15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Mirro

Avec Mirro, vous pouvez facilement définir et suivre les OKR (Objectives and Key Results), diriger et guider les progrès et perfectionnement de vos employés grâce à des entretiens individuels, des commentaires continus et des appréciations publiques qui les motiveront et les responsabiliseront.

La gestion des ressources humaines est intégrée à la structure même de Mirro avec une gestion du temps claire, facile à utiliser, des politiques personnalisées de gestion du travail et des horaires flexibles, des contrats et une comptabilité préalable à la paie. Définissez vos propres règles et flux de travail pour l'approbation des demandes et la gestion des documents.

Qui utilise Mirro ?

Mirro est particulièrement adapté aux entreprises dont les objectifs sont orientés vers le développement d'une culture de la transparence et de l'humain, désireuses d'automatiser les tâches et de réduire la charge administrative.

Mirro Logiciel - 1
Mirro Logiciel - 2
Mirro Logiciel - 3
Mirro Logiciel - 4
Mirro Logiciel - 5

Mirro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Mirro

Mirro

4,7 (138)
6,50 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
3
4,7 (138)
4,6 (138)
4,7 (138)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
466
34
4,5 (4 492)
4,3 (4 492)
4,5 (4 492)

Alternatives à Mirro

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Modèles
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Pointage
Suivi du temps en ligne
Microsoft SharePoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Zoho People
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps en ligne
BambooHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi des vacances/congés
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
Emply
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Mirro

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
29%
3
1%
Ana
Ana
Managing Director (Roumanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

One stop shop for people management: light, intuitive, engaging

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Covers performance management impeccably: besides OKRs and formal performance evaluations, you get to give timely and meaningful feedback to colleagues and formally recognize contributions to work environment, culture, team spirit, as well as business results. Peer to peer, manager to individual contributor, top-down, bottom-up: it greatly facilitates open communication and allows for incremental and constant improvements to work done. Dashboard makes it impossible to forget milestones such as quarterly reviews, birthdays, company anniversaries. User experience is friendly, new hires can on-board themselves in no time. In terms of HR Admin work, Mirro has saved a ton of time and countless Excel files have happily been deleted for good: timesheets, contracts, employment documents, leave planning, replacement policies... The Customer Service team is highly responsive and will help with any request in no time.

Inconvénients :

Being one of the early adopters, I would've loved to see this product go to market sooner.

Réponse de l'équipe de Zitec

il y a 2 ans

Hi Ana! Kudos to you for taking the time to leave this review, we really appreciate it. We're happy to hear that Mirro helps support your team, keep up the great work!

Alexandra
Customer Success Manager (Roumanie)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

So far so good

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I've been using Mirro briefly, so far I've seem to found the necessary information.

Avantages :

It has a clean UI, the features are placed and explained properly.

Inconvénients :

I have nothing I dislike, I need to just look further into it.

Réponse de l'équipe de Zitec

il y a 2 ans

Hi Alexandra, cheers for the review! We are very glad to hear that you enjoy using Mirro. Keep up the great work!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Agibank

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

ease of use and flexibility of changes in application design

Inconvénients :

I use integrations less because they are not intuitive

Veronica
HR Manager (Roumanie)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

good software, has great potential

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I think the product is easy to use and helpful for any type of organisation, I'm happy we started this collaboration

Avantages :

Before the implementation, the sales team offered a lot of useful information very patiently. Even the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was willing to meet our team to answer possible questions, and this I appreciated a lot. The implementation support was flawless, responsiveness to emails was very fast. I like the ease of use, some of the functionalities (like kudos and the interactive homepage) are cool, also the "have you met X" is a nice functionality. It was (in theory) easy to implement the software in our company.

Inconvénients :

I already suggested adding some new functionalities that would be helpful for our organisation. Although the sales presentation was impressive, the application has some bugs that interfered with the implementation part. The good part is that their representative (Lavinia) helped me during this process. I think the biggest issue I had so far was that we had co edit some of the information (for all the colleagues) manually - if we were a bigger company, this would have been a lot more time-consuming.

Réponse de l'équipe de Zitec

il y a 3 ans

Hi Veronica! Kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Loredana
HR Coordinator (Roumanie)
Relations publiques et communications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

You rock!

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

Performance management and reports, and also I love the relationship with the supplier

Inconvénients :

Rigidity for vacay types, and I don't like that it doesn't have recruitment support. Also Mirro didn't cover ITM mandatory stuff like attendance sheet.