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à choisir le meilleur logiciel

Description de RMS Cloud

RMS Campground est un système logiciel dans le cloud spécialement conçu pour répondre aux besoins de gestion d'entreprise dans les secteurs du camping et des caravanes. RMS s'intègre à votre site web et crée une solution complète de réservation et de gestion des biens. RMS a été conçu pour être rapide à prendre en main et facile à utiliser.

Qui utilise RMS Cloud ?

Parcs de caravanes et terrains de camping, hôtels/motels/gîtes/bed and breakfast, marinas, logements d'entreprise, appartements avec service hôtelier, locations de vacances, skate parks, propriétés gouvernementales

RMS Cloud Logiciel - 1
RMS Cloud Logiciel - 2
RMS Cloud Logiciel - 3
RMS Cloud Logiciel - 4

RMS Cloud ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RMS Cloud

RMS Cloud

4,4 (417)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
142
7
4,2 (417)
4,3 (417)
4,5 (417)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
4,1 (177)
3,9 (177)
3,6 (177)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RMS Cloud

SiteMinder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Inventaire des salles
Synchronisation multicanale
RTBS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
CampWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
innRoad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Traitement des paiements
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
SkyTouch Hotel OS
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion de l'expérience invité
Gestion des réservations
Seekom
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
STAAH Channel Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Tarification dynamique

Avis sur RMS Cloud

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
31%
3
7%
2
2%
1
2%
Elizabeth
Elizabeth
Executive Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Loisirs, voyage et tourisme, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

One of the Best Reservation softwares!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This has been easy to use and easy to navigate. The support team is literally a click away and has helped get everything set up and switched over from our old system.

Avantages :

I love how easy it is to navigate and that there are several different ways to make a reservation, as well as look up a reservation.

Inconvénients :

When you sign up for the beta version of the dashboard, it does not allow you to change the location. It stays stuck on somewhere in Florida, which is frustrating when you try to tell the weather to a guest.

Réponse de l'équipe de RMS

il y a 3 ans

Hi Elizabeth, thank you for sharing this glowing review of RMS! We're thrilled to hear that you're enjoying the software and finding it easy to navigate. With the beta dashboards, if you click the pencil icon in the top left, that will let you change the weather location. Let us know if this isn't working for you and the team will investigate. -Hayley

Debbie
Director (Nouvelle-Zélande)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

great features, cumbersome to use, set up is a nightmare

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : As far as managing straight forward reservations, it does the job for us. I can see the potential of numerous features, but it's mostly wasted in our small mom and pop company. If we wouldn't lose our customer history and it wasn't such a pain to migrate our database, I'd find something that is easier for me to use.

Avantages :

The triggered correspondence and ability to send SMS to our in house guests are great features. Some of the reports are very helpful.

Inconvénients :

It's cumbersome to set up, not intuitive, I find it far more difficult to set up new rates or make changes in set up than our previous 2 reservation systems. I'm not techy, and would not recommend it to anyone unless I know they are tech savvy.

Réponse de l'équipe de RMS

il y a 3 ans

Hi Debbie, thank you for leaving an honest review. We're really pleased to hear that you like the triggered SMS capabilities and find that useful in the running of your holiday park. For setting rates, this help centre article explains all the different rate types in a visually appealing, step-by-step way which might be useful to you: https://helpcentre.rmscloud.com/rate-setup/rates-overview The RMS system is pretty robust and can take some time to get familiar with. We'd love to help you navigate and utilise the features that will benefit your business - please feel free to call us any time or log a service request, and our friendly support team will be happy to help. Alternatively, we have over 100 bite-sized video tutorials on YouTube that show you how to use popular elements of the system: https://www.youtube.com/channel/UCF60pnsOHpe0JPDLPrcRBJg Hope that helps! Hayley

Lan
Owner (Australie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great property and channel management web-based app

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Absolutely stunning app for accommodation providers.

Avantages :

Love all the features you guys keep building and upgrading. There are abundant of features that I might not have used or experienced. They design it fit a wide range of properties from caravan park to 5-star resort. [sensitive content hidden] is a great [sensitive content hidden].

Inconvénients :

Nothing should be complained about. They are simply free of faults.

Bruce
Manager (Australie)
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

RMS Training or the lack of!

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : New to the business 18 months ago and not soo young! we are looking forward to a break however, our biggest worry is leaving the park with someone because of RMS? - I think that we need a package named RMS Lite "Caravan/Holiday Park friendly) and someone to install and train the trainee face to face.

Avantages :

Once you understand it - it can be useful however, it is impossible to recommend that has you afraid of it!!

Inconvénients :

Hard to understand/use and achieve the most out of the programme - lack of one to one training and follow up by the company to support - train and help the users - over the web based training lacks understanding of the trainee - face to face you can see and check for understanding of the trainee. I am sure that more attention is required in this area so that the users can achieve a greater understanding and not be afraid to use the product features ---- please check with other users as I am sure that you will enhance the reputation of your brand and gain far more than loyal users.

Réponse de l'équipe de RMS

il y a 4 ans

Hi Bruce! Thank you for leaving a review, I followed this up with support who let me know they reached out to you and assisted you with your queries. They might have mentioned this, but we'll soon be launching RMS University, a self-paced learning platform that will include a range of modules, from beginner through to advanced. We also have our help centre knowledge base that features articles, visual guides, webinars and videos to help you out with different topics. You can access it here: https://helpcentre.rmscloud.com/ Thanks!

Ronyce
Manager (Australie)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Happy Motel

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Excellent and great customer support. Always happy to help you

Avantages :

The ease of the program is booking chart

Inconvénients :

Don’t know how to use it all but I just call online and they are always happy to help