Description de K2View

K2View fournit une structure de données opérationnelle dédiée à la personnalisation et à la rentabilité de chaque expérience client.

La plateforme K2View ingère en permanence toutes les données client de tous les systèmes, les enrichit avec des informations en temps réel et les transforme en une mDB (micro-database) en mémoire brevetée pour chaque client. Chaque mDB est compressée, cryptée et livrée en quelques millisecondes pour alimenter des interactions client rapides, efficaces et agréables.

Qui utilise K2View ?

K2View est au service des entreprises mondiales, dont l'activité dépend d'une expérience client personnalisée et rentable. Les clients incluent AT&T, Verizon, Vodaphone, IDIRECT, Hertz, Farm Credit et Global Payments.

Où peut-on déployer K2View ?

Cloud, SaaS, web, Windows (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site)

À propos de l'éditeur

  • K2View

Pays disponibles

Royaume-Uni

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • K2View

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K2View en vidéos et en images

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K2View

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25,00 $US/mois
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Fonctionnalités - K2View

  • Analyse d'impact (DPIA)
  • Base de données de clients
  • Contrôle de qualité des données
  • Extraction de données
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des consentements
  • Gestion des incidents
  • Gestion des stratégies
  • Gouvernance de données
  • Identification des données sensibles
  • Intégration de données
  • Mappage de données
  • Outils d'analyse de données
  • Profils de clients
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Saisie et transfert de données
  • Segmentation de la clientèle
  • Sources de données multiples
  • Visualisation de données

Alternatives à K2View

Caspio est l'une des principales plateformes low-code du marché, conçue pour créer des applications de base de données en ligne sans codage. En savoir plus sur Caspio
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Obzervr's software generates a methodical workflow for operations to improve safety and reduce performance variation.
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A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
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Avis sur K2View

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
14%
Maayan
Head of Digital R&D Data dep. (Israël)
Services financiers, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great solution, get the data organized

5,0 l’année dernière

Commentaires : The tool allows the company to organize customer information in a centralized way so that we can present "one truth" to all systems and channels consumed. The system also allows us to mediate between legacy core systems that uses previous technologies and the advanced digital channels

Avantages :

We use K2View's data fabric for our Customer 360 initiatives across all our customer-facing channels. It connects our legacy systems to our front-end application (CRM, web customer portal, etc.), to deliver single view of the customer in real-time. The great thing about K2View is that it's a reliable platform, really easy to expose microservices, and the team is always there to support us in anything we need. Highly recommend to any enterprise that needs to deliver real time integrated data from its backend systems to new applications.

Inconvénients :

nothing really. We got everything we were looking for, so we're very happy.

Anand
Sr Architect (É.-U.)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very Practical and unique Product for the Enterprise

5,0 l’année dernière

Commentaires : It is an awesome concept. Its outside of box thinking solution for Enterprise world

Avantages :

There are 2 main categories for Data stores - Object based and Relational. Both have their Pros and Cons. This product is unique combination of both! You get object based data store and your RDBMS team can easily adopt to it as it support RDBMS interface on top of Cassandra data store. Concept of logical unit and IID finder are some of cool tools in this products

Inconvénients :

There is some learning curve for team members to think outside of RDBMS box! There are not that many tutorial earlier to learn it as self pace. You only had choice of having K2View trainer train the staff but I think now there are many free training videos are available.

Ani
Technical Lead (É.-U.)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fabric Broadway is a great product with a lot of potential.

4,0 l’année dernière

Avantages :

Logical unit and how it combines the advantages of NoSQL DB with a traditional RDBMS while improving the performance.

Inconvénients :

I would like to see an end to end performance dashboard for this product and visually look at metrics about each flow in the production environment

Oded
Develpment team leader (Israël)
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I strongly recommend K2view

5,0 l’année dernière

Commentaires : We’ve been using K2View Fabric since 2017
K2View Fabric supports our business in all crm flows to connect the data between all the applications related.
The support we’ve received from the K2View team is fast and accurate .

Avantages :

it is very easy to implement our business policies , the development environment is easy to use. K2VIEW support is the best, the integration with other applications is easy

Inconvénients :

I really have nothing to add. whenever we need thier support we get it, our developers maintains the K2VIEW

maya
IT DIRECTOR (Israël)
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Digital Transformation via K2view Fabric

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Beyond the rich product capabilities, ease of learning and application was key to success. In a short time we taught employees from the company to work with the product.
The support we’ve received from the K2View team has been The most professional, fast and effective.
K2VIEW team Treat us as partners and accompany us step by step.
In conclusion, a winning combination of a quality product, easy to implement and exceptional service

Avantages :

We’ve been using K2View Fabric since 2019 . The product allowed us to embed a 360 customer image that consists of lots of end systems, in a very simple and fast Implementation that interfaced with SalesForce CRM . I’ve been impressed with the product’s functionality for the T2M and large of abilities of the product . Beyond the rich product capabilities, ease of learning and application was key to success. In a short time we taught employees from the company to work with the product. The support we’ve received from the K2View team has been The most professional, fast and effective. K2VIEW team Treat us as partners and accompany us step by step. In conclusion, a winning combination of a quality product, easy to implement and exceptional service

Inconvénients :

Ease of application and product learning