Description de CakeHR

Sage HR simplifie les RH pour les clients dans plus de 1 200 villes à travers le monde. La plateforme modulaire Sage HR comprend la gestion des congés, les feuilles de temps, la planification des quarts de travail, les dépenses, les performances et le recrutement.
Le reporting Sage HR vous offre une visibilité complète sur votre main-d'œuvre avec une source unique de vérité et l'application Sage HR offre à vos employés un libre-service 24 h/24, 7 j/7.

Qui utilise CakeHR ?

Sage HR est le choix idéal pour les petites et moyennes entreprises qui ne veulent pas se noyer dans les feuilles de calcul ou les papiers pour gérer leurs employés.

CakeHR Logiciel - 1
CakeHR Logiciel - 2
CakeHR Logiciel - 3
CakeHR Logiciel - 4
CakeHR Logiciel - 5

CakeHR ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CakeHR

CakeHR

4,4 (325)
4,50 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
6
4,4 (325)
4,4 (325)
4,6 (325)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
8
4,6 (12 599)
4,8 (12 599)
4,4 (12 599)

Alternatives à CakeHR

Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Zoho People
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps en ligne
Gusto
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Portail libre-service
Versement direct
Bob
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des congés
Suivi des vacances/congés
HRLocker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des congés
Intégration des employés
Suivi des congés
Sage Business Cloud Accounting
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
BambooHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi des vacances/congés
Factro
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct

Avis sur CakeHR

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
41%
3
6%
2
0%
1
0%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Événementiel, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sage RH

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : La gestion du personnel, de la paie, des congés, des absences et le suivi efficace des employés.

Avantages :

Gestion efficace et efficiente du personnel

Inconvénients :

Certaines fonctionnalités demandent au préalable de l'expertise

Julien
Julien
JOURNALISTE (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Presse écrite, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Logiciel complexe qui nécessite de bien connaître son fonctionnement

3,0 il y a 3 mois

Commentaires : Outil complet mais complexe pour le simple salarié.

Avantages :

Il est doté de nombreuses fonctionnalités

Inconvénients :

Le logiciel est complexe et sa présentation nécessite de se concentrer pour trouver ce que l'on cherche à faire.

Nicole
Nicole
Business Manager (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Easy to set up and run

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Although we are only a small company, we were trying to manually record our employees' holiday and sick leave as well as days in lieu, but found that we were losing track of vital information. CakeHR lets us keep all this information in an organised way, and lets our employees also keep track of their accrued allowances, as well as requesting leave in a more formal and organised manner.

Avantages :

I really liked the choice of price points, depending on the needs of your business. The user interface is also intuitive, and the calendar integrates well with Outlook.

Inconvénients :

The trial version didn't have New Zealand public holidays automatically included, so I had to add these manually.

Réponse de l'équipe de Sage

il y a 4 ans

Dear Nicole, I'm so glad to hear that you are enjoying your experience with CakeHR! There are a lot of features we keep updating on a weekly basis and, probably thanks to you, now we have possibility to import also public holidays of New Zealand. So now, for certain, you can refer us to your New Zealand friends and colleagues, we are all set :) With thanks, Viktorija

Becky
Becky
Software Developer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

SageHR is a great complement to our HR team

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Sage HR's capabilities, like time tracking, basic HR functions, employee evaluations, work schedules, and absence management, make it possible to handle all of an organization's personnel issues from a central location. Employees may easily seek and get approval for time off, company papers can be uploaded and downloaded, and employee time management can be kept under control.

Avantages :

Sage HR is superior than industry competitors and provides a more satisfying user experience. When it comes to managing staff, it works like a charm. In this respect, it performs admirably.

Inconvénients :

Sage HR provides virtually everything a company needs to succeed. However, the interface might be improved so that the user experience is more streamlined.

Antonio
Head of I.T. (Espagne)
Produits chimiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Looks great and offer many modules and but the functionality of most of them is very basic.

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Certainly cakeHR solves part of the management of my company's talent department, but it is still far from being a suitable software for companies with more than 50 employees.

Changing any software in a large organization is complicated and I believe that CakeHR has a great potential to be exploited, so I still hope that they will listen to the users' suggestions and implement the requested functionalities.

It would be a good thing if they published the roadmap so that we could know how they are going to develop the product.

Avantages :

The user interface of the web application is nice. It is easy to use by employees for absence requests. The calendar view is very convenient to see at a glance the planned absences. The talent department likes the performance module.

Inconvénients :

General: The administration of the system is difficult. It is not prepared for companies with more than 50 employees because any type of grouping has to be done employee by employee, among other thigs. Support: It is disconcerting, sometimes responding quickly and providing some solution, but most of the time, besides responding late, it gives the feeling of unprofessionalism. Interface: Apparently it is nice, but there are some views, such as the user profile management, where they are limited to show in a single column each one of the fields, which makes very uncomfortable the information visualization. Document management: It is extremely basic and not very efficient. It becomes chaotic. Absences: It more or less works well, although as always, with little flexibility, burdening the talent department with avoidable tasks. Expenses: The same, very basic implementation. For us to be able to use it in my company a couple of additional fields are needed (name and VAT number of the provider) which they promised to add before the second quarter of 2019 but have not yet done so. In general there are few updates. I feel that they were adding new features more frequently at the beginning of the year. Mobile application: It is very basic, almost no functionality. You can't clock in/out from the app, which is essential these days for employees who move around. From support I was told to access the web application from a mobile browser... API: Very basic and incomplete.