17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OmniConnect

OmniConnect établit une connectivité entre les API (Application Programming Interface) de n'importe quelle solution FinTech et n'importe quelle institution financière basée aux États-Unis en moins de 90 jours. Son expertise en matière de connexion des systèmes bancaires FinTech s'étend sur 25 ans et constitue un moyen des plus rapides et rentables de connecter les systèmes en toute sécurité. Contactez l'éditeur pour discuter d'une stratégie d'API sécurisée et de la manière dont il peut établir des connexions API pour vous.

Principaux partenaires : FIS, Fiserv, Jack Henry, Finastra, FICS, Cenlar, COCC, Corelation, CSI, Dovenmuehle, Midwest Loan Services.

Qui utilise OmniConnect ?

Toute entreprise FinTech dans le monde cherchant à connecter sa solution aux institutions financières américaines rapidement et à moindre prix par rapport aux coûts en interne est concernée.

OmniConnect Logiciel - 1
OmniConnect Logiciel - 2
OmniConnect Logiciel - 3
OmniConnect Logiciel - 4

OmniConnect ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OmniConnect

OmniConnect

4,5 (15)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
16
4,5 (15)
4,5 (15)
4,2 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,30 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
116
4,5 (3 112)
4,4 (3 112)
4,3 (3 112)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OmniConnect

Stripe
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Rayven
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
APPSeCONNECT
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des intégrations
Intégrations de tiers
Synchronisation de données
Zuar Runner
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Importation et exportation de données
Sources de données multiples
Adverity
Fonctionnalités les mieux notées
Extraction de données web
Importation et exportation de données
Suivi des conversions
Process Street
Fonctionnalités les mieux notées
API
Gestion des flux de travail
Sans code

Avis sur OmniConnect

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
33%
2
7%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Emballage et conteneurs, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Powerful fintech integrations

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We were a bit hesitant at first to outsource our business integrations, but we're glad we did because OmniConnect is cost-effective and brings faster ROI than having everything done in-house. The API integrations work seamlessly and solutions are fast whenever we encounter minor bugs.

Avantages :

OmniConnect's approach to fintech solutions is highly specialized. We really like how fully-customizable the whole platform is and the integrations are secure and scalable. Customer service is wonderful -- they're so responsive and offers great solutions right away.

Inconvénients :

None so far. OmniConnect makes every service and solution personalized so that it's really tailored to our organizational business needs.

Réponse de l'équipe de CashFlow Management

il y a 3 ans

Thank you for the kind words, we are thrilled to see your 10/10 rating. Glad to hear that you are continuing to find OmniConnect helpful and personalized for your organizational business needs. As always, reach out if we can help in any way. -MSJ

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Excellent and straightforward product

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The overall experience has been really great. The company has seen great growth potential after enabling this API service.

Avantages :

The infrastructure is excellent. The API integration is best in class or integration for online payments and offline stores. Omni connect allows you to easily configure and fetch the credit card information with ease. Omni connect has excellent encryptions and allows seam less connection with Alipay and Apple.

Inconvénients :

It has a very complex dashboard but lot of features. The chat bot doesn't work as expected and needs more work. The processing fee is a bit higher compared to other services although the quality of the service makes it worthwhile.

Réponse de l'équipe de CashFlow Management

il y a 2 ans

Thank you for your thoughtful review! We are glad to hear you have had a good experience with our API integration and that your company has seen great growth potential after enabling OmniConnect. We will pass your comments along to the development team as well. Thanks! As always, reach out if you need anything. -MSJ

Christian
Systems Analyst (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Terrible Customer Support, Needs Constant Fixing

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : Absolutely terrible. Unreturned calls and emails. Many people don't have answers to issues that arise. Stuck in an endless loop of needing their help and they are unsure of how to help.

Avantages :

It carries data, which is great. It has potential to be a very valuable tool.

Inconvénients :

It is highly reliant on them to get working properly so I have less control.

Réponse de l'équipe de CashFlow Management

il y a 2 ans

We apologize that our service did not satisfy your expectations. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with our business. Our SVP of Client Experience is reaching out to you to resolve this. -MSJ

Lee
Business Solutions Lead (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We've had a very good relationship since 2012. The implementation team was very thorough and well organized. They helped us out with the custom mapping that we wanted to do, and are always timely and resourceful with any issues that arise.

Avantages :

We use OmniConnect to upload mortgage loans from our LOS to our core environment. It's functioned great since we implemented initially in 2012. We transferred to a new LOS in 2015, and the transition was seamless with this piece. It's very rare that we encounter issues with it, and their support team are great to work with if we need help.

Inconvénients :

We're looking forward to moving to the hosted environment. Our current upload process could be more streamlined, and we'll address this with the hosted environment.

Réponse de l'équipe de CashFlow Management

il y a 3 ans

Lee, thank you for your 10 out of 10 recommendation. This means so much. We have appreciated your relationship since 2012 and look forward to the future with you. We will pass along your comments, and as always, let us know if you need anything. -MSJ

Kathy
Loan Operations Manger (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product/Great Service

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : They are connection between our los software and core. They book loans and disburse our loans. Huge time saver for our staff.

Avantages :

Truly easy product to use and great people to work with when you have problem.

Inconvénients :

I am not as knowledgeable as i should so i feel bad opening cases but they are always so helpful

Réponse de l'équipe de CashFlow Management

il y a 3 ans

Kathy, thank you for the glowing review - it means the world. We will pass your comments on to the OmniConnect team. As always, let us know if you need anything! -MSJ