Description de Zeevou

Do you feel shackled by the numerous responsibilities of growing your short-term rental business?

You deserve to break free from these everyday worries and enjoy business (and life) on your own terms.

Join Zeevou! Your partner to facilitate the greater success and freedom you’re worth.

Now you can free up more time, to do the things you actually enjoy,

Have the liberty to run your business, from anywhere in the world,

And sustainably scale your business, in the process!

Remember, we truly

Qui utilise Zeevou ?

Serviced Apartment Operators Vacation Rental Managers Short Term Rental Owners Vacation Homes Campsites Serviced Accommodation Airbnb Bed & Breakfasts Guesthouses Hotel Chains Hotels Motels

Où peut-on déployer Zeevou ?

Cloud, SaaS, web, Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • par Zeevou
  • Fondé en 2019
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, Espagne, Malaisie, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • par Zeevou
  • Fondé en 2019
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, Espagne, Malaisie, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Zeevou en vidéos et en images

Vidéo de Zeevou
Zeevou Logiciel - 1 - aperçu

Comparez le prix du logiciel Zeevou avec ses alternatives

À partir de

5,00 $US/mois
s/o
9,99 $US/mois
21,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Fonctionnalités - Zeevou

  • API
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des spas et des activités
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des traiteurs
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration WordPress
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

Alternatives à Zeevou

Plus d'alternatives à Zeevou

Avis sur Zeevou

Lire les 14 avis

Note moyenne

Note globale
5
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par note

5
14

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Oliver G.
Oliver G.
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A PMS for now and the future.

5 il y a 2 ans

Commentaires : Zeevou has helped me grow my business. Zeevou has saved my business during Covid. Without it we wouldn’t be here.

Avantages :

The control it gives me over every aspect of each property Is great. I can even assign housekeeping and admin tasks to members of the team. Automation is key and Zeevou delivers this.

Inconvénients :

When I first used it the user functionality for someone not ‘computer minded’ was an issue. This has since been corrected and it has help markers next to everything.

Paul D.
Director (R.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Managing Cliftonvalley Apartments with Zeevou

5 il y a 2 ans

Commentaires : Zeevou allows us to manage all important aspects of our online business via the major OTAs that we use. The bookings flow through to us, are flagged by emails that we can configure and the automated and customisable workflows take care of most of the requirements we have in day to day management of bookings, calendars, payments, security deposits, terms and conditions and ID verification and then guest contact and management. If something is wrong or missing, the development team and product owner/designers are easily contactable via a ticket system and are very responsive and helpful in both resolving issues and taking on board suggestions for development.
A great product with a very forward thinking design and management team. Most importantly, they have real world experience of running their own serviced apartment and hospitality business on a large scale, so they know first hand what is needed to help up manage our business effectively.
Thoroughly recommended.

Avantages :

Xero integration, automated security deposits, Signable integration, willingness to consider development suggestions, allocation of our own dedicated account manager to assist us with requirements and configurations.

Inconvénients :

Some user interface issues at different times, but these have been speedily resolved by the great support team and good timely responses. Mobile view could be improved or an App developed.

Réponse de l'équipe de Zeevou

il y a 2 ans

Hi Paul. Thank you very much for taking the time to leave us a great review.. We're so pleased to hear you're happy with Zeevou.

Donatas V.
Director (R.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great service, love it so far

5 il y a 9 mois

Commentaires : I do love the support, they give your personal manager that will answer all your questions, and they are very open to new suggestions.

Avantages :

The main features that I like are the possibilities with email mearketing to guests, it has a huge amount of variables that can be adjusted to everyones needs.

Inconvénients :

The one thing that I would improve is the design of the booking engine website.

Réponse de l'équipe de Zeevou

il y a 9 mois

Thanks for your feedback Donatas - we'll be making further improvements to the design of the booking engine over the coming weeks.

Lidia S.
Finance Manager (Albanie)
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Finance task

5 il y a 2 ans

Avantages :

Zeevou is an excellent booking software that meets all that is needed for financial purposes. We can run numerous reports, send payment links, invoices, etc all with just a click away button. Easy to manage occupancy calendar, drop and drag option with the purpose of maximization of bookings.

Inconvénients :

New features are needed - eg to blacklist chargeback guests.

Réponse de l'équipe de Zeevou

il y a 2 ans

Thanks for your excellent review! Blacklisting guests is a feature that is on the roadmap for future development. For the time being, you can unverify a guest and add a note to their profile to make a note of a blacklisted guest.

Constantinos T.
Constantinos T.
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent onboarding experience

5 il y a 9 mois

Avantages :

Very helpful and professional! They grabbed me by the hand and showed me how to do it and that proved to be very stress-free and most importantly very frustration-free. 101% recommended!

Inconvénients :

It's all been good so far - looking forward to the growth!

Réponse de l'équipe de Zeevou

il y a 9 mois

The quality of our service is just as important to us as the quality of our software product - we are glad that is coming across :)