17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de The Bot Platform

Commencez à améliorer l'expérience de vos employés. Cette plateforme sans programmation, facile à utiliser, permet à quiconque de créer ses propres chatbots, assistants numériques et outils de travail automatisés sur des canaux de communication tels que Microsoft Teams, Slack et Workplace à partir de Meta.

Créez facilement des applications, automatisez des flux de travail et intégrez des processus dans les canaux de communication et les environnements numériques utilisés par votre personnel et vos clients dans un environnement fiable, sécurisé et évolutif.

Qui utilise The Bot Platform ?

Les équipes de communication interne, des RH, du personnel, de L&D (Learning and Development) et des équipes informatiques qui travaillent dans des entreprises comptant au moins 1 000 employés. L'éditeur travaille avec des entreprises du monde entier, notamment aux États-Unis, au Canada, au Mexique, au Royaume-Uni, en Europe, en Amérique latine et en Asie-Pacifique.

The Bot Platform Logiciel - 1
The Bot Platform Logiciel - 2
The Bot Platform Logiciel - 3
The Bot Platform Logiciel - 4
The Bot Platform Logiciel - 5

The Bot Platform ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

The Bot Platform

The Bot Platform

4,6 (16)
1 400,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
10
6
4,7 (16)
4,8 (16)
4,8 (16)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 043)
4,3 (5 043)
4,4 (5 043)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à The Bot Platform

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
Process Street
Fonctionnalités les mieux notées
API
Gestion des flux de travail
Sans code
Caspio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Migration de données
Planification et programmation de projets
Involve.me
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Importation et exportation de données
Saisie de leads
Quixy
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Création et conception de formulaires
Pour le développement sans code
TimeTonic
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du pipeline de ventes
Projets multiples
Suivi des activités
Flowfinity
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HighGear
Fonctionnalités les mieux notées
Programmation des tâches
Reporting et suivi de projet
Suivi de la progression des tâches
U-ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur The Bot Platform

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
38%
Justyna
Justyna
Digital Channels Manager (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent no-code platform to boost your employees' engagement

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Collaboration with The Bot Platform is a pleasure - they have super responsive support, they actively listen to our feedback and make some changes to the platform based on our experience. They approach their customers individually - e.g. they organize individual sessions for you to help you solve your business problems with bots. They also have a great knowledge base, constantly updated.

Avantages :

The platform is very user friendly and it requires none or hardly any training to get started with building your bots! I loved the opportunities it brought and how the software proactively suggest bot ideas (there are new all the time!) and develop ready to use templates that allow you to set up bots in minutes. TBP helped us integrate our internal API to connect bots to Sharepoint pages - a solution that they don't have in their offer but were very happy to support us.

Inconvénients :

There were some limitations that I think don't really depend on TBP - such as character limitations in buttons or changing sizes of carousel images that had a bad impact on the experience for some of our bots. - We sometimes struggled with global broadcasts (120K+ users) but TBP was always there to support and every issue we had was taken very seriously and resolved fast.

Emma
Wellbeing Assistant (R.-U.)
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The Best Platform Around

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The use of Bots has removed monotonous processes from the business, from creating a contactless lunch ordering system to encouraging employees to get their steps in through lockdown - the possibilities are endless!
We're really looking forward to creating some bigger bots over the next few months, which will help with our onboarding journey.

Avantages :

The functionality is really easy to use and allows endless different bots to be created for any use cases. From recruitment, to charity work Moneypenny would have been lost without the bots over the last two years, especially during the pandemic. We can't thank [SENSITIVE CONTENT] enough for all of their support too, they are always on hand to jump on a call when we have a creative moment, and are just as excited as we are to launch new bots to our Workplace community.

Inconvénients :

There is nothing to dislike about the software. I don't have an IT back ground, and have been able to navigate the website easily.

Josh
People Engagement Manager (R.-U.)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

They are so helpful!

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The Bot Platform has helped us as a company automate almost all of our processes that would usually be timely and manual. It has made our lives so much easier and quicker.

Avantages :

This software is super easy to use and really integrates well into the work we do. It has made our lives a million times easier using this platform. The customer support is second to none as well, always there within minutes to help out with any issues or queries you may have.

Inconvénients :

the ability to copy a flow from one bot to another could be really helpful to save time if decisions are made to move certain things around. Perhaps some more flexibility with how things look visually could be handy too to suit things to your brand a bit better, ie changing the layout of a carousel etc. It is hard to find something I like the least as it really is a super useful tool!

Taryn
Director, Global Organizational Development (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Bot Platform as a (Stellar) Recognition Tool

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

We use The Bot Platform's tech to gather and publish peer to peer nominations for our global employee recognition program, and couldn't be happier. It's so simple to implement and run as an admin and intuitive for employees to use when submitting nominations. The final output - a public post to a WP group is highly engaging and drives conversation among employees. And yet, even with all of this, my favorite thing about The Bot Platform is their customer centricity and strategic partnership - we have a true partner in TBP.

Inconvénients :

I have no major complaints - there are times when the feed from the Bot to the back end gets interrupted, but this is most often a WP issue and always managed in a timely way by TBP.

Dino
Technical Architect (R.-U.)
Produits pharmaceutiques, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

BOT Platform fit with GSK

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Excellent work experience and above all willing to listen and work with us.

Avantages :

Ease of use for non technical resources

Inconvénients :

Not yet capable of Single Sign on which makes it an issue for large organisations