17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Getscreen.me

Getscreen.me est un logiciel cloud pour l'administration, le support technique et le travail à distance qui permet aux consommateurs d'accéder à leurs PC et Mac et de les gérer à distance depuis n'importe quel appareil, notamment iOS/Android. Grâce à l'utilisation de technologies web modernes, Getscreen.me fournit une connexion rapide et sécurisée et vous permet d'accéder à vos ordinateurs distants directement via le web, sans aucune installation de logiciel requise.

Qui utilise Getscreen.me ?

Bureau à distance, assistance à distance, gestion informatique, web monitoring, travail à distance et conférence web, accès à distance, partage d'écran et présentation web.

Getscreen.me Logiciel - 1
Getscreen.me Logiciel - 2
Getscreen.me Logiciel - 3
Getscreen.me Logiciel - 4
Getscreen.me Logiciel - 5

Getscreen.me ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Getscreen.me

Getscreen.me

4,8 (153)
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
3
4,8 (153)
4,9 (153)
4,8 (153)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
2
4,8 (244)
4,9 (244)
4,8 (244)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Getscreen.me

dualmon
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
LogMeIn Rescue
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Partage des fichiers
UltraVNC
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Surveillance et gestion à distance
GoTo Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès mobile
Routage des appels
TeamViewer Remote
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
Automation Anywhere
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Développement sans code
Générateur de processus
ConnectWise ScreenConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
AnyDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran

Avis sur Getscreen.me

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
14%
3
1%
2
1%
1
1%
Josephine
Enseignant formateur (France)
Enseignement supérieur, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Getscreen.me , pour résoudre les problèmes réseau

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

J'apprécie la facilité à comprendre le fonctionnement du logiciel, et le respect de la vie privée (demande pour rejoindre l'écran au préalable...)

Inconvénients :

Le démarrage pouvait parfois être un peu long.

Mohammed
Mohammed
System Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Getscreen.me Top-class Remote Desktop Support Tool, with easy Screen Sharing Solution.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Robust tool with all the features we use and run them in web browser on any kind of device which makes this tool a stunner. Overall the speed is faster than any remote support software I have used so far.

Avantages :

We use it mainly for remote customers support, with quick support option which is easy to do especially when user have installed their browser add-on. The simplicity of this tool is great easy to use install and with a very clean and easy to navigate UI which allows users easy to complete any support session without much support, and I like I can create a quick link to assist a customer remotely easily. I like the Telegram integration which issues fast support the request takes only 10 secs and ready to join from the Telegram app. I like the embedded option which helps me to place the join module in my website. Easy to share screen with my customers during support sessions. The ability to just send a link and connect remotely to the computer without any installation is great.

Inconvénients :

It's a bit expensive for the small teams, there is need to cut the price which would be a fair option to the small teams. Overall I can't complain anything else is working excellenty.

Réponse de l'équipe de Get Screen Software

il y a 2 ans

Mohammed, we're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.

Michael
Michael
CEO (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

An affordable option to more expensive programs if bought on lifetime or long plans

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We support all our customers with computer problems and also for training and explanations of problems, this saves a massive amount of travel time and keeps our carbon foot print low. We can also respond a lot quicker than waiting for an engineer to be available to attend. We can also do work after hours upgrading or checking backups that would be difficult in person.

Avantages :

The main features I need are easy to deploy quick support that doesn't need a lot of explaining as some customers are not very I.T literate and also unattended to drop in and out of machines whenever required. Getscreen can do both of these easily, although not as elegantly as other tools we have used but it does the job. There is an option for Video and voice chat which looks interesting but have not tried this feature yet as we use a different tool for this but we are going to give it a test drive.

Inconvénients :

It doesn't reconnect on a reboot and does get stuck a few times and needs a refresh which is a bit annoying when busy I would also like it to log sessions but it doesn't do it as well as Zoho. It can be a bit slow some days and some grief when supporting Apple macs

Réponse de l'équipe de Get Screen Software

il y a 3 ans

Hi, Michael! Thank you for taking a moment to share your experience with us! In order not to lose access to your computer after it has been rebooted, you need to install the agent. After that, the program will start automatically.

Michael
Project Scientist (É.-U.)
Recherche, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

More or less works.

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Fair. If I paid what Teamviewer asks, I would expect it to work like Teamviewer. Since I didn't, I'm not quite sure how to feel about the experience.

Avantages :

Price is great (especially the three year intro price). It works (ish) on linux and is easy to depoly.

Inconvénients :

There seem to be a fair number of bugs. Didn't have the ability to type a "v" (capital or lower case) for a while. Now that seems to be working, but typing in terminal now makes the window shift over with each character typed (and backwards with delete). This causes icons not to line up, so the mouse stops working. Never complete fails, just buginess.

Réponse de l'équipe de Get Screen Software

il y a 4 ans

Hello, Michael. Thank you for the error message when connecting to the Linux operating system. We have made some fixes for your case. It works better now. We are very flexible towards our customers and we are attentive to feedback because we want to provide the best service. Thank you for still with us.

Prodos
Prodos
Chief Instructor (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Finally found a remote access app that's easy to use and 100% reliable!

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Couldn't be happier. I've used GetScreen.me a LOT to assist family and friends configure things or fix things on their computers or run updates for them -- including most recently to fix a problem my wife was having with her laptop camera while travelling (which stopped working after a Windows update, surprise, surprise). The "permanent remote access" function has allowed me to access documents on my main computer when I'm out and about on my tablet.

Avantages :

Straightforward to set up from my end and easy for the other party (who needs assistance) to allow the remote connection. Lots of helpful options when remote accessing. Intuitive and nice-looking layout of the various functions. Can choose to hear the other computer's audio or not. Permanent remote access allows me to connect all 4 of my computers and devices no matter where I am. Support responds quickly to questions -- and without "canned" answers. Online instructions and guidelines are well-written and easy to follow.

Inconvénients :

So far, in the few months I've been using GetScreen.me I really haven't found anything I didn't like. I've been too busy thinking "at last, a remote access app that I can use without hassles!"