18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Tempo Cost Tracker

Tempo Cost Tracker est une application qui transforme les travaux horodatés de l'équipe dans Tempo Timesheets en coûts suivis en créant une image financière facile à exploiter de chaque projet avec des visuels complets, organisés par employé et par équipe. Avec Tempo Cost Tracker, vous pouvez vérifier la valeur des projets et l'efficacité de réalisation des tâches de votre équipe en matière de coûts et de délais. Cost Tracker est une application de gestion de projet financier à utiliser avec Tempo Timesheets uniquement.

Qui utilise Tempo Cost Tracker ?

Cost Tracker s'adresse aux entreprises en quête d'une solution de suivi des coûts facile à utiliser qui offre une image financière des projets. La solution est idéale pour les utilisateurs qui souhaitent une intégration transparente avec Tempo Timesheets.

Tempo Cost Tracker Logiciel - 1
Tempo Cost Tracker Logiciel - 2
Tempo Cost Tracker Logiciel - 3
Tempo Cost Tracker Logiciel - 4
Tempo Cost Tracker Logiciel - 5

Tempo Cost Tracker ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Tempo Cost Tracker

Tempo Cost Tracker

4,3 (10)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
1
4,6 (10)
4,5 (10)
4,3 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
11,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
66
4,6 (620)
4,2 (620)
4,4 (620)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Tempo Cost Tracker

Harvest
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Synergist
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Real-Time Data
Suivi du temps des projets
Productive
Fonctionnalités les mieux notées
Planification et programmation de projets
Suivi du temps
Suivi du temps des projets
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Kantata
Fonctionnalités les mieux notées
Planification et programmation de projets
Reporting et suivi de projet
Suivi du temps
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Feedback à 360 degrés
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des heures supplémentaires
Création de tableaux de bord
Workflow configurable
GESTAN
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Piste d'audit
Traitement des factures
BigTime
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en ligne
Reporting et suivi de projet

Avis sur Tempo Cost Tracker

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
50%
3
10%
Luke
Luke
Account Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The final piece of the puzzle

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Cost Tracker is easy to use and so powerful in its ability to visualize what is otherwise commonly hidden in spreadsheets. The whole agency has a transparent view of the financial health of our projects and programmes and we can make faster more considered decisions

Avantages :

We use Cost Tracker to measure, and more importantly, visualise our profitability. We tried many tools but none integrated as seamlessly into the Atlassian ecosystem as Tempo. It’s great to have a Birdseye view of our costs across many projects and programmes and be able to distinguish between cost rates and billable rates.

Inconvénients :

Being an early release, I’m hoping the full suite of features from Tempo Budgets slowly makes it way over to Cloud and that Cost Tracker continues to evolve in a way that retains its user friendly interface that’s as useful for savvy users as it is non-technical stakeholders and sponsors

Nate
Nate
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy time tracking, budgeting features with many advanced options

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Tempo was the only solution we found that we could configure to meet our fairly unique needs without any custom coding or development. It has tight Jira integration, reporting and analysis capabilities that we're still learning more about, and day-to-day usage is simple for the full team.

Inconvénients :

The only hard part was moving from Jira Server to Jira Cloud, but we were able to move server data to cloud as expected.

Réponse de l'équipe de Tempo

il y a 5 ans

Thank you for taking the time to write a review Nate! We're very happy that you're finding Cost Tracker easy to use.

Alex
Director, Delivery (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Pretty good

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Haven't gotten too far with implementation but early signs point to this working well.

Inconvénients :

Making sure that it works with the other plugins and processes we have set up to get the most from our data

Réponse de l'équipe de Tempo

il y a 5 ans

Thanks for your input, Alex. As well as Cost Tracker's existing integration with Tempo Timesheets, you can look out for an integration with Tempo Planner coming soon!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Very simple to use

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Good overall, but more features are needed

Avantages :

- Simple to install and configure - Charts are simple to read and understand

Inconvénients :

It does require some more functions like - managing support contracts' P&L - notifications when exceeding amount value - tracking non billable hours in the contract vs billable/revenue - more reporting

Rashad
VP Technology (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Cost Tracker Review

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall the product is easy to use, configured and understand.

Avantages :

The ability to place cost for both the resources and the billing rate are very important

Inconvénients :

The inability to have multiple filters to one cost tracker setup to give a complete picture is an issues. Also the manual grouping of issues within a cost tracker. The inability to track overall budget and projected cost and report on both. I would like to set up one cost tracker for example where the budget/Revenue may be 100K. The expected cost is 40K. I would like to see how much of the overall revenue amount is consumed at my bill rate and also see how much of my targeted cost is consumed as well. I would also like to be able to share information from cost tracker with out having grant admin right to indviduals that may not need to see certain resources by name and HR specifics like their hourly cost.

Réponse de l'équipe de Tempo

il y a 5 ans

Thank you for your detailed review, Rashad! We are always working to improve our products and have a lot of relevant features on the roadmap already. We expect filter improvements on the project page in the next fall release, and other pages will be considered in future. Multi-select group functionality has been introduced recently to reduce manual work in the scope page. There is also a forecasting functionality coming, when Cost Tracker will integrate with Tempo Planner. Finally, permission improvements are expected in the end of year release.

Silas
CEO (Suisse)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Feedback about Tempo Cost Tracker

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Complete integration with Jira. It's a huge help for us that we can book time directly on support tickets and then use the cost tracker to see how profitable a project is.

Inconvénients :

Sometimes I don't trust the system 100%. The problem is that when you create a project and then add a new ticket, you have to open the project in the cost tracker first to see the current status. It would be very helpful if this would happen automatically in the background.

Mauricio
Founder (Argentine)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Complete feature set, a bit difficult to use at the beginning

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

We really like the plugin and it covers all our needs. The reporting is great and helps us to keep track of all the projects costs.

Inconvénients :

It's not super intuitive to configure. It really helps that docs are quite complete, but would help if the tool would be more intuitive or have a bit more of info on screen about how to configure.

Réponse de l'équipe de Tempo

il y a 5 ans

Thank you for your review Mauricio! We're happy to hear that Cost Tracker is covering your needs. And thank you for your feedback on the configuration process, we aim to keep it as simple as possible. For an on-screen tour of the software, see https://youtu.be/9LyDFesyMv8

Jim
Chief Delivery Officer (É.-U.)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A few months in and we're very happy and expanding our use of Tempo

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We've been very pleased with Tempo since first deploying it a few months ago. We're now expanding our use to include third parties and contractors working on shared projects for better metrics and streamlined payment.

Avantages :

Ease of use, pricing, integration with Jira and other systems, ability to export data.

Inconvénients :

We haven't found anything limiting our needs yet.

Réponse de l'équipe de Tempo

il y a 5 ans

Thanks very much for taking the time to write this review Jim! It is great to hear that your team is happy with Cost Tracker and expanding its use.

Lorenzo
Director Global Alliances (Italie)
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great and simple

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

Very easy to setup, first charts are online in a matter of minutes

Inconvénients :

Needs to have default resource rates customizable, setting them up "per project" requires lots of repetitive manual work

Gavin
Senior PM (Australie)
Télécommunications, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Does the job well

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Been good so far

Avantages :

Easy to track labor cost in the projects

Inconvénients :

Can be pricey/expensive once all team members begin using it