17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Helpfruit

Devenez un champion auprès des clients. Offrez un excellent service 24 h/24, 7 j/7 avec un chat en direct, un chatbot et des pages FAQ. Ayez les bonnes conversations avec vos clients, en les maintenant entièrement engagés et connectés à votre marque. Répondez à n'importe quelle question en temps réel grâce à l'alliance puissante combinaison d'un chat en direct et d'un chatbot et améliorez la satisfaction des clients. Servez vos clients, gérez votre pipeline et obtenez des informations inestimables sur les clients, le tout grâce à FAQ Bot, votre plateforme facile à utiliser. Aucune compétence en codage ou technologique requise.

Qui utilise Helpfruit ?

FAQ Bot aide les organisations à répondre aux FAQ conçues pour améliorer le service client. Si vous souhaitez être un champion de la réussite des clients et recherchez une automatisation optimale avec un excellent retour sur investissement, FAQ Bot est fait pour vous.

Helpfruit Logiciel - 1
Helpfruit Logiciel - 2
Helpfruit Logiciel - 3
Helpfruit Logiciel - 4
Helpfruit Logiciel - 5

Helpfruit ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Helpfruit

Helpfruit

4,7 (10)
149,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
9
4,9 (10)
4,8 (10)
4,9 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
25
4,7 (30)
4,6 (30)
4,7 (30)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Helpfruit

elevio
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Rapports et analyses
Suivi des interactions
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Suivi des e-mails
Traitement automatique du langage naturel
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Chat proactif
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions

Avis sur Helpfruit

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
30%
Brent
Domain Name Commissioner (Nouvelle-Zélande)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Your new Digital savvy Employee

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This is a cost effective solution to solving repeatable enquiries and delvierying a user experience 24/7. It helps manage demand without FTE. Being cloud based you also benefit from others experiences and they are invested in their technology roadmap so you are always getting access to new features and improvements. They are also expert at doing chat bots rather than it being an add on service so are committed to the customer experience.

Avantages :

FAQBot has delivered our first digital employee. Attentive, accessible, personal and always on we've tackled a more than 30% uplift in demand into our contact centre without adding FTE. We are always looking at ways for end users to self-serve and find information from our website and knowledge base to answer their questions and FAQ bot makes it easy to amplify existing content. We no longer wate time answering repeatable questions. We also get a lot of analytics and data with our interactions which is a unique selling point. We love our digital employee - Dot; they're awesome.

Inconvénients :

None from our experience. We couldn't find any issues.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 ans

Great review, thanks Brent, the team was delighted with the feedback. It's been such a pleasure to see Dot come to life

Caleb
Customer Facing Team (Nouvelle-Zélande)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

FAQ Bot review

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great ease of use with brilliant customer support. Very easy to get support in order to navigate my way around a lack of understanding or optimal ways to achieve a goal. The UI is very simple and makes sense with options not being hidden or placed where I would not expect them to be. The ease of use means I am exploring potential functions we have not implemented rather than looking for functions I feel should exist.

Avantages :

The ability to add a variety of questions straight from customer questions allowing us to capture a variety of ways in which an individual may talk to the FAQ bot. Being able to test these conversations and see the potential responses before the FAQ bot is released into a live environment.

Inconvénients :

I would like to be able to be more selective about the content that I publish. Being able to choose which items I publish after testing would be ideal

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 4 ans

Super review Caleb! Good to hear FAQ Bot is working for you. And yes those ideas for improvements on the list to get done.

Damon
CTO (Nouvelle-Zélande)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy solution

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Easy to deploy, reliable, simple to administer.

Avantages :

Cost effective solution with the functionality we required and the organisation had a committed roadmap to evolve the features.

Inconvénients :

We were an early adopter so initially it was light on features (it has evolved since and now includes more features than we actually use).

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 4 ans

Thanks for the great review Damon. Really appreciate it.

Jelle
Software Engineer (Pays-Bas)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great customer support tool!

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

FAQ Bot was very easy to setup and configure with questions and answers within my company. New team members can easily contribute due to the good UI.

Inconvénients :

I wished they had a free version to be able to try the software before purchasing it. Luckily FAQ Bot is relatively not so expensive. I would like FAQ Bot to have more functionalities.

Elise
Marketing and Fundraising Coordinator (Nouvelle-Zélande)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

FAQbot experience

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This was SUCH a useful asset, we had hundreds and hundreds of questions and conversations asked via FAQbot throughout Pink Ribbon Breakfast season which otherwise would've been asked directly to the team, so we saved so much time and could get straight back to anyone who triggered the contact us form. The interface was super intuitive and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very responsive and helpful. A++

Avantages :

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from FAQbot gave us a great comprehensive demo of the product and from there we were able to use it with ease. Once the FAQbot was live on our site it was great to be able to monitor the conversations and easily change the knowledge base, based on what was being frequently asked and this was a very easy, simple process!

Inconvénients :

Hardly any cons- this tool saved us so much time and overall it was so useful. It might be good to have conversations flagged where the 'contact us' form was triggered as many users just wrote 'as above' or 'I've already typed it' as their message, but wasn't emailed through so we had to manually search through the conversations or just contact them to ask what their query was.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 ans

Thanks so much for your wonderful review Elise. We really appreciate your comments and feedback.