15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Healee

Healee vous aide à gérer la télémédecine, l'enregistrement numérique et la planification en ligne des patients grâce à une plateforme unifiée et notamment les derniers outils comme la visioconférence multipartite, l'IA, les dossiers médicaux des patients, la gestion des files d'attente, les paiements, etc.

Les options de configurabilité en marque blanche de Healee permettent de créer une expérience patient entièrement personnalisée et des parcours patient uniques. Lancez votre propre plateforme en marque blanche basée sur Healee en seulement quelques semaines.

Qui utilise Healee ?

L'application Healee est utilisée par des médecins individuels, des cabinets avec plusieurs médecins, des hôpitaux, des compagnies d'assurance médicale, des entreprises pharmaceutiques, des prestataires de services de télésanté (en marque blanche).

Healee Logiciel - 1
Healee Logiciel - 2
Healee Logiciel - 3

Healee ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Healee

Healee

4,8 (48)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
1
4,8 (48)
4,8 (48)
4,8 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
28,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
201
9
4,3 (398)
4,4 (398)
4,5 (398)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Healee

Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
Planification des patients
aTouchAway
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Legwork
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des calendriers
Planification des rendez-vous
Meddbase
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Modèles personnalisables
Elation Health
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
Prescription électronique
Pomelo Health
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Planification des groupes
Réservation en ligne
Clinicea
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des réclamations

Avis sur Healee

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
17%
Mariana
Physician (Bulgarie)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Convenient Medicine

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It is possible to determine adequate treatment, albeit the distance and to follow the patient's condition.

Avantages :

Getting started with Healee is very fast and hassle free. The platform is intuitive and extremely easy to use. It supports the relationship with the patient and attracts new patients.

Inconvénients :

Patients should be warned to have more patience for subsequent consultations.

Réponse de l'équipe de Eight Investments

il y a 2 ans

Thank you for your kind words, we are happy that Healee is helping you provide better care for your patients. Your feedback is much appreciated!

Emil
Dr. (Bulgarie)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Exellent project, program and support

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Last month I have a near 15 consultations here and every one is very successfull for peoples. I realy treat peoples from my phone!

Avantages :

It is extremelly easy to use from doctors as me and from my patients. I start working with healee program quick after starting registration. Patients who speak bulgarian and want help from bulgarian doctor all over the world may connect with me very easy and in every moment. It s cheap for them and very, very beneficial. Software is exellent. I instal program on my phone. When people connect with me, phone beeps and without any delays I start my consultations. I am surprised how usefull and beneficial is this online medical practice for patients. I make a lot of successfull work! I realy treat peoples cheap, successfully and in very fun and joyable manner. There is possibilities to chat with them, or record voice or send photos, videos or speak. This is an revolution in medical practice! Your product give me possibilities to treat a lot of people all around the world from my phone! Sometimes I treat peoples when walking in mountines, or lying on my sofa and this is amazing. Congratulation for this amazing project and product!

Inconvénients :

There are not any cons. Maybe sometimes talks are not in high quality, but this is not from you, this depends from internet speed. Peoples are satisfied from me and product, because in every moment they have a possibility to ask me in program. They feel secured and with good support from me and Heely.

Krasimira
Associate Professor of cardiology (Bulgarie)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy collaboration .

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Good

Avantages :

It’s very easy to contact with patients , organize the treatment and follow the patients therapy.

Inconvénients :

Nothing special . I prefer to work with Healee

Anna
Assistant Professor of Allergology (Bulgarie)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Healee helps me optimize patient-to-physician contact when out of the office

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Starting to use Healee was extremely easy and intuitive! My experience started just at the right moment when visiting patients in the office was somehow restricted due to the pandemic situation. Healee helps me to be in touch with my patients, and I can easily perform follow up visits as to sustain better adherence to therapy but also is an excellent means to reach out for an initial contact with new patients who cannot easily get access to the hospital. The application feels like an interactive game where you can organize all information for your patients per diagnosis and groups, and you can promptly give your patients advise in an organized and user-friendly manner.

Inconvénients :

Sometimes, not all notifications are immediately visible but if they are delayed for some reason: you receive an e-mail to inform there are actions pending in relation to your patients.

Hadil
Dr (Bulgarie)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Healee for online medical consultation

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very positive experience and would recommend it.

Avantages :

The software is quite easy to use even for people with minor communication skills. It gives my patients a chance to contact me in a comfortable for them way, and benefit from high quality medical service.

Inconvénients :

That you cannot slide through multiple pictures and you have to close and open each one separately.