17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OWNA

OWNA est l'un des logiciels tout-en-un de gestion les plus complets pour les services d'éducation préscolaire en Australie.

Cette solution personnalisable d'éducation précoce aux technologies permet aux propriétaires, aux éducateurs et aux directeurs de gérer facilement leur centre, d'améliorer la conformité et d'interagir avec les familles plus efficacement que jamais.

Rejoignez plus de 3 000 services qui ont déjà adopté OWNA et découvrez à quel point la gestion de votre garderie peut être simple.

Qui utilise OWNA ?

Les directeurs, propriétaires et éducateurs à la recherche d'une solution simple et tout-en-un pour gérer leurs services à l'enfance, l'engagement familial et leur CCS (Child Care System).

OWNA Logiciel - 1
OWNA Logiciel - 2
OWNA Logiciel - 3

OWNA ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OWNA

OWNA

4,5 (106)
1,49 $AU
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
3
4,3 (106)
4,7 (106)
4,6 (106)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 $AU
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
5
Intégrations introuvables
4,4 (38)
4,4 (38)
4,5 (38)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OWNA

Kindyhub
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Tanda
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution planifiée
Planification du personnel
Suivi du temps
Educa
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Base de données de membres
Gestion des communications
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Xplor Education
Fonctionnalités les mieux notées
Emprunt et restitution en libre-service
Portail parent
Rapports quotidiens
Storypark
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des communications
Portail parent
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Surveillance des avis émis
StayTrak
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Lillio
Fonctionnalités les mieux notées
Portail parent
Rapports quotidiens
Suivi des présences

Avis sur OWNA

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
25%
3
9%
2
2%
Cassandra
Nominated Supervisor (Australie)
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Smooth transition, will never go back

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Extremely Positive! OWNA support have been kind, accessible and super helpful! OWNA aligned with our personal sustainability goals (paperless) and has every feature we need. Highly Recommend!

Avantages :

OWNA is easy to navigate and is a one-stop shop! It honestly has it all! From planning and programming, linking learning stories and observations, sharing information amongst management and staff, and so much more. Our families love the 'cheat sheet', finding it easy to navigate with this assistance, and now engage with our content/documentation so much more than ever before. Everything is ONLINE! Going paperless is easy with OWNA.

Inconvénients :

The only hiccup - transferring families from our old software left emergency contacts behind and only took primary caregivers. it took a lot of work to get those contacts all included in each child's profiles. Several years on, this isn't a problem as new families enter the details right into the system.

Sarah
Centre Director (Australie)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The Hills Little Learners Review

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Amazing.

Avantages :

In my many years in the ECEC Industry and using a many different apps for the indurty, OWNA has by far exceeded my expectations as it offers so much. Not just fr the educators documenting but also for Admin and enrolments. Having everything on one app makes it so much easier to stay on top of things and also for families which can see everything from their child's day to our QIP, centre poilcies etc. It has been a very welcomed change to our service and the eudcators and myself really love using this daily

Inconvénients :

It can be glitchy at times and we may have to close the app, re open for it to work. Sometimes the educators lose their work if the app glitches if they are in the middle of writing an observation and it stops working, it doesnt automatically save to draft.

Ted
Company Director (Australie)
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

CCS, Billing, Direct Debit

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Great tool for parents interaction. Horror tool for managing billing, charging parents and direct debit is extremely cumbersome, tedious taking my time away from working on my business and spending more time in my business. I do not have confidence with OWNA in using it do discuss billing issues with our parents.

Avantages :

Parents interaction, parents communication

Inconvénients :

Billing, Direct Debit, processes, lack of automation, lack of formal parent statement day by day

Réponse de l'équipe de OWNA

il y a 3 ans

Sorry to hear about your experience Ted. Have you tried coming to our training sessions on CCS, billing, direct debit etc.? There's a ton of good info in there that I think would help you and your parents with getting a better experience of the software. - Jack

Trisha
Educational & Operational Coordinator (Australie)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best move ever!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are just starting to realise many benefits - which include time saving features. We have also been able to move a lot of our paper based practices to OWNA, which works in well with our sustainability practices. I love that the support team are always on hand, and work hard to resolve any issues - including our user-knowledge, or lack thereof!

Avantages :

Moving over to OWNA has been incredible. We are still not using all the features, but definitely moving towards this. OWNA has and will enable us to move all our processes into the same software, rather than using different platforms for different functions. It literally has just about all we need and more. The platform is simple, clean, and functional. The team at OWNA are so responsive to needs and suggestions, and seem to work around the clock to ensure that their program does everything we need (and want) it to do.

Inconvénients :

There are definite issues with the accounts side of the software, and flaws that need to be ironed out.

Réponse de l'équipe de OWNA

il y a 3 ans

Thanks for the feedback Trisha! Happy to hear you're enjoying the software. As always, feel free to send your feedback to the support team re: accounts and see how we can iron this out. Thanks again - Jack

Lauren
Approved Provider (Australie)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

IF YOUR NOT USING OWNA YOUR MISSING OUT

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : heaps less admin time as normal daily tasks are simplified and completed in less than half the time with OWNA software compared to old school applications. enhanced programming capabilities, and Families LOVE the transparency of OWNA!

Avantages :

This product is extremely user friendly and the software integration when we first swapped over was so simple the customer service team handled majority of it. our centre loves the transparency of the app, families love it, we are able to provide enhanced programming cycle compared to all other apps on the market.

Inconvénients :

i would like to see some additional report features added. for example a 1.8% tool, and customisable booking sheets. however in saying this OWNA has shown a strong commitment to continuous improvement and every time we take a new idea to them they run with it and within weeks/months we see it implemented in the app. i hate Fat Zebra they are hard to work with compared to other direct debit companies.

Réponse de l'équipe de OWNA

il y a 3 ans

Thanks Lauren - you're right we are passionate about helping operators, and we're stoked to hear your enjoying the experience. As I'm sure you know, we'll take this feedback on board. In fact, the 1.8 tool was built over the weekend an should be ready to use now, so thanks for bringing that up! - Jack

Logiciel trouvé dans