17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ebCard

ebCard est une plateforme centrée sur la qualité des données liées aux contacts qui se connecte à vos outils marketing, commerciaux et CRM pour vous aider à collecter, vérifier et compléter les données sur vos leads, contacts et comptes, quelle qu'en soit la source, avec un minimum d'effort et des données de la plus haute qualité.

Qui utilise ebCard ?

ebCard collabore avec des entreprises B2B de moyenne envergure spécialisées dans les logiciels, les technologies de l'information, les services et la fabrication pour les aider à obtenir un avantage concurrentiel grâce à des données de contact de grande qualité.

ebCard ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ebCard

ebCard

5,0 (3)
120,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
16
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 507)
4,0 (18 507)
4,1 (18 507)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ebCard

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des activités commerciales
LaGrowthMachine
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Saisie de leads
ZeroBounce
Fonctionnalités les mieux notées
Détection de spam
Validation des destinataires
Vérification de domaine
Jobin.cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Profils des candidats
Suivi des candidats
Salesflare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Salesmate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Magileads
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur ebCard

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Jesse
Marketing Director (Canada)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Terrific Product, out-of-this-world Customer Service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We use ebCard to manage loose incoming leads, most commonly from trade shows and drop in visits. Following their conversation with the prospect, our sales team is able to scan a business card (or even a trade show badge) record the salient details and conversation points, make notes, fill required fields, etc, which then creates a contact in our CRM. Where we found other tools unreliable and glitchy, ebCard has a 100% success rate. No lost or mangled data, therefore no wasted conversations or lost leads.

Avantages :

ebCard is ebCard is simply the best tool we've found for handling incoming contact and account data. The app/tool itself is exceptionally easy to use, especially from a tradeshow floor, and integrates seamlessly with our CRM and Marketing Automation tools. The team at ebCard have gone out of their way to provide outstanding customer service, and helped us use their tool to maximum effect. We had used three older and higher profile tools to deliver similar services in the past - ebCard has been a better fit for us, hands down.

Inconvénients :

We don't have any cons with the tool. Where we had hiccups two years ago, the ebCard team was very responsive and made improvements that eliminated any concerns we had.

Réponse de l'équipe de ebCard

il y a 4 ans

It's been a great experience working with you and your team, Jesse. Thank you so much for your review and great notes. We're happy to be part of your growth success. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Manpreet
Lead Marketing Strategist (Canada)
Informatique et sécurité réseau, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Time Saver for who collects business cards

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Ebacrd saved us a lot of time and helped us to manage our Event leads better. Our Event lead management process improved drastically because of the ebcard.

Avantages :

I like the kind of customization you can do and It does Integrate with our CRM, Also It does verify all the scanned emails.

Inconvénients :

Nothing to say here, It is a pretty good app.

Réponse de l'équipe de ebCard

il y a 4 ans

Manpreet, it's always a pleasure working with you and your team. Thank you so much for your notes and good vibes. You've always taken the time to provide our team with great advice on how to improve and serve you better. We're happy that you're happy, and we're looking forward to our continuous adventure together. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Chantal
Salesforce Administrator (Canada)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Ease of use, excellent Customer Support, overall great software !

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The overall experience with ebCard is really good. Great communication with the manager and some new improvement ideas actually came up from our conversations.

Avantages :

The product is very easy to use, very intuitive. Implementation went great !

Inconvénients :

There is a little delay before the scans actually reach the database, but you get used to it.

Réponse de l'équipe de ebCard

il y a 4 ans

Thank you Chantal for your review and notes. We have a great experience working with you and Optel's team. We're learning so much from each other. Stay safe and well, ebCard Growth Team