15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de EVA Check-in

Avec trois millions d'enregistrements au cours des six derniers mois, EVA Check-in est une solution d'enregistrement fiable, sécurisée et sans contact pour les personnes qui entrent dans vos locaux. Qu'il s'agisse de clients, de visiteurs, d'entrepreneurs ou de personnel. Les clients peuvent utiliser un code QR, une borne interactive ou une application pour s'enregistrer en quelques secondes. EVA Check-in est conçu pour répondre aux exigences organisationnelles afin de savoir qui est sur site et met l'accent sur la sécurité des données, la confidentialité et la facilité d'utilisation. EVA peut couvrir des enregistrements simples aussi bien que des scénarios de sécurité avancés.

Qui utilise EVA Check-in ?

Les entreprises à la recherche d'une solution intelligente, flexible et ergonomique pour la gestion des visiteurs, du personnel, des sous-traitants et du parking. Idéal pour les enregistrements simples comme pour les flux de travail de santé et de sécurité complexes. Propose des applications mobiles et sur borne interactive.

EVA Check-in Logiciel - 1
EVA Check-in Logiciel - 2
EVA Check-in Logiciel - 3
EVA Check-in Logiciel - 4
EVA Check-in Logiciel - 5

EVA Check-in ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

EVA Check-in

EVA Check-in

4,6 (103)
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
6
4,6 (103)
4,6 (103)
4,6 (103)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (4 630)
4,3 (4 630)
4,5 (4 630)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à EVA Check-in

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Modèles
Tableau de bord
WhosOnLocation
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SwipedOn
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
HSI Donesafe
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Gestion des cours
Suivi de la conformité
Honeywell Forge Visitor Management
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Autorisations basées sur les rôles
Planification de la maintenance
Planification des tâches
iLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Données en temps réel
Emprunt et restitution en libre-service
Sitepass
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Gestion des tâches
Suivi du temps
FORM OpX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Accès mobile
Planification

Avis sur EVA Check-in

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
26%
3
7%
Louise
Lead Marina Administrator (Nouvelle-Zélande)
Secteur maritime, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Eva Check-in at Seaview Marina

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

We really like that we can see who is on site at the touch of a button. We also like the function that allows us to immediately send everyone an alert in the case of an emergency.

Inconvénients :

I am looking forward to receive more training to understand all of the functions available.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 2 mois

Thanks so much for your review Louise! Looking forward to assisting you in future.

Bruce
Sr. Project Superintendent (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

EVA Check-in for construction

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I highly recommend EVA for construction. EVA has a lot of features useful for job site management such as
- sign in manpower (access the record live)
- integration with procore
- Safety meeting
- Give access to necessary information such as MSDS, evacuation map, Health, etc per visitor arrival
- QR feature. we even use this feature for our onsite equipment inspection

Avantages :

Besides the fact, EVA is competent software. I should say EVA support and development team are exceptional in the industry. I have been in touch with them since we purchased the app. They are very friendly and open to new ideas. Customer needs and request is very important to them.

Inconvénients :

I do not have anything to add here. EVA team also took care of my wish list this past year.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 mois

Appreciate your positive review. Thanks Bruce!

Jeanette
Office Manager (Nouvelle-Zélande)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Eva Checkin at Aria Park

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : A necessity with Covid. As an administrator and on reception dealing with the customers I also found that information like 'car registration numbers' were hidden from me. If I have to search for an owner of a car that has blocked someone Eva checkin is less help than my paper sign in sheet.

Avantages :

For regular visitors to our residents it's really good and they have a hassleless check in.

Inconvénients :

Visitors become confused because at present we have the MOH checkin with Covid too. If I am not supervising (as on reception), despite clear instructions being left for use they will try to use the Eva check in on the MOH app instead of on their camera. I really don't know what you could do about this but every new person needs an explanation on use so for new visitors I use paper check in unless I see them everyday as I can see visitors getting frustrated and have given up on it.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 ans

Thanks for your review Jeanette. Good suggestions. We'll get in contact with you about the EVA Kiosk and see if that can help out, plus look at the car registration scenario. We can sort that out for sure.

Reuben
Product Manager (Nouvelle-Zélande)
Génie civil, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great for integration

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : We had great support from the team at EVA, once we identified our needs, we were able to setup a test very quickly and test the proof of concept.

Avantages :

We built a SharePoint management system on the back of the webhooks in EVA, this was the most essential part of the system to get it working the way we wanted it to.

Inconvénients :

Some features we would have liked to see built directly into EVA we were able to build in SharePoint.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 mois

Thanks for your review Reuben.

Annette
Business Analyst (Nouvelle-Zélande)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to keep track of staff

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have watched the software progress from a simple QR code scan to a phone app, to a kiosk, and now testing the Geofence. Its getting easier and easier to use and the features are getting better and better

Avantages :

Easy to use, features getting better and better. Good staff uptake. Looks professional when visitors come to our site. Great to keep track of casual staff, so helped with our payroll as well. Easy to customise into dual languages. Easy to add our own messaging and our own logo. Produced our own QR code posters. Great professional look.

Inconvénients :

Minimal features at the start, but the software has progressed in leaps and bounds. So not really a Con.

Réponse de l'équipe de Theta

il y a 3 ans

Thanks very much for your review comments Annette. We appreciate that you have stayed with us as we have evolved the product. Your feedback really helps us to keep making EVA even better.