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Skilled Nursing Core Platform

Skilled Nursing Core Platform

Description de Skilled Nursing Core Platform

Cette plateforme cloud propose un ensemble d'outils de bout en bout visant à vous aider à prospérer en tant que prestataire de soins de santé et entreprise.

Qui utilise Skilled Nursing Core Platform ?

Soins post-aigus de longue durée, soins aux personnes âgées et continuum de soins croisé

Skilled Nursing Core Platform ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Skilled Nursing Core Platform

Skilled Nursing Core Platform

4,6 (90)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
26
Intégrations introuvables
4,6 (90)
4,4 (90)
4,4 (90)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
334
13
3,8 (1 363)
3,8 (1 363)
3,7 (1 363)

Alternatives à Skilled Nursing Core Platform

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Paiements électroniques
Rédaction de chèques
Matrix
Fonctionnalités les mieux notées
Cartographie des incidents
Gestion des documents
Gestion des enquêtes
Agency Matrix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des polices d'assurance
EpicCare EMR
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Planification des rendez-vous
Caremerge
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AHT TMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Cerner Ambulatory
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Graphiques
MatrixCare Home Health & Hospice
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des plans de soins
Planification
Priority Matrix
Fonctionnalités les mieux notées
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
Suivi de la progression des tâches

Avis sur Skilled Nursing Core Platform

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
31%
3
4%
2
1%
Linley
Linley
Administrative Nurse (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

PCC Success

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : This is our EHR/EMR platform. It allows us to chart on our residents, document their medication administrations.

Avantages :

The ease of use. PCC is very user friendly and for many users can be taught with minimal instruction time. It is web-based so there is no program that has to be downloaded. There is a great support system of users through their Pulse network, which allows you to ask questions and get ideas from people that are using it day in and day out like yourself.

Inconvénients :

There are several things. One is the way you set up their user roles. It is confusing and there is nothing straight forward about it. While I'm on the clinical side I know that our business office had a bunch of issues in the beginning and clinical would be told to do something one way and the business the exact opposite. We had issues with that for a while, but they have resolved over the last couple of years. Their modules as add-on can be expensive and the cost of set up of the module is expensive.

Rebecca
Rebecca
Clinical Software Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Organisme social ou civique, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

PCC - A software for end users

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : We are able to gather data quicker and make decisions quicker based on trends and data aggregation.

Avantages :

I like that the charting is so easy and it is easy for the end user to get the data back and make decisions about their residents.

Inconvénients :

It is pricey. As a large company, being able to utilize all the features at a reasonable price is something we have struggled with over the years.

Réponse de l'équipe de PointClickCare

il y a 9 mois

Hi Rebecca, Thank you so much for your review. We are so happy that PointClickCare is easy to use and helps clinicials analyze data to make better decisions quicker. Thank you for sharing; we appreciate your input and recognize the value of hearing from our loyal customers. The PointClickCare Team.

Alana
Business Office Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Industry Standard

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall very pleased with this product.

Avantages :

Ease of access, user-friendly, and excellent documentation and reporting.

Inconvénients :

Sometimes the system can be overwhelming to new users due to the sheer size and amount of sub-modules.

Réponse de l'équipe de PointClickCare

il y a 4 semaines

Thank you so much Alana for your review. We are thrilled to hear that you find PointClickCare user friendly and that you view it as an excellent tool for documentation and reporting. Thanks for your feedback regarding new users. We truly appreciate your opinion and value your insight. Have a great day - PointClickCare Team

Brittany
RN, MDS (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Review PCC

3,0 il y a 8 mois

Commentaires : Overall I like the desire to build better, make communications better. The idea that it doesn't have to always be the same.

Avantages :

The interventions within the care plans. Varies links within the system, allowing the ability to link documentation.

Inconvénients :

new features have faults in updating. Sometimes it is hard to get error corrected/to physically speak with someone who can assist. the 672/802 format could be updated. We had Matrix before, the work flow was easier and saved time compared to PCC.

Réponse de l'équipe de PointClickCare

il y a 7 mois

Thanks so much Brittany for your review. We are thrilled that you find value in the ability to link documentation in care plans. The future of healthcare is interoperability and we are excited to continue to offer solutions to promote collaboration, communication and connection throughout the entire care journey. We appreciate all your feedback. Thanks for sharing. PointClickCare

Cynthia
Clinical Informatics and Compliance Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best platform for clinical team

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : Just the overall ease of an almost complete EHR system is a game changer.

Avantages :

I have been involved in a few software implementations and PCC was the most user friendly for nursing teams.

Inconvénients :

We use pharmacy centric medications which allows a double check between pharmacy and nurses. I would love to see this platform enhanced to a full functional bidirectional system where the provider could enter the order, it would be transferred to the pharmacy software for review and then to the nurse to confirm.

Réponse de l'équipe de PointClickCare

il y a 3 mois

Hi Cindy, Thanks so much for your review. We truly appreciate your feedback. We are thrilled that you and the team have found PointClickCare user friendly and we appreciate your insights regarding medications. PointClickCare Team