Qui utilise RMS Cloud ?

RV parks and campgrounds, small to medium hotels/motels/lodges/B&Bs, marinas, corporate housing, serviced apartments, vacation rentals, state parks, government properties.

Description de RMS Cloud

RMS Cloud is a cloud-based property management and reservation system for full service, limited and self service accommodation businesses including hotels, campgrounds, marinas, serviced apartments, and many more. With 35+ years of experience in hospitality technology in over 30 countries, this function rich, easy-to-use system will allow you to drive bookings, increase revenue, streamline operations, communicate with and market to guests, and provide mobile check in/out options.

Informations sur RMS Cloud

RMS

https://www.rmscloud.com/

Fondé en 1983

Vidéo de RMS Cloud
Play
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Présentation des tarifs de RMS Cloud

RMS Cloud n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de RMS Cloud est disponible à partir de 125,00 $US/mois.


À partir de

125,00 $US/mois

Prix

$ per Room/Site per Month. Please contact us for details.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de RMS Cloud

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

RMS Cloud - Fonctionnalités

  • Carte du site
  • Emplacements multiples
  • Entrée et sortie des invités
  • Facturation des fournisseurs eau/gaz/électricité
  • Gestion des locations
  • Gestion des réservations de site
  • Gestions des permis
  • Point de vente (PDV)
  • Réservations en ligne

Logiciels de gestion de campings : afficher la liste complète

  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Réservation en ligne
  • Séjour prolongé
  • Traiteurs

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • Communications avec les invités
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des réservations
  • Gestion des tâches ménagères
  • Relevés de propriétaires
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client

Logiciels de réservation : afficher la liste complète

  • Entretien de bateaux
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion des ports de plaisance
  • Gestion des équipes maritimes
  • Gestion du stockage
  • Planification
  • Routage
  • Tableau de lestage

Logiciels pour le secteur maritime : afficher la liste complète

RMS Cloud - Alternatives

Plus d'alternatives à RMS Cloud

Avis sur RMS Cloud

Lire tous les avis

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,3

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Josh R.
Operations Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2019

"WE love RMS and wish we had switched sooner!"

Commentaires: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Avantages: We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Inconvénients: Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS - The Hospitality Cloud le 04/09/2019

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2019
James V.
Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019

"Be Patient!"

Commentaires: The journey starts with a completely different mindset when using the software compared to other products. Once you have spent the time becoming accustomed to the product, it flows better than what we previously have used. RMS Apartment is our PMS software and our channel manager all in one. Further development will see RMS become the leader in PMS software in my opinion.

Avantages: Functionality, cloud based. The layout is user friendly.

Inconvénients: The lack of data conversion from my previous software. The outsourcing of the training to a third party "trainer". The channel manager needs developing and simplifying.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019
Mel O.
Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 30/09/2020

"Thank you"

Commentaires: I have very happy with RMS as it meets all my requirements and the support is superior to other channel managers and property management systems

Avantages: I find the overall RMS cloud management for my accommodation business to be superior and easier for all staff to use than other property management systems.

Inconvénients: There is nothing that I can condider that I am unhappy with or does not meet my needs. If ever I have a problem it is a connection drop out or the operator (including myself) may need further training using the help menu.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 30/09/2020
Bruce K.
Manager
Comptabilité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/08/2020

"RMS Training or the lack of!"

Commentaires: New to the business 18 months ago and not soo young! we are looking forward to a break however, our biggest worry is leaving the park with someone because of RMS? - I think that we need a package named RMS Lite "Caravan/Holiday Park friendly) and someone to install and train the trainee face to face.

Avantages: Once you understand it - it can be useful however, it is impossible to recommend that has you afraid of it!!

Inconvénients: Hard to understand/use and achieve the most out of the programme - lack of one to one training and follow up by the company to support - train and help the users - over the web based training lacks understanding of the trainee - face to face you can see and check for understanding of the trainee. I am sure that more attention is required in this area so that the users can achieve a greater understanding and not be afraid to use the product features ---- please check with other users as I am sure that you will enhance the reputation of your brand and gain far more than loyal users.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS le 16/09/2020

Hi Bruce! Thank you for leaving a review, I followed this up with support who let me know they reached out to you and assisted you with your queries. They might have mentioned this, but we'll soon be launching RMS University, a self-paced learning platform that will include a range of modules, from beginner through to advanced. We also have our help centre knowledge base that features articles, visual guides, webinars and videos to help you out with different topics. You can access it here: https://helpcentre.rmscloud.com/ Thanks!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/08/2020
Deanna C.
Owner
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/09/2020

"RMS - best bang for your buck!"

Avantages: Very easy to use - staff can be trained on all functionality they need on a daily basis in the matter of a few days, not weeks like other software. Also, the system takes a bit of time to setup, but it is completely customizable to your needs. We operate boutique hotels and are able to save and easily access all guest and account info to provide the highest level of service. Lon in tech support is the best!

Inconvénients: It does take a bit of time to setup.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS le 16/09/2020

Hi Deanna, thank you for your great review! We strive to provide user-friendly software to make managing your property easier. I will be sure to be pass your comments onto tech support. It's great to hear that you've had a positive experience so far and we look forward to working with you!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/09/2020