
  • Catalogage/catégorisation
  • Catalogue de produits
  • Développement d'application Web et mobile
  • Front et Back ends découplés
  • Gestion SEO
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de site web
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Intégration de marketplace
  • Intégrations de tiers
  • Optimisation des stocks
  • Options de paiement
  • PDM (product data management)
  • Panier d'achat
  • Pour le B2B
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Renouvel. commandes
  • Suivi des commandes

Alternatives à fabric

Scalable headless solution for B2C & B2B eCommerce stores, delivering powerful & advanced customer experiences across all channels.
Plateforme d'e-commerce open source pour les marques internationales multilingues et multidevises. Disponible avec une vitrine web, PWA ou sans interface.
emporix développe une plateforme de commerce modulable dévouée à offrir flexibilité et évolutivité aux grandes entreprises B2B.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Conçue pour les PME (5 utilisateurs minimum pour 79 $/utilisateur/mois), BizAutomation traite TOUS vos services à partir d'une seule suite cloud professionnelle.
Une plateforme de commerce sans interface et dotée d'API (Application Programming Interface) qui offre des expériences remarquables à vos clients sur différents points de contact.
The best solution for complex e-commerce projects and operations, developed to meet the needs of the Brazilian B2B and B2C market.
RETISIO is a cloud-native eCommerce platform. Create compelling customer experiences with a powerful set of eCommerce business modules.
Facilite la personnalisation, accélère le temps de mise sur le marché et assure un déploiement efficace de la vente en ligne.

Avis sur fabric

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
27%
3
9%
Scott
Scott
Chief Information Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Strategic Partnership

5,0 l’année dernière

Avantages :

With Fabrics “API-centric” approach, their headless architecture goes hand in hand with GNC’s strategic omni-channel architecture methodology. All the functions exposed in API form across each of Fabric’s platform (Loyalty, PIM, Storefront, etc.) can be easily reused on all channels. Fabric’s headless and modular architecture is empowering GNC with the capability to accelerate our strategic roadmap by separating our business critical “all-in-one” monolithic applications into the right technology solutions that will drive hyper-focused business initiatives.

Inconvénients :

With change, there are always the occasional hiccup. GNC has encountered a great deal of changes due to the COVID-19 pandemic. Fabric has been supportive and partnered with GNC the entire time.

Omar
CEO (É.-U.)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Replatforming with Fabric

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall excellent and one of the best transitions to new systems/software that we've experienced.

Avantages :

The transition has been very smooth and effortless. The team at Fabric is outstanding and the software allows for greater flexibility and scalability as we drive all of our digital properties on this new platform.

Inconvénients :

We were not able to launch earlier due to overlapping with our peak season. Not a problem of Fabric but part of our planning challenges prior to signing up for our engagement.

Alternatives envisagées : Shopify Plus et BigCommerce

Pourquoi choisir fabric : Lack of scalability and functionality for our business needs.

Logiciel antérieur : Adobe Commerce

Pourquoi passer à fabric : Great management team, better product/functionality, and overall great experience during our discovery phase.

Sara
Sr. Director Marketplace (É.-U.)
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good platform but needs better reporting

3,0 il y a 4 mois

Commentaires : Fabric allows us to easily onboard partners but would like to see updated reporting and a list of Fabric partners that we could connect with to see if there is interest in the maternity space.

Avantages :

Integration is flexible and @Revcascadesuppport team is very quick to respond to inquiries

Inconvénients :

Reporting/Analytics need to be updated. We use the UPC as the common data point and the sales and top dollars listed are reported on by the retailer SKUs. We have no data/metrics within fabric. We have to manually pull reporting to see sales by partner by week/month/year.

Amanda
Director of Digital Operations (É.-U.)
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Exciting Platform

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : We are enjoying the transition from RevCascade to Fabric and appreciate the hands on experience that we are getting from our Fabric partner. Our partner has been such a great guide in helping us identify our issues and diligently works with us to solve it in future Fabric updates. We are excited to continue our partnership together and look forward to seeing the future of Fabric unfold.

Avantages :

What we enjoy most is the consistent updates that Fabric is making to address our pain points and update the platform to meet the standards of the market's competitors. Their simplified dashboard is easy to digest and absorb when reviewing many vendors at a time. We also enjoy the one-on-one care we get with our Fabric partners. We have a great partner who is transitioning our current platform - RevCascade to Fabric in the most seamless manner which is very helpful to us.

Inconvénients :

We are still learning the new features of this platform and have not fully transitioned to Fabric yet so we cannot share any cons at this time.

Utilisateur vérifié
VP, Data Analytics & eCommerce (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fabric for B2B/C eComm to Enable a Great User Experience

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Their professionalism with initial engagement, customer support and partnership to develop enhancements to their API suite was stellar.

Avantages :

Compared to the rest of the market, Fabric offered flexibility and faster time-to-market for our B2B/C go to market strategy that included an eco-system of eCommerce technology enablers. Additionally, we assessed and selected Fabric with the following criteria: 1. Ease of deployment 2. Systems integrator ecosystem 3. Modularity and API selection 4. Partnership commitment and future roadmap 5. Level of Support and Customer Engagement

Inconvénients :

At the present time, there aren't features where Fabric's API platform has any short falls compared to our use-cases and requirements.

Alternatives envisagées : Shopify Plus, commercetools et BigCommerce

Pourquoi passer à fabric : 1. Ease of deployment 2. Systems integrator ecosystem 3. Modularity and API selection 4. Partnership commitment and future roadmap 5. Level of Support and Customer Engagement