
Qui utilise TiFlux ?
Information Technology and Services, Computer Services, Software Houses and IT Departments
Description de TiFlux
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments.
Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers.
Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other
Informations sur TiFlux
TiFlux Sistema de Gestão
http://www.tiflux.com
Fondé en 2017











Présentation des tarifs de TiFlux
TiFlux n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TiFlux est disponible à partir de 14,00 $US/mois.
À partir de
14,00 $US/mois
Prix
Pay for attendant user For devices For Add-on
Version gratuite
Non
Essai gratuit
Oui
Déploiement et prise en charge de TiFlux
Ressources d'aide
- Support en horaire de bureau
- En ligne
Déploiement
- Installation (Mac)
- Cloud, SaaS, web
- Installation (Windows)
- Mobile (iOS natif)
- Mobile (Android natif)
Formation
- Formation présentielle
- Formation en ligne en direct
- Webinaires
- Documentation
TiFlux - Fonctionnalités
Logiciels RMM (Remote Monitoring and Management)
- Accès mobile
- Alertes en temps réel
- Gestion de remédiation
- Gestion des correctifs
- Gestion des ressources informatiques
- Gestion du déploiement
- Monitoring réseau
- Pour logiciels d'infogérance
Logiciels RMM (Remote Monitoring and Management) : afficher la liste complète
Logiciels d'infogérance
- Accès à distance
- Assistance téléphonique
- CRM
- Facturation
- Gestion de projets
- Gestion des correctifs
- Gestion des problèmes
- Messagerie instantanée
- Planification
- Sauvegarde et récupération
- Tableau de bord
Logiciels de bureau à distance
- Accès mobile
- Accès à distance
- Accès à plusieurs moniteurs
- Chat en temps réel
- Collaboration
- Contrôle d'accès
- Dépannage
- Enregistrement de l'écran
- Impression à distance
- Outils de diagnostic
- Partage d'écran
- Rapports et analyses
- Transfert de fichiers
Logiciels de gestion informatique
- Accès et contrôle à distance
- Audit des problèmes
- Contrôles/Permissions d'accès
- Gestion de la conformité
- Gestion des capacités
- Gestion des correctifs
- Gestion des licences
- Gestion des stocks
- Planification de la maintenance
Logiciels de gestion informatique : afficher la liste complète
Logiciels helpdesk
- Accès et contrôle à distance
- Alertes et remontée des problèmes
- Chat en temps réel
- Communication multicanal
- Configuration des workflows
- Gestion de la base de connaissances
- Gestion des accords de service
- Gestion des billets
- Gestion des centres d'appel
- Gestion des ressources informatiques
- Intégration des e-mails
- Intégration des médias sociaux
- Macros et réponses types
- Monitoring réseau
- Portail libre-service
- Rapports et analyses
- Routage automatisé
- Stockage de documents
- Stratégie de marque personnalisable
- Suivi des interactions
Logiciels pour centres de services
- Accès mobile
- Base de connaissances
- CMDB
- Contrôle à distance
- Gestion des SLA
- Gestion des achats
- Gestion des changements
- Gestion des incidents
- Gestion des ressources informatiques
- Portail libre-service
Logiciels pour centres de services : afficher la liste complète
Outils ITSM
- Gestion de la configuration
- Gestion de la disponibilité
- Gestion de projets
- Gestion des changements
- Gestion des contrats/licences
- Gestion des incidents
- Gestion des problèmes
- Gestion des versions et du déploiement
- Portail libre-service
- Suivi des ressources
TiFlux - Alternatives
Plus d'alternatives à TiFluxAvis sur TiFlux
Lire tous les avisNote globale
Note moyenne
Évaluer le logiciel
Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.
Écrivez votre avis !
Diego C.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation3 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
"My experience with TIFLUX"
Commentaires:
I love the Tiflux.
Before then our company was a mess internally, with like a hundred different Trellos to sync all departments in the todos. Now we organize all our jobs between areas in a single software, with different SLA's and different fields for each kind of support that we need to do.
Avantages: I loved the way it distributes the job between our internal teams and that we can have all the different teams solving all jobs in a single ticket software.
Inconvénients:
We are using it internally being customer and provider in the system.
It works very well, but, for sure, there are some improvements considering this specific use-case.
Réponse de l'éditeur
envoyé par TiFlux Sistema de Gest?o le 13/03/2020
Diego, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ASaaS to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
Jonas K.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation4 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix4 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
"Excellent tool"
Commentaires:
Since we implemented TIFLUX in our technical support department, we have been able to control our tickets more productively.
In addition, we are recording data that we never kept.
Today we have a much better view of our customers and information that generates incredible reports.
Avantages:
- Possibility of customization
- integrations
- remote access
- ease of locating tickets
- Specialized and capable technical support
Inconvénients:
- some settings are a little complicated
- The interface is not so friendly but it is complete.
- Email settings require special care
Réponse de l'éditeur
envoyé par TiFlux Sistema de Gest?o le 11/03/2020
Jonas, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ELG to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
Rafael B.
-
Note globale4 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
"TI Flux"
Avantages: Ti Flux has a very easy and intuitive usability. The team's support is very fast. The product facilitates the management of tickets.
Inconvénients: some reports could be more advanced for service providers that they need to use to bill their customers.
Réponse de l'éditeur
envoyé par TiFlux Sistema de Gest?o le 11/03/2020
Rafael, we're very grateful for your feedback and partnership. We're working to launch new reports to help you, in order to optimize and improve your daily routine :)
- Source de l'avis
- Publié le 10/03/2020
André M.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 07/12/2020
"Parabéns"
Avantages: Interface simples de usar, personalização e suporte.
Inconvénients: melhorar integração com contaazul ou implementar um proprio financeiro.
Réponse de l'éditeur
envoyé par TiFlux Sistema de Gest?o le 08/12/2020
We're glad to receive your loveback! We're here to serve you and your team.
- Source de l'avis
- Publié le 07/12/2020
Fabiano K.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 03/03/2020
"TIFLUX is the best app for IT companies and customer service"
Commentaires:
217/5000
It helped us a lot to understand our performance and that is why it helps us in making decisions. Our routine became easier and we were able to plan better. If I had a few more reports it would be almost perfect
Avantages: I really like the UX of this app. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition I have good reports and a good range of settings. I really like the UX of this system. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition, I have good reports and a good range of settings. However, what attracts me most at TIFlux is not the app itself but the attention given by the Customer Success department.
Inconvénients: Some details are still missing to assist in product configuration. Something that I dislike is the fact that after the first configuration it is very difficult to change several settings as the old records are stuck in these settings
Réponse de l'éditeur
envoyé par TiFlux Sistema de Gest?o le 04/03/2020
Fabiano, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Verum IT to have outstanding results. Concerned with the configuration, at present time in production, we will evaluate the best course of action to make your jorney with our solution even greater. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!
- Source de l'avis
- Publié le 03/03/2020