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Description de interworks.cloud

La plateforme interworks.cloud permet aux prestataires de services infonuagiques, aux MSP (Managed Services Provider) et aux éditeurs de logiciels indépendants de développer leurs écosystèmes et d'automatiser leurs processus de distribution dans le cloud. Il s'agit d'une plateforme de bout en bout qui permet aux fournisseurs de services cloud de créer des boutiques de services cloud pour leurs clients et leurs revendeurs, ainsi que d'automatiser les processus de commande, de facturation et d'assistance. Avec plus de 15 intégrations actives et des API (Application Programming Interface) ouvertes, les clients peuvent connecter leurs applications commerciales existantes et rationaliser leurs flux de travail.

Qui utilise interworks.cloud ?

Prestataires de services infonuagiques directs, indirects, MSP, éditeurs de logiciels indépendants, xSP, distributeurs

interworks.cloud Logiciel - 1
interworks.cloud Logiciel - 2
interworks.cloud Logiciel - 3
interworks.cloud Logiciel - 4
interworks.cloud Logiciel - 5

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interworks.cloud

interworks.cloud

3,3 (4)
250,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
55
9
3,3 (4)
3,3 (4)
4,0 (4)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
206
31
4,5 (15)
4,9 (15)
4,6 (15)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à interworks.cloud

OneBill
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des taxes
Facturation récurrente
Gestion de l'impôt
Shopify
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des commandes
Panier d'achat
Expedite Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Configurateur de produits
Devis
keylight
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Kentro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Sécurité des données
OnPrintShop
Fonctionnalités les mieux notées
Configurateur de produits
Gestion de contenu
Gestion des commandes
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Stax Bill
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Reporting financier
Traitement des paiements
Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Gestion financière

Avis sur interworks.cloud

Note moyenne

Note globale
3,3
Facilité d'utilisation
3,3
Service client
4,0
Fonctionnalités
3,5
Rapport qualité-prix
3,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

4
75%
1
25%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for every team size, easy automatization

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall I have a good experience with using the software. I really like the team they help in everything that they can. I think they could use a bigger development team so besides keeping up with the updates from Microsoft, they could get the new features out sooner. It has the potential to be the best (if it is not already...). If they keep up with the continuous updates and new features, the great support, I think they can be the one for this sector.

Avantages :

The user interface is easy to use, understandable With the API you can easily intergrate it into your system There are always new intergrations with software vendors You can easily automate things and manage your customer base It has a really great, helpful support team

Inconvénients :

If you use the Interworks-hosted version of it, sometimes you just get an update applied to it automatically before you see a release note or get an email notification Sometimes it feels like the software updates are applied without testing first to see if the update breaks anything in the system

Darren
Services Operations Manager (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Interworks Cloud Platform

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall we have a great relationship with Interworks, and they have been with us every step of the way to assist where they can with issues, and are always keen in our ideas with the platform, I do feel they have suffered from a small development team and have not been able to push out as much value-add as they have been busy keeping up with Microsoft updates. However my overall impression is they want to help and they are very quick to respond to any major concerns and assist in us in reaching our goals.

Avantages :

One of my favourite parts of using Interworks is how easy it was setup and start working with the software and can quickly deliver a storefront and self-service experience to our customers. Since using it I have been impressed with the delivery of new Microsoft features available in the platform and these have been in-live with Microsoft release dates.

Inconvénients :

One of the downsides to the platform is the time it takes to update pricing and products when they pulled din via the new service definitions, there are so many steps in this process and if 1 tick box gets forgotten you can end up not adding products to storefront, we recently discovered we had nearly 300 add-ons not displayed, and there is no bulk way of adding these as storefront items, so we would have to click on each individual item and enable storefront. This seems to be a a problem with the overall updating of products and notifications where it is very time consuming to keep things up to date and to edit details, there needs to be more bulk options to enable features and add product images specifically for Add-ons.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Poor Product

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Have a dedicated mail folder just for correspondences regarding Interworks issues/errors...it's that much of a problem

Avantages :

I don't like anything about this platform

Inconvénients :

Lack of customization when invoicing. Creating and modifying sales orders is an all or nothing proposition and automated reporting consistently fails

Cesar
Business Success Director (Mexique)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great SaaS reselling platform

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : The solution is ease to deploy, great service and support from the technical Team, and best of all they are open to understand your requirements and to work to fulfill them.

Avantages :

The already built options for integrations with cloud vendors and backend information systems.

Inconvénients :

For our products We needed some customizations that took longer than expected.