Description de Better Uptime

Better Uptime est une plateforme de surveillance d'infrastructure haut de gamme qui appelle la bonne personne de votre équipe en cas de problème. Planifiez les tâches de garde, recevez des alertes pertinentes et collaborez pour résoudre les incidents plus rapidement que jamais. Obtenez une page d'état personnalisée et esthétique sur votre domaine et tenez vos utilisateurs informés. Un outil conçu pour s'intégrer à votre flux de travail avec plus de 100 intégrations.

Qui utilise Better Uptime ?

Pour les équipes d'ingénierie de toutes envergures. Des start-up aux entreprises du Fortune 500.

Better Uptime Logiciel - 1
Better Uptime Logiciel - 2
Better Uptime Logiciel - 3
Better Uptime Logiciel - 4
Better Uptime Logiciel - 5

Better Uptime ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Better Uptime

Better Uptime

4,9 (36)
Indisponible dans votre pays
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
Intégrations introuvables
4,9 (36)
4,8 (36)
4,8 (36)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
180
26
4,8 (179)
4,7 (179)
4,8 (179)

Alternatives à Better Uptime

NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Rapports et analyses
Splunk Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Journaux des événements
Journaux du serveur
Monitoring
Datadog
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Recherche/Filtre
Surveillance en temps réel
Hyperping
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Pingdom
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Notifications en temps réel
Surveillance en temps réel
Freshping
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Mesure des performances
Surveillance en temps réel
Pulseway
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès mobile
Surveillance et gestion à distance
ServicePilot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Germain UX
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Mesure des performances
Tableau de bord

Avis sur Better Uptime

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
92%
4
6%
2
3%
Mick
Mick
Web Developer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériaux de construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An important part of my business

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : I have had no issues and no reason to contact support.

Avantages :

Very easy to use and endless options are available.

Inconvénients :

It's ideal to use for a few sites, but It's a little clumsy when you have 100+ sites.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Probably the best monitoring tool

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall an incredible tool, very feature rich and very customisable, almost every element is allowed to be tweaked and configured to your liking.Has also never failed to let me know when a service is down!

Avantages :

I love how polished Better Uptime is firstly, that makes a great deal of your experience better when using and managing the product. Secondly the featureset is huge, with a great emphasis on teams and incident management.

Inconvénients :

I can see it getting expensive when I run out of website slots on my current plan.

Vlastimil
Owner (Tchéquie)
Fabrication électrique/électronique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good, but expensive

2,0 il y a 2 ans

Avantages :

Free domain on status page Pretty fast support for free users

Inconvénients :

Cannot use Google analytics on status page unless i choose paid plan Cannot use Webhooks for the same reason as google analytics Really, and i mean REALLY limited choosing of services to integrate for free

Victor
Developer (Suède)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Just as the name says

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Better Uptime is the best uptime monitoring service I have ever seen. The attention to detail and willingness to improve is second to none. From a monitoring perspective, you can customize exactly how, when and from where it occurs. You decide what is the cause for an incident and then how that incident should be handled such as who to notify and how to notify them as well as what to do in case that notification doesn't get acknowledged. Once someone starts to look into the issue Better Uptime is ready to help with information on when the issue occurred, how it has been verified and a helpful screenshot documenting what has happened to ensure a quick resolution. Furthermore, Better Uptime offers tools to help you follow up and prevent the issues from reoccurring. All this while also keeping your customers in the loop through status pages and subscriptions. All in one place to help everyone achieve better uptime that lasts.

Avantages :

Better Uptime is the only tool I've used that actually resulted in better uptime. This tool does everything perfectly from monitoring to reporting. Everything is customizable down to every detail. Every time something happens Better Uptime is there to make sure you are aware of the problem and has all the information you need to quickly rectify it as well as preventing it from happening again.

Inconvénients :

Everything I thought could be improved has been improved by the fantastic team behind Better Uptime. The only small thing I am still missing is support for more languages on the status page.

James
Founder (R.-U.)
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A joy to use

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I want to give my users comfort in the quality of my software - having a status page with Better Uptime means I can do that, and I've really enjoyed setting it up. I look forward to being a customer for many years.

Avantages :

It's so easy to use. It does one thing, and it does it well. Setting up my status page, and connecting it to a custom domain, took me less than five minutes. I haven't had to improve it since.

Inconvénients :

I honestly can't think of something I didn't like. I actually emailed the dev team to say well done because using it was so enjoyable!