Description de Setyl

Informatique, finances et opérations : gérez les ressources informatiques, licences logicielles, dépenses, etc., à partir d'une plateforme moderne et intuitive. Reprenez le contrôle de vos technologies avec Setyl.

Qui utilise Setyl ?

Setyl transforme la gestion des appareils et des logiciels pour toute entreprise ou grande entreprise qui utilise des solutions SaaS, PaaS et IaaS, supervise des contrats et/ou distribue des technologies et des équipements sur plusieurs sites.

Où peut-on déployer Setyl ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Setyl

Assistance Setyl

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Aruba et 45 autres

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Setyl

Assistance Setyl

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Aruba et 45 autres

Langues

anglais

Setyl en vidéos et en images

Setyl Logiciel - 1
Setyl Logiciel - 2
Setyl Logiciel - 3
Setyl Logiciel - 4
Setyl Logiciel - 5
En voir 5 de plus
Setyl Logiciel - 1
Setyl Logiciel - 2
Setyl Logiciel - 3
Setyl Logiciel - 4
Setyl Logiciel - 5

Comparez le prix du logiciel Setyl avec ses alternatives

Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
120,00 $US/année
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Setyl

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des dépenses
  • Codes-barres et RFID
  • Contrôle des dépenses
  • Découverte automatisée
  • Entrée et sortie
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des audits
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des licences
  • Gestion des opérations SaaS
  • Gestion des renouvellements
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Géolocalisation
  • Intégrations de tiers
  • Inventaire des licences
  • Licence d'évaluation
  • Piste d'audit
  • Planification de la maintenance
  • Portail libre-service
  • Protection anticopie
  • Rapports et analyses
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités
  • Suivi des coûts
  • Suivi des licences
  • Suivi des ressources
  • Suivi et analyse de l'utilisation

Alternatives à Setyl

Une plateforme de planification pour l'équipement, les laboratoires, les salles de réunion, les bureaux, les infrastructures, les installations de fitness et plus encore.
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
Aladdin, is a cloud-based Asset Lifecycle Management Solution that can help you save costs and increase lifespan of you assets.
Asset.Desk enables inventory (IT and all other assets), Asset and Lifecycle Management, License Management and Contract Management
Totally configurable cloud asset platform - any sector, any item and associated data. Unlimited assets. Incl setup and ongoing support.
GMAO basée sur le cloud qui rationalise les ordres de travail et la gestion des installations. Créez des projets, attribuez des ordres de travail et gérez les actifs.
Alloy Navigator est une solution réelle superbement conçue pour des clients réels, construite par des informaticiens réels comme vous.
Cledara helps companies bring visibility and control to their growing SaaS stack so that they can focus on serving their customers.
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
VIZOR est une solution de suivi des problèmes d'assistance certifiée ITIL pour l'utilisateur final informatique et le support client. Essayez-le gratuitement dès maintenant.
Ermeo est une solution SaaS qui permet aux opérateurs terrain d'être plus performant.
eBASE fournit aux établissements d'enseignement, municipalités et entreprises une suite logicielle de gestion des installations facile d'utilisation.
Timly enables a 360° overview of the entire inventory of your company and automates tracking of devices, tools, machines, facilities...

Avis sur Setyl

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
91%
4
9%
Adrian
Adrian
Business Systems Manager (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matières plastiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great tool for managing IT Assets

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Great onboarding and support , easy to setup , use and configure.

Avantages :

QR code tagging for devices , scanning via mobile device , ease of use and search facilities.

Inconvénients :

Having a mobile app would make scanning codes or registering devices much easier.

Ian
Health, Safety and Wellbeing Manager (R.-U.)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Setyl use for managing assets in a mobile workforce

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Superb, the company are incredibly approachable and have worked closely with us to ensure we were able to implement in the most efficient and usable way.

Avantages :

The software is easy to navigate, easy to add equipment to and manage, and the developers are incredibly approachable. The most impressive thing is the huge improvement it has brought to our asset management, we now know exactly what we have, who has it/where it is and the condition of its maintenance program (where applicable). We are able to record inspections against the equipment, improving our due diligence, and store documents such as manuals, warranties and calibration certificates which, for all intents and purposes, means they are always available with the equipment.

Inconvénients :

When we first started using the software the 'inspections' element did not suit us completely as any recurring inspection needed to be manually recreated after the previous one was signed off. This would have been too labour intensive. However we requested that on completion of an inspection a new one was automatically created at a pre determined frequency - this was introduced within a matter of weeks and was exactly as requested.

Dirk Jan
VP of Engineering (R.-U.)
Internet, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great experience

4,0 il y a 7 mois

Avantages :

The main reason we selected Setyl was because of the ease with which we can keep track of all our agreements and the users who have access to them. In addition we store the information related to GDPR compliance for those agreements. And it works great for that! Also a big shout out to the support given by the Setyl team, they have been very helpful and have responded quickly to any requests we had!

Inconvénients :

So far we are very happy with the product and Setyl has been very quick to respond to any features we felt would enhance the product for us. Like storing the GDPR related information, and the possibility to add pricing per person.

Ophelia
Executive Assistant (R.-U.)
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Simplified our Asset Management

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Setyl has increased a smoother onboarding and offboarding experience for our office managers and has increased overall visibility on how many assets we have with all our employees. We have not yet focused on the agreements side of the tool yet, but that is due to come and we are excited to have Setyl helping us on that front too.

Avantages :

The layout visualises the structure of onboarding, offboarding and active members and their assigned assets and licenses very clearly. Having the asset inventory so visualised is extremely helpful and handy. We never had such a tool before and tried to manage it with spreadsheets, but Setyl is so easy to understand and use so that it is a joy managing the asset inventory.

Inconvénients :

Nothing to like least about Setyl. They are constantly evolving and every new product release is another great addition to the tool.

Pete
Head of IT Services (R.-U.)
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Excellent asset management service

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Setyl has been an excellent company to deal with. Very forward thinking and responsive to requests for changes etc.

Avantages :

Setyl has been a great tool to keep track of assets in our organisation. There are some really useful functions in the service which include the ability to scan a new asset tag with a phone, go straight to the Setyl page and add the new asset. I also like that it can store contracts, keep track of users, and allow a teacher to scan a device they have found to see which student it is assigned to. Setyl as a company are also incredibly responsive to requests and feedback.

Inconvénients :

The asset tags could have more variety such as a type that breaks when attempted to remove it, and also a waterproof version.