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à choisir le meilleur logiciel

Description de Social Intents

Live Chat pour Microsoft Teams et Slack vous permet de discuter avec les visiteurs de votre site web directement depuis Microsoft Teams, Slack ou le tableau de bord web de l'éditeur.

Offrez un service client et une assistance commerciale directement à partir de Teams et Slack, sans avoir besoin d'un autre outil de messagerie.

Qui utilise Social Intents ?

Un chat conçu pour les entreprises, les groupes et les écoles qui utilisent déjà Microsoft Teams ou Slack. Discutez en direct avec les visiteurs de votre site web en vous servant des outils de communication que vous utilisez déjà.

Social Intents Logiciel - 1
Social Intents Logiciel - 2
Social Intents Logiciel - 3
Social Intents Logiciel - 4
Social Intents Logiciel - 5

Social Intents ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Social Intents

Social Intents

4,7 (10)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
19
4,6 (10)
4,5 (10)
4,9 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
41
4,4 (93)
4,5 (93)
4,6 (93)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Social Intents

HappyFox Help Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Notifications en temps réel
LiveChat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Notifications en temps réel
NICE CXone
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des interactions
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
Smartsupp live chat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
PHP Live!
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Suivi des e-mails
Traitement automatique du langage naturel
inconnect
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Rapports et analyses
Suivi des appels

Avis sur Social Intents

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
30%
Joshua
Joshua
Front-end Web Developer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Social Intents powered our COVID-19 Success Story

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : While no technology implementation is going to be without speedbumps, Social Intents has been extremely responsive with their support.

Avantages :

Our college was given less than a week's notice that we needed to close our campuses due to the COVID-19 Pandemic. Our 20,000 students would no longer be able to come to come in person to meet with their student services and financial aid representatives, and we did not have sufficient alternative infrastructure in place to continue to serve those students online. We reached out to Social Intents and they worked with us to implement a live chat feature on our website in a matter of days. The technology is so plain and easy to learn, that within a week, we had more than 110 staff trained and answering hundreds of student's questions every day. While many colleges around the country were failing to be there for their students, we were able to maintain service continuity in a way that prevented students from falling through the cracks.

Inconvénients :

The built-in analytics are somewhat limited.

James
Director (Canada)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Perfect solution, easy to integrate and best online support I've ever had!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I have nothing but very positive things to say about his company. Online documentation for their product is more than complete and with their fast and friendly online chat, its the best support I've had in a very long time!

Avantages :

It was incredibly easy to, not just install, to customize with a great API and documentation. A solution that covers basic to completely custom.

Inconvénients :

We are yet to find anything missing or anything that doesn't meet our high standards.

Adarsh
Analyst (Inde)
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Improve customer service with Social Intents

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, I am satisfied with my experience using Social Intents and would consider using it again in the future.

Avantages :

What i liked mostly in this software is its ability to integrate with popular social media platforms, allowing businesses to engage with customers directly on social media.

Inconvénients :

The software's pricing may be considered high.

Alisha
Sales And Marketing Specialist (Philippines)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My personal review for Social Intents.

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

This platform equips businesses with the tools they need to provide personalized and efficient customer service via a variety of channels such as live chat, chatbots, email integrations, and social media management. Furthermore, Social Intents enables companies to track and prioritize customer inquiries while automating routine tasks.

Inconvénients :

Despite not having some of the more advanced features, it is still a decent platform and is satisfactory.

shivasish
student (Inde)
Études de marché, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The platform has functionality like live chat, chatbots, and email integrations.

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : A good client engagement tool like Social Intents can help businesses save time, increase customer satisfaction, and expand by offering top-notch customer service.

Avantages :

This platform offers features such as live chat, chatbots, email integrations, and social media management to help businesses provide personalized and efficient customer support across multiple channels.Businesses can track and prioritize customer inquiries with Social Intents and automate routine tasks.

Inconvénients :

Although Social Intents offers a free plan, it comes with limited features, such as a cap on the number of chats and users, and it does not offer all the advanced features available in the paid plans.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Social Intents review

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Incredibly easy to install and use. You can also customize with a good APIs. Also, this is a platform that is very basic to use.

Inconvénients :

It does not offer some advanced features but it's still fine, still a good platform.

Kenny
Call Center Manger (É.-U.)
Relations gouvernementales, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Collaboration

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Excellent and would use them again on all programs. James is quick to support our needs and collaborate with our team to provide the best product possible.

Avantages :

We have made changes to help support our business needs. Easy to use and implement. Enhancements are frequent and consistent.

Inconvénients :

Was not initially able to support our volume. This was corrected quickly.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipement et fournitures de bureau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great integration for any business using teams

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Customer service was fantastic. They helped answer a ton of questions I had about their service including features, pricing, and use. If your company uses Teams, this is a fantastic integration!

Inconvénients :

Great if you just want to add live chat to your website, but there are other options out there that offer more.

Russell
Web Developer (R.-U.)
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

DC's use of Social Intent

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We have been able to use Social Intent to put on lots of virtual events that have enabled us to be able to reach out to our customers in the Covid-19 epidemic.

Avantages :

Rapid setup and ease of deployment. It uses Microsoft Teams which we already used so staff were able to hit the ground running.

Inconvénients :

Could have a few more facilities out of the box.

Baylor
Front Desk Assistant (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great support

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I really appreciated the quick customer support that Social Intents offered. Whenever I had a small issue or bug, I received assistance ASAP!

Inconvénients :

There were some bugs in the LiveChat functionality, but the support team kept me updated about fixing it.