17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Eden Workplace

Les solutions COVID Team Safety d'Eden aident les entreprises à mettre en œuvre une transition sûre et sans accroc vers le retour au bureau. Créez un lieu de travail plus sûr dans le contexte de la COVID-19. Contrôlez l'état de santé des employés et des visiteurs, suivez les directives de distanciation sociale et mettez en œuvre des processus de bureau sans contact grâce aux solutions COVID Team Safety.

Qui utilise Eden Workplace ?

Les entreprises de toutes tailles s'aident de cette suite logicielle intégrée pour le lieu de travail afin de revenir au bureau en toute sécurité grâce à COVID Team Safety, de réserver des bureaux, d'inscrire des visiteurs, de réserver des salles, etc.

Eden Workplace Logiciel - 1
Eden Workplace Logiciel - 2
Eden Workplace Logiciel - 3
Eden Workplace Logiciel - 4
Eden Workplace Logiciel - 5

Eden Workplace ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Eden Workplace

Eden Workplace

4,8 (69)
89,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
92
24
4,8 (69)
4,8 (69)
4,8 (69)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,16 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
160
20
4,1 (14 556)
4,3 (14 556)
4,2 (14 556)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Eden Workplace

Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des problèmes
Gestion des tâches
Google Workspace
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Partage des fichiers
Stockage de documents
SurveyMonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Gestion des enquêtes et sondages
Rapports et analyses
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Joan
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Envoy
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
Robin
Fonctionnalités les mieux notées
Indicateur de disponibilité
Réservation de bureau
Réservation en ligne
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Stockage de documents

Avis sur Eden Workplace

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
19%
Deva
Deva
EA, Office Operations Manager + DEI Leader (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Eden has helped us transition into our newest normal

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : From sales, to customer experience, to working with the marketing team, every single person at Eden has been a delight to partner with. Questions are answered in a timely manner, I can always reach someone, and bugs are fixed quickly. 10/10 would always recommend.

Avantages :

Prior to the Covid-19 pandemic, we did not have a workspace solution as our office was 99% in person. As we evolved to our current hybrid setting, we realized we needed some help. We joined Eden with the expectation that we would use it to hotel desks, but the features just keep coming! Currently, in addition to desk and capacity management, we are using it to monitor vaccine status, negative test results, manage visitors and manage packages.

Inconvénients :

The software is really great, and always improving. A few things I would change : - Visitor interface at the iPad is a little clunky - visitors can only upload 1 type of document, when we require two to enter our office - I wish there was a way to send a message to everyone currently checked into the office.

Michael
Office Operations Manager (R.-U.)
Logiciels, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy to Use, Affordable Solutoin

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I have loved working with their team - the most exciting thing about the tool is that they're constantly rolling out new features and keeping a very client-first approach in how they build. The velocity of new tools and the responsiveness from our account manager is great.

Avantages :

Eden is clearly built on a more modern tech stack that lots of other systems that we looked at, and their interface is very clean and easy. They have it well integrated into slack, and it's easy to use.

Inconvénients :

I wish we were using this for ticketing as well, it's annoying to have to use other tools - I hope we adopt that new service soon.

Justyna
Finance Analyst (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Helpful software to keep the office organized

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : The overall experience is positive. The software helped us go back to the office and keep it save for everyone. It's helpful to keep track of all the guests coming as each person needs to check in now before entering the office. These two features have the most impact in our office.

Avantages :

We start using Eden after the pandemic when we needed to track how many people will show up at the office. It helped us a lot through the desk booking option. It's easy to use and very straightforward. What made it easy to us was the fact that it can sync with Slack and send the notifications to check in and check out.

Inconvénients :

Feature that we would like to use more is the room booking. It is pretty confusing and a lot of employees just skip the room booking.

Jenny
Senior Workplace Manager (É.-U.)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A great workplace tool for everyday use!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Amazing, would highly recommend and I do recommend this product to all my clients (many of whom oversee workplace/facilities of their offices).

Avantages :

Eden is constantly pivoting their features based on user feedback and to be in line with other technology in the market. What I like most about Eden is their customer service and willingness to listen to user feedback. Ive been working with eden for over 3 years and have never once been disappointed.

Inconvénients :

The app needs a revamp to ensure all its features can be used on the app - I know this is a work in progress.

Emily
Emily
HRBP (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Fantastic Desk Booking Software

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Our employees are able to easily use this software to book desks, making their experience coming into the office much more positive (since we are a hotdesking environment). The system also integrated fantastic with our cloud (Jumpcloud) and our security system (kisi) to allow seamless entry. We also loved the capability to do health surveys, and to block users who hadn't submitted the health survey or proof of vaccine for NYC protocols. Eden has made our life much easier with constantly changing health policy!

Inconvénients :

At times the admin side of the portal can be challenging (putting together our map of desks) but mostly we love working with them, and they have been EXTREMELY flexible and accommodating in terms of customer support!