Description de Replyco

Replyco is a helpdesk software designed to help eCommerce sellers improve customer service. Centralize & organize messages from eBay, Amazon, Shopify, and more. Reduce workload with automated organization, auto-responders, auto-assign & priority settings. Respond to messages quickly with email templates & one-click access to order information. Plus get detailed reporting to monitor performance. Try it free today.

Qui utilise Replyco ?

Replyco is a customer service software that helps eCommerce sellers better manage their inbox. It's ideal for eBay, Amazon & Shopify stores that want to improve response rates to buyer inquiries.

Informations sur Replyco

Replyco

Fondé en 2019

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Fondé en 2019

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70,00 $US/mois
15,00 $US/mois
89,00 $US/mois
5 500,00 $US/unique

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Replyco

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Replyco - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Archivage et rétention
  • Base de données de contacts
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Distribution d'e-mails
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Liste blanche et liste noire
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Routage
  • Récupération de données
  • Répondeurs automatiques
  • Réponses préenregistrées
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • e-mail marketing

Logiciels de messagerie : afficher la liste complète

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Analyse du service client
  • Analyse en temps réel
  • Assistant virtuel
  • Authentification unique
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Communication multicanal
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des performances
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des tickets de support
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Portail libre-service
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Routage des appels
  • Répondeurs automatiques
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des tickets d'assistance
  • Surveillance en temps réel
  • Workflow basé sur les règles

Logiciels de service client : afficher la liste complète

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'assistance téléphonique
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des tickets de support
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Macros et réponses types
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Monitoring réseau
  • Notifications en temps réel
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des tickets d'assistance
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels helpdesk : afficher la liste complète

Replyco - Alternatives

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Avis sur Replyco

Lire les 11 avis

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par note

5
9
4
1
3
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >10 001
Steven S.
Director
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020

"Customer support - the right way!"

Commentaires: Very positive. To be honest they are a breath of fresh air and I just wish all of our business partners were as responsive and accommodating. Even in the short time we have been with them <1 month, we are already seeing great additions and improvements being made. If this continues I believe Replyco will provide us with a comprehensive solution for dealing with all of communications both with external customers as well as internal partners. Go Replyco!!!

Avantages: Tickets to keep support queries organized. Pulls in data automatically from Amazon, eBay, Linnworks etc. which is a great time saver. Love that we can have as many users set up as we need without extra cost - a massive advantage over much of the competition. Love the templates, rules etc which makes it very flexible. Love that new features are being added all of the time. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is always extremely responsive to our suggestions or any bugs we flag up.

Inconvénients: Features are being added all the time which while this is fantastic, means things can break some times which causes disruption. Currently lacks flexibility when initiating/creating new tickets. They are quickly improving this feature however :)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Replyco le 30/08/2021

Thank you so much for your kind words Steven. It makes our day that much brighter to know we've had a positive impact. We appreciate your flexibility and (and patience) as we continue to build a better Replyco.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020
Vik K.
Company Director
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2021

"Excellent software thats grows with the business and very cost effective"

Commentaires: From the 3 options I had, I definitely chose the right one. The fact that they are a smaller company makes them more personable to the customer. The price is perfect and flexible for multiple users as well as updates constantly being rolled out allowing businesses to merge different roles.

Avantages: The customer service element is important to any business and ReplyCo has brought together most aspects of this role. The company, as us, has grown over time and is getting better and better with more and more features. The price has remained low and the customer support with [SENSITIVE CONTENT] and the team is second to none. They have listened to our concerns and recommendations - that have then been integrated within a week. The interface is getting easier to use too.

Inconvénients: ReplyCo are constantly rolling out new features which is great, however sometimes a little buggy. It doesn't affect the purpose, however does get a little annoying. The interface at first is a little confusing and does take time to get used to. Ideally more deployment for users would be great from the admin account - signatures etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2021
Amir B.
Company Director
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2021

"Offers a lot"

Commentaires: overall is a good system, while we think its not necessarily the best for the price its well worth it and it does what we need for now.

Avantages: It has a lot of functions and does what our business needs. The value is well worth it compared to the competition

Inconvénients: it seems a little cluttered like there is too much on the screen, I think the workflow between the functions could be better and simpler. The colouring is not the best as the light grey text is sometimes hard to read

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2021
Gareth P.
CEO
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/09/2020

"Dont know why we have not moved over sooner."

Commentaires: Onboarding was brilliant - Any issues then their web chat worked a dream and problems instantly solved - software is nice - I love the Dark Mode! - Integration with Linnworks was very important to us - these guys have got it all sorted - amazing - well done.

Avantages: Its very smooth - nothing clunky everything flows together nicely.

Inconvénients: A few features are missing but you can add to a development list and more simple requests were put in place while we were waiting - amazing!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/09/2020
Simon R.
Managing Director
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020

"Best customer service software for ecommerce so far"

Commentaires: So much of our time was spent replying to customers, it was costing us time (=money) and causing a lot of stress. We'd tried other software that claims to be a fix but found it was old fashioned software made for old fashioned businesses, just with a shiny new fascia. We needed something that would work how we want to work, integrate with the software we already use and allow our distributed remote teams to stay connected with us and our customers. Setup and usage has been a breeze, and the team are always on hand to solve any issues that arise. Development seems to be moving at a fast pace, with tweaks and new features coming along every week. Very impressive.

Avantages: It is made specifically for ecommerce
Integrates well and easily with the main ecommerce and messaging platforms we use
Easy configuration
Templates save a lot of time
Integrates with Linnworks
Fair pricing makes it usable for small companies

Inconvénients: Would like some extra features such as Etsy integration, and Live Chat

Réponse de l'éditeur

envoyé par Replyco le 21/07/2020

Thank you for this very positive review Simon. We're glad you find the system so easy to use and modern! We do have Live Chat on the short list of new integrations that will be coming soon. Etsy is not yet slotted for integration, however, you can still route messages from Etsy buyers to Replyco using the email integration and then apply rules to automatically sort / assign users.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020