Description de SEDNA

SEDNA est un système de messagerie réinventé, conçu avec l’intelligence et la collaboration d’équipe à la base. Les e-mails et les communications sont enrichis en temps réel avec des informations sur les projets et les transactions auxquels ils sont liés.

Au sein de l’espace de travail numérique de SEDNA, les individus peuvent collaborer et exécuter rapidement et de manière transparente, tout en fournissant une source unique de vérité pour l’ensemble de l’organisation via un système intégré.

Qui utilise SEDNA ?

SEDNA est pertinent pour toute organisation qui dépend trop des e-mails pour l’exécution de projets complexes basés sur des équipes.

Où peut-on déployer SEDNA ?

Cloud, SaaS, web, iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • SEDNA Communications
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • SEDNA Communications
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

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SEDNA en vidéos et en images

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SEDNA

s/o
Version gratuite
Essai gratuit
13,49 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
10,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
5,00 $US/année
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - SEDNA

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus métiers
  • Boîtes de réception partagées
  • Brainstorming
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de la communication
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des notes
  • Gestion des réponses
  • Gestion des tâches
  • Messagerie instantanée
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Récupération de données
  • Réponses préenregistrées
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités

Alternatives à SEDNA

ELO ECM Suite offre aux entreprises un moyen sécurisé de capturer, gérer et archiver facilement des informations, à la fois papier et numériques.
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Avis sur SEDNA

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Scott C.
Product Manager - Trading Platforms (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Secteur maritime, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very good product and engagement

5 il y a 6 mois

Commentaires : Our business deals with an enormous amount of external email. Keeping mail sorted and ensuring nothing was missed was eating up a lot of peoples time. Sedna has been much more efficient. Though onboarding was really challenging, the Sedna project team was very good and we met our go-live target rather painlessly. We went through at least 9 months of growing pains both technical (mentioned in "Cons") and with user buy-in. Since then the product has become very easy to support. The Sedna product team is very engaged and we see our feedback getting incorporated into their roadmap.

Avantages :

The incredibly fast, scalable, and flexible search function along with auto-tagging helps reduce the time spent managing large amounts of email. The product is integrates with our corporate MFA and is any device anywhere. Reliability, support, and customer engagement are all excellent.

Inconvénients :

The integration with our legacy email infrastructure and spam filtering created some challenges that were painful at times. This seems to be pretty much sorted out now.

Monique C.
Head of People & Systems (Australie)
Exploitation minière et métaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tick of approval

5 il y a 5 mois

Commentaires : Sedna has changed the way our staff work, there is now no need for endless hours of time wasted on filing emails into outlook folders. Teams can be across all messages and communicate within the one platform.

Avantages :

We handle very large volumes of email on a daily basis, so the instant search results that Sedna returns are so valuable to our organization. Outlook could not return the results that Sedna does.

Inconvénients :

One thing I would find useful would be a calendar feature for meeting requests or an integration for this.

Brenda S.
Application Support Manager (Canada)
Transport routier/ferroviaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

G2 Ocean Review

5 il y a 5 mois

Commentaires : SEDNA support is always quick to reply. However, usually they come back with a lot of questions rather than trying to reproduce first. This frustrates the users. SEDNA development (of late) has been slow. We requested auto-tagging of Tradecode in the summer. It is now almost Christmas and we don't have a promised date for this. We had hoped for at least a workaround solution until this was in place.

Avantages :

-The searching is powerful and I like the fact that emails cannot be deleted. -The ability to collaborate on a message internally using the activity panel, eliminating long email threads and capturing everything related to the message together in one conversation. -The quick archiving. -The auto-tagging feature (both for Job references and for categories, as requested) - The "find related messages" feature

Inconvénients :

- messages are still duplicated when shared with internal teams (one out and one in). I understand this is planned to be fixed shortly - it would be nice to be able to open messages in a full window - users often work with many messages open at the same time (sometimes 30 messages are being worked on simultaneously). When this many tabs are open, it's crucial to be able to hover over a message and view the contents in order to toggle between them. The view of the tab contents is too small. In Outlook when one hovers over the message, the entire message is presented to the user. This is pretty crucial for some users in G2O for their daily work. - the mobile app doesn't have good connection in some areas and cannot zoom in on messages - no offline functionality

Ivaylo P.
Vessel Operator (R.-U.)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Email Management

5 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Managing workflow on a daily basis with ease

Avantages :

Easy to use while accommodating all the complexities necessary for email management

Inconvénients :

From a user point of view every addition to a better email handling is always welcomed

José luis G.
Marine Safety & Quality (Argentine)
Secteur maritime, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SEDNA solved our problems of e-mail management and staff producitivity

5 il y a 6 mois

Commentaires : We improved the productivity and quality of our process by the elimination of the problems of e-mails not answered due to the high quantity of received e-mails, the time saved on the process of archiving e-mails and the very good performance of the search engine

Avantages :

The search engine and the time saved in reading and archiving e-mails

Inconvénients :

There are only two things to improve: the sharing of comments with the sender of the e-mail and the cost of the licences