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Description de Conscia

Conscia est une plateforme de données client en temps réel conçue pour les spécialistes du marketing et destinée à servir de cerveau central pour l'ensemble de la pile technologique marketing. Conscia propose un hub de données intelligent capable d'unifier les données client provenant de diverses sources, en temps réel et hors ligne, ainsi que de collecter et d'enrichir le contenu qui doit être personnalisé. Il est doté d'un moteur de personnalisation natif qui permet aux spécialistes du marketing de fournir des recommandations basées sur des règles et optimisées par IA (intelligence artificielle) sur des canaux tels que les e-mails, les SMS, le web et les appareils mobiles.

Qui utilise Conscia ?

Conscia propose une plateforme d'expérience numérique qui offre diverses solutions verticales souples, notamment la recherche de sites, la personnalisation, un hub de contenu découplé, une plateforme de données client et la gestion des offres.

Conscia ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Conscia

Conscia

4,4 (5)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
3
4,6 (5)
4,5 (5)
4,8 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Le plus évalué

Scal-e

Produit local
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
Intégrations introuvables
4,8 (15)
4,9 (15)
4,9 (15)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Conscia

Scal-e
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des listes
Segmentation
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Jahia
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de site web
Options de publication de contenu
Exposebox
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Spotler Activate
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Treasure Data Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration de données
Saisie et transfert de données
Segmentation de la clientèle

Avis sur Conscia

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
60%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

A real CDP

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I have been evaluating CDPs with personalization for a client. As I delved into the world of CDPs and personalization engines, I have been surprised by how many vendors who claim to have capability in this space have very narrow offerings. Conscia was an exception. The Conscia CDP has excellent customer data unification capability; strong calculated and computed scores and the ability to activate customer data across channels. Plus, you can edit profiles in the CDP so it can act as your CRM (if needed). You can pipe in content and prepare (enrich) the content for personalization which obviates the need to recreate content in your personalization engine. Plus, you can reuse the same content across numerous campaigns. (such a time saver)! The open architecture makes integration a dream. I think my favorite feature is the campaign modeling where you can map to complex meta data into the campaign tracking.

Inconvénients :

During my evaluation I did not uncover anything problematic.

Jed
Product Manager, Enterprise Search (Canada)
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review of Conscia based on review and testing undertaken for TD Bank

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : The overall experience of working with Conscia was extremely positive and by the time I left this role in Digital at TD, we had proven that Conscia could meet our business requirements for automating metadata creation, automatically appending metadata to content items, provide an easy to use User Interface for managing metadata, including mass application to existing content items. We had also proven the text analytics functionality be a "compare and contrast" exercise against other tools. Working with the Conscia team was a great experience, they are extremely helpful and responsive.

Avantages :

As the business lead for evaluating Conscia for multiple use cases within the Digital Group at TD Bank, what I most liked about Conscia was its ability to solve multiple problems for my team: Using text analytics and ML to automate the creation of metadata for Intranet pages, providing a very intuitive and easy to use interface for web teams to manage and enhance their metadata. We also conducted successful tests using Conscia to analyze the content of large and complex PDF documents, generating topic metadata, and breaking the documents up into smaller easier to digest sections.

Inconvénients :

Based on my evaluation and use of Conscia, there was nothing missing in the context of my use cases in terms of functionality.

Jacquelina
Digital Merchandiser (Canada)
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Conscia - A great platform that is agile and easy to use

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great team to work with. Great customer service. Always addressing questions/concerns and finding a resolution.

Avantages :

This software makes product categorization and data management easy and seamless. It is a software with many different functionalities; an all-in-one platform. From product categorization to products boosts and redirects, this tool makes day to day work an easy and clear step by step process. The software offers custom reports and has a unique dynamic assignment feature to fit the needs of our Business.

Inconvénients :

Product boosting could be improved; having a visual tool that can drag and drop the items on a result page. Also having more flexibility when customizing the left navigation on result pages, being able to drill down further to sub categories or customizing a quick link feature on the left nav.

Elexciss
Web content manager (Canada)
Cosmétiques, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Customer Service

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

Conscia has such an easy UI that I was able to adjust to it without any friction. The support we receive from the Conscia team is top notch, as they'll answer any question and offer really insightful feedback and suggestions.

Inconvénients :

There's nothing inherent to Conscia that makes this platform difficult. I think any challenges we do face are more around our how to best tackle issues as a business. However the Conscia team are always there to offer their recommendations.

Aziz
Product Manager (Canada)
Divertissement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

End-to-End Content Solution

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It was an enjoyable experience. They went above and beyond to understand our business needs and make sure the solutions they offered made sense for us from both a technical perspective, but also from a business user standpoint.

Avantages :

I liked the flexibility that Conscia provides when it comes to integrating any piece of their software into an existing ecosystem of tools. Their Integration Server was exception at extracting and transforming our data into the format and structure we needed. We also found the Enrichment Studio and Search Manager to be highly intuitive and flexible at meeting our specific business needs.

Inconvénients :

I found some of their help documentation to be limiting, but the Success team did provide additional custom documentation to us later on in our implementation that was helpful.