17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel
Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Description de Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Smarten Spaces offre sécurité et flexibilité sur le lieu de travail via une expérience logicielle centralisée pour aider les entreprises à naviguer dans le nouveau lieu de travail hybride. Les fonctionnalités principales comprennent la gestion des salles de réunion et des bureaux, la gestion des effectifs basée sur l'IA, une application d'expérience du personnel, le contrôle de l'occupation, la méthode de recherche des personnes, la distanciation sociale automatisée basée sur les plans d'étage, la planification de l'espace et plus de 70 intégrations prêtes à l'emploi dans les espaces de travail.
Qui utilise Smarten Spaces Hybrid Workplace Software ?
Jumpree de Smarten Spaces est déployé dans plus de 80 villes à travers le monde. Les principaux clients comprennent Blackstone, Mondelez, Hitachi, Sodexo, Ricoh, Knight Frank et de nombreuses organisations du Fortune 500.
Smarten Spaces Hybrid Workplace Software ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Avis sur Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Easy to use and implement
Avantages :
Would not be fair to list any favourite features down at the moment, as we're using the software in a "demo format" and not live for the entire office. But at the moment, figuring out and navigating through the software on mobile and desktop have been easy.
Inconvénients :
Would not be fair to put any cons down at the moment, as we're using the software in a "demo format" and not live for the entire office.
Review for Smarten Spaces - Jumpree Pro
Commentaires : Onboarding process went through successfully and were responsive to questions.
Avantages :
Hot-desk booking. We use this function on a daily basis to book a seat for ourselves.
Inconvénients :
Some functions can be further improved and customized to client's requirement. UX/UI needs improvement.
User friendly desk booking application
Avantages :
Manager can see the rostering of employees. Also restrict the access to employees for rostering and set manager driven approach. Help in both the setup hybride working & working from office.
Inconvénients :
Not customizable as per client need for ease of use.
Ease of Use!
Commentaires : To support hybrid working.
Avantages :
Intuitive and very user-friendly. Customer support is also top-notch.
Inconvénients :
Software updates without pre-alerting users.
Everest Group review for Smarten spaces
Commentaires : Its good
Avantages :
ease of use and intuitiveness of the product. Modules that are part of the product.
Inconvénients :
few features for disabled after upgradation.