Description de Emailgistics

Un outil de productivité destiné aux boîtes de réception d'e-mails d'équipe qui s'intègre de manière transparente à votre client de messagerie Outlook et à Microsoft Office 365 Exchange Online. Gérez de gros volumes d'e-mails plus rapidement pour les boîtes de réception d'équipe, comme ventes@ ou serviceclient@, avec des affectations automatisées, des alertes en cas de messages indésirables et un outil de reporting. Organisez la boîte de réception d'équipe avec des affectations et une visibilité claires en matière d'e-mails, afin de ne plus jamais en manquer ou répondre deux fois. Emailgistics optimise votre expérience de boîte de réception d'équipe dans Outlook.

Qui utilise Emailgistics ?

Toute équipe utilisant une boîte de réception partagée Office 365 dans Outlook pour gérer les e-mails.

Informations sur Emailgistics

Emailgistics

Fondé en 2019

Emailgistics en vidéos et en images

Vidéo de Emailgistics
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Emailgistics Logiciel - 1 - aperçu
Emailgistics Logiciel - 2 - aperçu
Emailgistics Logiciel - 3 - aperçu
Emailgistics Logiciel - 4 - aperçu
Emailgistics Logiciel - 5 - aperçu

Informations sur Emailgistics

Emailgistics

Fondé en 2019

Comparez le prix du logiciel Emailgistics avec ses alternatives

À partir de

10,00 $US/mois
s/o
399,00 $US/mois
4 800,00 $US

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Emailgistics

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Fonctionnalités - Emailgistics

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Archivage et rétention
  • Base de données de contacts
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Distribution d'e-mails
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Liste blanche et liste noire
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Routage
  • Récupération de données
  • Répondeurs automatiques
  • Réponses préenregistrées
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • e-mail marketing

Logiciels de messagerie : afficher la liste complète

Alternatives à Emailgistics

Plus d'alternatives à Emailgistics

Avis sur Emailgistics

Lire les 7 avis

Note moyenne

Note globale
5
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
5

Avis classés par note

5
7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Utilisateur vérifié
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Emailgistics for team inboxes

5 l’année dernière

Avantages :

The software is easy and pretty straightforward. There aren't a whole lot of features cluttering up the design and functionality of what it was made for. Very easy to use.

Inconvénients :

It feels like email goes a tad bit slower with the outlook add in. I've noticed that some outlook add ins can cause it to lag. It's not too bad, barely noticable.

Brad G.
General Manager (Canada)
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Emailgistics

5 l’année dernière

Avantages :

How easy it is to use. How it has streamlined the flow of email in our office. How it integrates with outlook so easily. Your staff doesn't require any extensive training.

Inconvénients :

It doesn't answer emails automatically. That was a joke obviously ... lol I can't honestly think of a con at the moment.

Réponse de l'équipe de Emailgistics

l’année dernière

Thanks for the review Brad, delighted that we could help make your team more productive in Outlook. Happy emailing, The Emailgistics Customer Success Team

Andre D.
Operations Manager (R.-U.)
Entreposage, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Software!

5 l’année dernière

Avantages :

All of it! The fact that i no longer have to monitor and route the emails to correct departments or members of staff is great! The user friendly set up...

Inconvénients :

Just minor features that can be implemented...

Réponse de l'équipe de Emailgistics

l’année dernière

Thanks for leaving a review Andre! Happy emailing, The Emailgistics Customer Success Team

David M.
Director of Sales (É.-U.)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Solution to our problems

5 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Great customers service, the onboarding was fast and friendly.

Avantages :

Ability to create rulesets for our inbound emails.

Inconvénients :

I feel that we could easily need more granular rulesets as we grow. I am sure this company will continue to evolve its offering.

Elizabeth M.
Customer Service Manager (Canada)
Transport routier/ferroviaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outstanding Service and Value

5 l’année dernière

Commentaires : With the addition of Emailgistics we were able to remove the need to manually sort emails to the correct parties, resulting in an immediate increase in productivity. With their auto soft feature, you can easily apply rules to ensure that the email goes to the correct CSR. The reporting has provided insight into the volume of emails that we receive and has helped us be more productive in managing our email volume and also allows us to manage staffing levels more effectively. With visibility into our average response time, for both the hours of operation and the 24-hour period, we can measure our service level and ensure that our customers are receiving responses in a timely manner. Emailgistics is easy to use and if you have any questions, the team is always available to help. Members from the team regularly reach out to just “check in” and see how things are working. The service is very personal, making it easy to reach out when you have questions.

Avantages :

The team offered a 30-day trial and then extended the trail for several months through the start of COVID. This extended time allowed us to fully test the system even through this unpredictable time. This thoughtful level of service was truly appreciated. The program works right in Outlook and our shared inboxes – no need to use a different program or change the way that we handle emails. Emailgistics support team is amazing, quick to respond and very open to ideas on how they can improve or make the program work for you. The “assign to previous owner” feature ensures that when a customer responds back on an email, that email will go back to that person. The Add-In feature allows the team to log in and out of the shared folder direct from their email, as well as easily assign an email to another team member, make comments for follow up and snooze the email for a later time.

Inconvénients :

There are a few features that would be helpful that I know the team is working, such as being able to tag emails and more in-depth reporting. In the 7 months that we have been using it they have already added several features and they are extremely open to input and suggestions on how to make the program work for us. We did have some issues with installing the add-in with some of our users, however the Emailgistics support team was extremely helpful and solution orientated. There were also some lag issues in the beginning, but those bugs were discovered and resolved quickly.

Réponse de l'équipe de Emailgistics

l’année dernière

Thanks for leaving a review Elizabeth, the team hear at Emailgistics is thrilled to hear such good feedback! Stay tuned for User Schedules and Advanced Reporting - two new features coming soon. Happy Emailing, Zack