SAP Marketing Cloud

Description de SAP Marketing Cloud

SAP Marketing Cloud is an integrated cross-channel marketing solution for interactive web experiences, mobile apps, customer-created content and more. Combining CRM with data science and AI, SAP Marketing Cloud empowers marketers to create personalized customer experiences that accelerate outcomes by engaging customers across every touchpoint by embedding real-time and predictive capabilities

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Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • SAP
  • Fondé en 1999

Assistance SAP Marketing Cloud

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Canada, États-Unis

Langues

anglais

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20,00 $US/mois
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Fonctionnalités - SAP Marketing Cloud

  • Analyse des campagnes
  • Base de données de clients
  • Campagnes multiples
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des leads
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Planification des campagnes
  • Qualification de leads
  • Rapports et analyses
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à SAP Marketing Cloud

Autopilot est un logiciel simple et visuel de marketing automation.
Saphyte est à la pointe en matière de rupture technologique avec ses fonctionnalités les plus avancées et les plus innovantes conçues pour aider votre entreprise à se développer.
Synerise est le premier écosystème de marketing fonctionnant par IA pour B2C et B2B qui offre des fonctionnalités d'intelligence client et de personnalisation à la pointe du secteur.
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Éditeur européen, Efficy propose une plateforme complète de gestion de la relation client (CRM). En savoir plus sur Efficy CRM
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En tant que seule plateforme de réseaux sociaux B2B, Oktopost permet de gérer les réseaux sociaux à grande échelle et d'intégrer les données sociales à une pile marketing.
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Marketing Automation + AI to boost your sales by harnessing big data and hyper-personalizing the customer journey, in real time.

Avis sur SAP Marketing Cloud

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
36%
4
43%
3
14%
1
7%
Wendy
Wendy
Associate Dean of Admission (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Lead Rocket has allowed us to customize our messages to our audience and to garner helpful analytics

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Analytics for email success, AB testing, integration with salesforce, responsive design, ability to purchase one-time email blocks for large volume times, saved templates, new design tools.

Avantages :

The ability to save templates among team members allows for cross-collaboration and enables us to keep a consistent look no matter who is sending out the email. The responsive design has been helpful since many of our audience members use mobile devices when viewing our emails. In addition, the analytics of open rates, click throughs, etc allows us to determine best send times and subject lines. Finally, the integration with salesforce is key as that is our customer relationship management tool.

Inconvénients :

Due to acquisitions of the company, etc. the name of the product has changed over the last five years we have used it so sometimes it gets confusing on how we refer to it. However that has not hindered our customer service nor the quality of the product.

sagar
Marketing executive ()
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Best price

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Many companies we work with are interested in marketing automation, but are concerned with high initial costs. Callidus Cloud provides the majority of the features that the larger more expensive platforms offer, but at a fraction of the price.

Avantages :

in a comparison of cost and features this is the ideal platform for the majority of our clients. Too many platforms charge additional fees to use the advanced, such as A/B testing or CRM integration, but Callidus Cloud has everything included.

Inconvénients :

When setting up drip programs, the user interface is slightly less visually appealing than some of the platforms. This just takes some getting used to when first setting up the system, but after that it is easy to use.

Arun
Director of Marketing (Inde)
Logiciels
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Pathetic customer support

1,0 il y a 6 ans

Avantages :

A useful cost effective tool to get started with for marketing automation

Inconvénients :

The customer service levels are extremely pathetic. The tool has not been working properly for us a while now and the customer service team has repeatedly failed to even keep up the promise of a follow up call to make a plan to help resolve the problem

Jason
Director of Communications (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

A top-tier marketing automation tool

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

CallidusCloud touts the platform's ability to build customer relationships as opposed to just marketing to them. Overall, we found this to be a fairly accurate representation of what it can do. The three key modules are visitor identification and intelligence, email marketing and lead nurturing. I mostly used the first two areas, and I was impressed with how these two areas worked together. Understanding visitor intent and makeup helped us create landing pages and appropriate content that boosted conversion. We could then translate that same sort of intelligence into targeted e-mails. And, customer support is excellent. No waiting for days to hear back. Love those guys!

Inconvénients :

I felt like the social media areas were the weakest, but the e-mail editor is surprisingly klunky too. I guess something take a little time to polish, eh?

Theodore
Senior Manager, Membership Marketing (É.-U.)
Philanthropie
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Love Leadformix (CallidusCloud)

4,5 il y a 8 ans

Avantages :

Dashboard is user-friendly and the editor is easy to use.

Inconvénients :

Email reports need to be integrated together with the email/newsletter by hovering over like a heatmap, and having popups showing the click data for the links on the page.