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à choisir le meilleur logiciel

Description de ServiceOS

ServiceOS est une plateforme logicielle complète destinée aux entreprises de services. Elle propose des outils pour gérer les réservations en ligne, la relation client, la facturation et les paiements, la gestion des interventions et les communications automatisées avec les clients.

Qui utilise ServiceOS ?

Professionnels des services, entreprises de services à domicile, prestataires de soins de santé et de bien-être.

ServiceOS Logiciel - 1
ServiceOS Logiciel - 2
ServiceOS Logiciel - 3
ServiceOS Logiciel - 4
ServiceOS Logiciel - 5

ServiceOS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ServiceOS

ServiceOS

5,0 (23)
19,00 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
116
8
4,8 (23)
4,9 (23)
5,0 (23)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 534)
4,0 (18 534)
4,1 (18 534)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ServiceOS

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Fresha
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
ServiceM8
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Facturation
Planification
Neon CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Solve CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des e-mails
Gestion des tâches
Stockage de documents
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
ServiceWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rendez-vous
Historique des services
Planification

Avis sur ServiceOS

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
96%
4
4%
Denitsa
Denitsa
Head of Sales (Bulgarie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ServiceOS makes the work process simple

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I can not imagine the working process with any other system. ServiceOS has everything that the company needs to ensure a smooth working process and user-friendly experience for everybody - the agents, managers & operatives performing the service

Avantages :

Monitoring of the results live Easy booking process with real-time availability of the teams&operatives Comparison of the results Easy search in a database of millions of clients

Inconvénients :

Small changes regarding the booking forms that could be improved in order to prevent some manual processes

Antoaneta
Director (Bulgarie)
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great platform to run a successful business

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : I switched to ServiceOS the moment it was developed, as it had great features even then. The best part of using ServiceOS is that I no longer need to remember anything and I no longer need to use other platforms, programs or tools to navigate and run my business. I can send emails, texts, issue invoices, call clients, book services, optimize schedules, use maps, set up regular contracts for cleaning, customize most menus per my needs and much more!

Avantages :

Schedule optimization, booking process , the system is made in a way that it can logically navigate you even when you start using it. It can be customized as per one's needs. It has all necessary tools to keep a user from using other platforms or tools to assist in running a business

Inconvénients :

There are still features that need further development, but there is nothing I can think of, that I don't like.

Lucy
Director (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wise Sage Wellbeing

4,0 il y a 11 mois

Commentaires : Great customer service when I could get through to [sensitive content hidden]
and the team. very fair to me as a small start-up in understanding my position. helpful and hard-working staff.Probably too expensive as a product for a company as new and small as mine.

Avantages :

The personal care from [sensitive content hidden] , who went out of his way to try to help me learn how to use this service. He has been amazing and I am very grateful.

Inconvénients :

It is not particularly user-friendly, for the layperson, I still find it difficult to use and change the many things I need to keep updated. When it goes down in the system, getting them sorted takes too long and can harm the business profile. I think they have some amazing staff who really care and I think the idea is good, however, it needs developing as a product to make it more user friendly.

Sergey
Director (Bulgarie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Value for the Money

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : An user friendly platform providing a business everything it needs. All can be run using only the platform removing the need of external help, when it comes to keeping track of the administrative and day to day tasks and responsibilities

Avantages :

Everything I need is easily accessable, features are always being developed to help me run my business

Inconvénients :

Nothing I can think of at the moment - everything is done to be userfriendly

Galina
Marketing Manager (Bulgarie)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great CRM system

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

It's user-friendly, loads really fast and has all the features that our team needs.

Inconvénients :

A drag and drop options for some features would be great.